Winnaar van de verraders laatste bn-er seizoen. Hij won dat seizoen omdat ie mee liften met 2 andere deelnemers die door hadden wie de verraders waren.quote:Op zondag 8 september 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wie dit is.
Ja, dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 8 september 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Winnaar van de verraders laatste bn-er seizoen
Sinds 2009 of 2010. Afvallers eiland kwam vrij snel toen ze overstapte naar bn-er.quote:Op zondag 8 september 2024 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Die eilanden na het weggestemd worden, hoeveel seizoenen is dit er of was dit altijd zo dat je niet meteen naar huis ging?
Van mij mag Sergio er ook vlot uit. Wat een jankzak is dat zeg!quote:Op zondag 8 september 2024 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Prima afvaller, vreselijk kind gelijk al. Er zijn nog meerdere gegadigde die hetzelfde lot mogen ondergaan wat mij betreft: Billy, dat vreselijk armoedig ogende mens zonder tanden en ouwe mummelbek die iets met Koningshuizen doet...we hebben dus nog even. Ik heb dit seizoen niet nog niet een uitgesproken winnaar want ik vind de line up van dit seizoen niet zo sterk eigenlijk. Uitgerangeerde soapsterretjes die GTST al erg lang geleden er uit geschreven zijn, sporters, nietszeggende sporters en modelletjes en verder alles wat maar woke is komt er in.
Wel een leuke setting voor de eilandraad, die oude boot met de kajuit als stemhokje.
Die valt mij ook tegen. Wat een emo kutje.quote:Op maandag 9 september 2024 07:18 schreef BE het volgende:
[..]
Van mij mag Sergio er ook vlot uit. Wat een jankzak is dat zeg!
Wokeness deelnemers/excuse Suri's mogen sowieso opzouten, dus hij ook.quote:Op maandag 9 september 2024 07:18 schreef BE het volgende:
[..]
Van mij mag Sergio er ook vlot uit. Wat een jankzak is dat zeg!
+ Omdat de verraders één van de slechtste ooit waren. Doorzichtiger dan glas.quote:Op zondag 8 september 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Winnaar van de verraders laatste bn-er seizoen. Hij won dat seizoen omdat ie mee liften met 2 andere deelnemers die door hadden wie de verraders waren.
Denk het niet. Ze is te gast bij de twee Titanen zeiden ze. Dus ik vermoed dat ze tegen de volgende afvaller gaat strijden. De Titanen gaan nergens heen.quote:Op zondag 8 september 2024 21:49 schreef Document1 het volgende:
Moet ze nu gaan battlen tegen een van die twee mannen?
In 2003 was het eerste afvallerseiland. In 2006 en 2007 was deze er weer. In 2011 was er een afvallersgrot. In 2012 was er een soort van afvallerseiland, met duel opzet. In 2016 en 2021 weer een regulier afvallerseiland. Van andere jaren kan ik zo snel niks vinden.quote:Op zondag 8 september 2024 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds 2009 of 2010. Afvallers eiland kwam vrij snel toen ze overstapte naar bn-er.
Thomas van der Vlugt, de winnaar van expeditie robinson 2024, ik zeg het nu maar alvastquote:Op zondag 8 september 2024 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Begint dat nou al. een voor een de mannen eruit stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |