Hoe zit het met de bouwplannen van Feijenoord? Wat ik me herinner zou het nieuwe stadion er vorige eeuw al komen. Of was dat een eeuw eerder ? Bestond er toen al betonrot in Rotterdam ?quote:
Goffetomme pik, sterkte gewenst!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Vroeg in de middag voor de Bruna onwel geworden en gevallen. Dikke kapotte knie. Oorzaak van vallen onbekend. Misschien iets met hart. Defibrileren ofzo. Kreeg het koud, en toch erg zweten. Sterretjes voordat het oud en nieuw is en moest in de winkel gaan liggen. Goede kennis, Henk van Zuidam en personeel te hulp.112 voor me gebeld en met ziekenwagen afgevoerd. Heel de middag onderzoeken in het Jeroen Bosch ziekenhuis. Laatste paar weken al aan het kwakkelen. Verhoogde en verdubbelde medicatie. Zoiets als de voetballer van Luton afgelopen zaterdag. Met dit verschil dat ik op slippers liep. Dus wijt het daar maar aan. Lieve Margo heeft me net opgehaald en thuisgebracht. Moet wel een nieuw bankpasje aanvragen, die werd ingeslikt toen ik onverstandig dacht dat het weer ging. En het pinnen moest staken om weer te gaan liggen. Morgen contact met eigen cardioloog om verder te kijken. En de draad van bestralen gewoon weer oppakken. Ach, het houdt je van de straat. Nu genieten van Ajax. Toch nog iets positiefs. Oh wacht.
Nu je het ter sprake brengt: waarom is die UFO in de ochtend eigenlijk roze?quote:
Daar word je simpel vanquote:
Wat 🧐quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het ter sprake brengt: waarom is die UFO in de ochtend eigenlijk roze?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee jij post lekker mee.
Hopelijk neemt EA Sports een van de nummers mee in hun volgende editie van FIFA.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien album van het jaar voor mij. Of Civic en/of the Men.
Geen idee wat EA sports is. Dus ik weet niet of je serieus of ironisch bent.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt EA Sports een van de nummers mee in hun volgende editie van FIFA.
Ironie is een stijlfiguur dat niet binnen mijn repertoire van reageren past.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat EA sports is. Dus ik weet niet of je serieus of ironisch bent.
Dan heb je meer met Johan Derksen gemeen dan je zou willen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ironie is een stijlfiguur dat niet binnen mijn repertoire van reageren past.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je meer met Johan Derksen gemeen dan je zou willen.
Dat stelt me teleur. Niks mis met een gezonde scheut racisme.quote:
Een scheut keukesneut.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat stelt me teleur. Niks mis met een gezonde scheut racisme.
Een scheut reetpatι. De vieze man in het winkelkarretje bij Walter de Rochebrune.quote:
Een bietje sfeer. Gaat er altijd goed in.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Weet je waarom je op FOK! na 24 uur je post niet meer kunt wijzigen ?quote:
Nee niet voor doorgeleerdquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je waarom je op FOK! na 24 uur je post niet meer kunt wijzigen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |