Het lijkt mij ook oersaai daar, hebben ze een uitdaging mag de grootste deel niet meedoen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
over 'n maand heeft ze 'n figurantenrolletje in een of ander flutprogje
Binnen een week een date zoeken bij Lang Leven De Loosersquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
over 'n maand heeft ze 'n figurantenrolletje in een of ander flutprogje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]En zo kweek je dus een GoudenBondgenotenKooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, heeft bar weinig toegevoegd. Gaat wel snel zo; sowieso weer 4 nieuwe dan volgende maand.quote:
Miste haar peukie en wijntje.quote:
Idd, en zei bij bijna alles als antwoord 11....behalve toen het wel 11 moest zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo had alleen de eerste 2 rijen onthouden zegt ie ..
Hij wist nr 1, de mars al niet eens meer
Geen idee wat daar nou mis ging, we kregen het maar slecht te zien. Sowieso zag je een paar keer iemand op de achtergrond met ook een controller.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:19 schreef Cirilico het volgende:
Wat was dat nou met die drone van Beau? Viel dat hem te verwijten of kon hij er niks aan doen? Of is zijn drone op afstand gesaboteerd? Het zag er erg vreemd uit.
En wat is die Emily vervelend zeg. Echt een naar, schijnheilig mens. En een roddeltante en stoker. Regna inmiddels ook, bah. Zij is een typische meeloper.
Ik stoor me ook ana Vincent. Met zijn "ik kan het niet op een openbaar toilet". Wtf doe je hier dan? Op nationale tv naar het toilet gaan. En dan heeft ie ook nog het lef om niet te vragen, maar gewoon te bevelen dat anderen niet naar de wc mogen wanneer hij daar zit. Ga weg, gast. Terug naar huis.
Men weet ze wel uit te zoeken hè. Zowel Michelle, als Emily, als Vincent een vervelend karakter met vervelende eisen.
Hmm, vaag. Er riekt zoveel in al die spellen.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat daar nou mis ging, we kregen het maar slecht te zien. Sowieso zag je een paar keer iemand op de achtergrond met ook een controller.
[ afbeelding ]
1 Ik heb hem een keer met een bril gezien, misschien had hij die moeten opzetten.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat daar nou mis ging, we kregen het maar slecht te zien. Sowieso zag je een paar keer iemand op de achtergrond met ook een controller.
[ afbeelding ]
Kan ook voor de beveiliging zijn om in te grijpen mocht het richting een bewoner, Jan of camera vliegen.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Er riekt zoveel in al die spellen.
Dan hadden ze hem echt niet in beeld gebracht.quote:
dat dus, Het zijn geen streams waarbij ze net te laat waren met een streamlock, maar vakkundig in elkaar geknutselde uitzendingen waarbij ze heel goed weten wat ze in beeld brengen.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem echt niet in beeld gebracht.
Kandidaten vliegen ermee en dat de man daar was voor de veiligheid en enkele functies tot zijn beschikking had om te kunnen ingrijpen wanneer dat nodig zou zijn.
Kan goed inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem echt niet in beeld gebracht.
Kandidaten vliegen ermee en dat de man daar was voor de veiligheid en enkele functies tot zijn beschikking had om te kunnen ingrijpen wanneer dat nodig zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |