Net of ze een verlamming heeft in haar bovenlip waardoor ie slap en uitgestreken isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wtf is er met haar bovenlip gebeurd? Zonde inderdaad, zo'n mooie vrouw.
Hahahahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of ze een verlamming heeft in haar bovenlip waardoor ie slap en uitgestreken is
Doet haar geen goed, en kan het nu niet meer zien zonder die heksenlach erbij te horen
Ze doet me hier een beetje denken aan Faye Resnick.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
Taylor Dayne. Had ooit een prachtig uniek gezicht en heeft nu een duizend in een dozijn neusje en mond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och. Ik zie met enige regelmaat Mary Borsato lopen. Het went.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:45 schreef vencodark het volgende:
Ik zie zulke gladde, Botox kunst gezichten wel steeds vaker in het wild tussen het gewone publiek.
Het ziet er niet uit.
Ze lijkt op heel veel mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze doet me hier een beetje denken aan Faye Resnick.
[ afbeelding ]
Mijn jeugdliefde wat doe jequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Jennifer Aniston.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsof het lachen haar een beetje pijn doetquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef L3viathan het volgende:
Die onderste foto is letterlijk deze emoji:
Deed ze altijd al een beetje, toch? Dat ietwat mannelijke? Niet onwijs, maar een tikkeltje?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:36 schreef Seeburg54 het volgende:
Jennifer Aniston oogt mannelijk op de een of andere manier. Drag queen achtig.
Ja, ze heeft altijd al die grote kin gehad en wat masculiene trekken in het gezicht. Maar kan iemand even duiden waarom ze er nu zo raar uitziet? Ik vind het moeilijk mijn vinger erop te leggen. Heeft ze een breder gezicht? Meer vet in het gezicht? Komt het door botox? Fillers?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deed ze altijd al een beetje, toch? Dat ietwat mannelijke? Niet onwijs, maar een tikkeltje?
Veeg me op hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:07 schreef -Spring het volgende:
Volgens mij hebt ze sowieso een gemigreerde traangootfiller.
Het is me voorheen nooit opgevallen, maar nu je het zegt..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deed ze altijd al een beetje, toch? Dat ietwat mannelijke? Niet onwijs, maar een tikkeltje?
Fillerrand bij haar lippen zie ik niet, hoor. Die zijn vaak veel sterker afgetekend en dikker. Neuh, zie ik niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Mannelijk niet nee, ik denk wel dat er wat filler gemigreerd is, gecombineerd met net wat teveel filler/botox. De kin is niet anders, maar d'r mond wel, je ziet bij de bovenlip ook zo'n fillerrand.
Overigens denk ik ook dat de camera instellingen flink verschillen bij deze foto's, want d'r neus ziet er ook groter uit en ik kan me niet voorstellen dat je daar filler in laat douwen.
https://www.diyphotograph(...)th-impacts-portrait/
Het is niet alleen op deze foto te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens denk ik ook dat de camera instellingen flink verschillen bij deze foto's, want d'r neus ziet er ook groter uit en ik kan me niet voorstellen dat je daar filler in laat douwen.
https://www.diyphotograph(...)th-impacts-portrait/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |