quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kabelbaan!quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Egypte favoriet om heen te gaan
Alles inclusief op het resort
Strand dichtbij
Zwembad dichtbij
Lekker laten masseren
Lekker man
Turkije op vakantie
Ik ga wel niet
Ze lijkt zelf ook Turksquote:
'Godverdomme wat interessant. Vertel snel meer!'quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Het fort is nooit veroverd!
Ja Truus, dat doen we niet meer tegenwoordig.
Sanjee oid is wel leuk. Vrolijke, positieve uitstraling.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongens werken wel aanstekelijk
Die met rode haar is erg leukquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sanjee oid is wel leuk. Vrolijke, positieve uitstraling.
"Goede vibe" zoals ze in het restaurant zouden zeggen.
Een typisch Josse-kapsel.quote:
In dit weer meteen SOAKEDquote:
Hij haar ookquote:
Kind is 20. Of zoiets. Alsof er toen geen goedkope lenzen waren.quote:
Zekerquote:
Iets groters misschien ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Ze heeft wat beters nodig om haar een beschermd gevoel te geven
En dan nog.. een of andere kneus vond je lelijk, wereldramp.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kind is 20. Of zoiets. Alsof er toen geen goedkope lenzen waren.
Naja, beter dan iemand die om kaasblond vraagtquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:17 schreef Felagund het volgende:
Midden-Oosters, Colombiaans, bijna hetzelfde.
Hij voelde aan dat ze nee ging zeggen, maar hij vond haar wel wat. Dus probeerde dit maar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:18 schreef Felagund het volgende:
Ik zou op zich nog wel iets met je kunnen drinken.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Eerste first dates adoptie baby komt eraan
Ik ben er na 1 kerstdag al klaar mee, laat staan 3.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar komt die 3e kerstdag toch vandaan? Dacht dat dat alleen de zondag na kerst was als 2e kerstdag op zaterdag is, maar nu hoor ik het ook overal.
Die 3e maakt het eigenlijk 4 dagen. Absurd.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar komt die 3e kerstdag toch vandaan? Dacht dat dat alleen de zondag na kerst was als 2e kerstdag op zaterdag is, maar nu hoor ik het ook overal.
PartyPoeperquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben er na 1 kerstdag al klaar mee, laat staan 3.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ene dag doe ik wel gezellig mee.
Niet gezien. Hoe kun je dat verkeerd dragen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie draagt ook een trui en overhemd zo?
@:alpeko
Was een peiling om te zien hoe de Fok!kers First Daters zich kleden.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet gezien. Hoe kun je dat verkeerd dragen?
Oh nee.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:19 schreef cherrycoke het volgende:
Ik werk nu rare tijden ivm kerst. Maar ze zijn zo tevreden dat ik wss deze diensten blijf draaien. Dat word voor mij heel weinig first dates kijken om de week
Helaas de aflevering gemistquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:Gibson88 doet een dibs op deze meid
Jij bent lilliputter?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:19 schreef cherrycoke het volgende:
Ik werk nu rare tijden ivm kerst. Maar ze zijn zo tevreden dat ik wss deze diensten blijf draaien. Dat word voor mij heel weinig first dates kijken om de week
wss dat, snap ik ook welquote:Op woensdag 20 december 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Oh weer vrouwenvoetbal. Ben benieuwd wat hogere kijkcijfers heeft.
Jaah, ik kijk al uit naar de afleving in februari! @cherrycokequote:Op dinsdag 19 december 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee.![]()
Kun je wel straks februari helemaal voor ons vrijhouden voor De Aflevering?
Dat is echt aids met die domme linkse wijven.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
wisten jullie dat het later begon? Heb nu die 3fm kanker aan moeten horen
Nou zo erg is het ook weer niet maar ja, het doet ze ook niet veel goedquote:Op donderdag 21 december 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja, lijkt net een circusact door die kleding.
Okay geen circusact. Misschien een soort pianoduo.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zo erg is het ook weer niet maar ja, het doet ze ook niet veel goed
Quatre-mainsquote:Op donderdag 21 december 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay geen circusact. Misschien een soort pianoduo.
Niet: We gaan samenwonen?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Spreek de vrouw van de AH aan en zeg: we houden van elkaar
net gedaan, nu een BOA achter me aanquote:Op donderdag 21 december 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Spreek de vrouw van de AH aan en zeg: we houden van elkaar
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
net gedaan, nu een BOA achter me aan
Ik vind haar leuker dan het groene elfje met neusringquote:Op donderdag 21 december 2023 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoop niet dat haar date erg zal schrikken van de rolstoel
Blond rechts heeft toch een leuk gezicht?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:46 schreef RipCity het volgende:
Haai Haai
Komen deze uit het land van Ooit?
kloontje het reuzenkind had ook een leuk gezichtquote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blond rechts heeft toch een leuk gezicht?
Oh dat ken ik allemaal niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
kloontje het reuzenkind had ook een leuk gezicht
Ja vind ik wel, leuke pret ogen en vriendelijke lachquote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blond rechts heeft toch een leuk gezicht?
Tintje don’t crackquote:
Welke vond je too much?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Monique heeft achterlijk hoge eisen / is veeleisend. Denk niet dat je daar een gezonde relatie mee kan hebben.
Helemaal mee eens, ik heb en ben wel eens afgewezen door eerst telefoneren en erg fijn hoeveel tijd dat scheelde.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, op basis van een DM met elkaar afspreken en dan altijd verbaasd zijn dat het niks is. Waarom je tijd verspillen? (Video)Bellen zegt zoveel.
Ik hap nu even maar ik blijf bellen promoten.![]()
De extreem veel liefde voor dieren hebben en stukje sporten. Nou sport ik zelf 3 a 4 keer per week. Maar sla ook rustig 's een dagje over.quote:
Lekker steuntrekkenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
Ja, hele dag samen thuiszitten - geld van de uitkering tellen.
Tja, makkelijk gezegd als je zo als die blonde geboren bentquote:
die ander verzint allesquote:Op donderdag 21 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, makkelijk gezegd als je zo als die blonde geboren bent
Dat bedoel ik met mijn post daarnaquote:Op donderdag 21 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, makkelijk gezegd als je zo als die blonde geboren bent
Oh dieren en sport staan ook wel hoog op m’n lijst.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De extreem veel liefde voor dieren hebben en stukje sporten. Nou sport ik zelf 3 a 4 keer per week. Maar sla ook rustig 's een dagje over.
Ik zie alleen die rimpels.quote:
Haar mimiek past perfect bij haar moeilijke karakterquote:
Blijkbaar accepteert zijn ex-vrouw dat dus ja....quote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
Bel maar als je me wilt zien
Wat een vader
En daarom poste ik nou dat ze m.i. een onmogelijk figuur is.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar mimiek past perfect bij haar moeilijke karakter
Ja ik had haar gezeur nog niet gehoord. Ik lees hier 50% en kijk 50%quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En daarom poste ik nou dat ze m.i. een onmogelijk figuur is.
Beter dan een bijstand, grote bek en zielig doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Jermaine, 29, supermarkt. Wat een catch
Winkelquote:Op donderdag 21 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Zeg dan even tegen je date dag ze een kruimel op haar mond heeft
Als ze met lotgenoten staat noemen we het een kettingbotsingquote:Op donderdag 21 december 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Met een rolstoel in de moshpit is wel een beetje valsspelen. Je hebt een dik pantser dan.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als ze met lotgenoten staat noemen we het een kettingbotsing
Vaak erg luiquote:
Ik ook, dus zou me niet snel storen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaak erg lui
Maar Jim TaihuttuGod mag me bellen
Lui vind ik echt de ergste eigenschap ooit.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, dus zou me niet snel storen.
plus jumbo reclames?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft een bekend gezicht, die groene jurk
Andere programma’s?
Het leven is niet altijd een sprookje of enorm geweldig.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Dit voelt wel een beetje als chronisch slachtofferschap.
“Als ik iets over me heen krijg op social media.”
Bijvoorbeeld, sociale media zijn niet per se een leuke plek.
Oude stem oidquote:
Ook serious request dat is behoorlijk op zijn retour, zend dat even niet op prime time uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat tyfus programma met die twee domme wijven van daarnet
Ben je breed donker haar en tatoeages? Oh nee.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je breed donker haar en tatoeages? Oh nee.
Dat was jaren geleden zo leuk.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ook serious request dat is behoorlijk op zijn retour, zendt dat even niet op prime time uit.
Blonde GibsonGodquote:Op donderdag 21 december 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hele beeld van @:Gibson88 in duigen
Schouders knie en teen?quote:
Doe ik nog steedsquote:
Hoe zag jij mij voor je danquote:Op donderdag 21 december 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hele beeld van @:Gibson88 in duigen
Hoop goden stiekem in dit topicquote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
We moeten wel toegeven dat je het goed ingeschat had.
Mensonterend zeggen wij danquote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef Dutch_view het volgende:
Dit soort oorbellen kunnen echt niet
Hahaha ik heb wel zijn humor, maar verder verschil tussen dag en nachtquote:
Hahaha, dat hij niet aan het profiel voldeed, maar deze conclusie kan ik ook mee levenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop goden stiekem in dit topic
Of bedoelde je anders?
Nou die groene jurk en diadeem net vond ik misschien ergerquote:
Doeiquote:
Nee daarom, maar ik heb een nog grotere verschil op basis van UI dan Gibson88quote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Meer inschat materiaal is er niet.
Wat is een diadeem?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die groene jurk en diadeem net vond ik misschien erger
Oh ik ben er ook evenquote:
Kan nietquote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die groene jurk en diadeem net vond ik misschien erger
Haarbandquote:
Ik ook gelukkig.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee daarom, maar ik heb een nog grotere verschil op basis van UI dan Gibson88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |