Dat was ook mijn eerste gedachte ja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Zou weer buccal fat removal kunnen zijn, verwijdering van vet uit de wangen om die ingezogen wangen look te krijgen.
Of deze:quote:
Ja dat vond ik ook idd als uitleg er bij.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Zou weer buccal fat removal kunnen zijn, verwijdering van vet uit de wangen om die ingezogen wangen look te krijgen.
Geen idee hoe zijn er ondertussen uitziet maar zij heeft eerder wel eens toegegeven in het verleden een eetstoornis te hebben gehad. Misschien is het ‘terug’ aangezien een daadwerkelijk gediagnosticeerde eetstoornis een vrij hardnekkige stoornis is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:58 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Lily Allen ook. Is al een paar jaar zo mager ls een kerkrat.
Dit dus. Iedereen kan op afstand altijd ineens diagnosticeren,quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Marsenal het volgende:
Deze vrouw is flink afgevallen en misschien kan je je daar zorgen om maken maar extreme ijdelheid en anorexia zijn nog steeds 2 verschillende dingen. Anorexia ziet er toch wel een paar tandjes kritieker uit. Ze ziet er gewoon wel hollywood-slank uit. Dun, flink dun, maar nog niks waarvan je verwacht de ze af en toe flauwvalt ofzo.
Dom heet tegenwoordig dyslexies.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Iedereen kan op afstand altijd ineens diagnosticeren,. Als ik het internet mag geloven, heeft zo’n 80% van de wereld de relatief zeldzame narcistische persoonlijkheidsstoornis. Bij Hollywood ligt dat aantal wellicht op 90% aangezien simpelweg een oppervlakkige, egoīstische, manipulatieve lul zijn stiekem niet bestaat.
Zo gaat het tegenwoordig ook met de diagnose eetstoornis.
Dyslectischquote:
Daar ben ik te dom voor qua ieronisist.quote:
Recentelijk je bek nog laten verbouwen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat dat soort vrouwen echt een bimbo-fetish hebben, want dit is toch echt wel de complete bimbo-look. Als het GEEN fetish is dan zijn ze zelf gewoon compleet blind en denken ze werkelijk dat ze er mooier op zijn geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:54 schreef Donna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een keer deze mevrouw. T lijkt wel een junkie nu. Doodzonde.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:23 schreef DavidTwente het volgende:
Misschien niet verspookt, maar m.i. wel onherkenbaar.
[ afbeelding ]Ik herkende haar direct. Vind haar er persoonlijk niet zo anders uitzien, slechts de hoek en hoe haar haar is gestyled. Misschien heeft ze wat lip filler maar ik kan me niet herinneren hoe haar lippen eruit zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ze heeft 100 procent lipfillerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik herkende haar direct. Vind haar er persoonlijk niet zo anders uitzien, slechts de hoek en hoe haar haar is gestyled. Misschien heeft ze wat lip filler maar ik kan me niet herinneren hoe haar lippen eruit zagen.
Haar moeder is net zo 😆quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:49 schreef deedeetee het volgende:
Geen idee wie dat is maar het zou me niet verbazen als haar familie/vrienden haar ook niet meer herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |