Ik weet nog steeds niet of het echt was of een komedie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:54 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik hoop echt dat Jorrit de juiste hulp krijgt. Dat bonken tegen de muur is echt heel zorgelijk.
Eduardo vond ik het begin best ok, maar wat een relnicht is dat joh. Die verdiend echt een gele prent, om maar in zijn politie jargon te blijven.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb me verbaasd over de reactie van Eduardo, dat was toch een politie agent? Die had dan wel wat anders kunnen reageren dan een beetje duwen
Opvallend is ook dat het woord 'productie' in de uitzending is gelaten bij dat 1 op 1tje van Jorrit en Emely, normaal gesproken laten ze dit soort inside quotes weg uit de edits, maar ik denk dat ze daarmee wilde aantonen dat het echt niet aan hun gelegen heeft die uitspatting van Jorrit...iets met indekken of zo dat hij gewoon gemaand werd om naar bed te gaan en dat vervolgens niet deed met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het echt was of een komedie.
Het was een rode draad van het begin tot het einde van deze uitzending.
Hij deed in mijn ogen zeker niks verkeerd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En nogmaals duidelijk dat Eduardo niets verkeerds deed.
Wat Beau betreft ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef wolffie het volgende:
Vinden jullie Beau ook een l.l, ik wel hij is oneerlijk tegenover Melanie. Liefst wil hij Kim. Ik mag hem niet.
Wat betreft gisteren Eduardo had wel een kaart moeten hebben. En Jorrit terecht dat hij moest gaan.
Wesley vind ik maar een raar figuur, hij is jaloers wil Donna voor zich alleen. Jorim leuke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |