Terechtquote:Op zondag 1 september 2024 21:09 schreef lars91 het volgende:
Justine wordt 1e afvaller. Kan bijna niet anders.
Wie is dat überhaupt?quote:Op zondag 1 september 2024 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die man met baard is een figurant ? Ook nog niks gezegd.
Sergio wegquote:Op zondag 1 september 2024 21:09 schreef lars91 het volgende:
Justine wordt 1e afvaller. Kan bijna niet anders.
quote:Op zondag 1 september 2024 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze heeft ook al "FOCUS " staan roepen
Volgens mij is dat een televisie kok meende ik te horen.quote:Op zondag 1 september 2024 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die man met baard is een figurant ? Ook nog niks gezegd.
Stond er wel bijquote:Op zondag 1 september 2024 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een televisie kok meende ik te horen.
Kwam pas na het laatste reclameblok aan het woord koks houden ze er meestal wel graag lang in.quote:Op zondag 1 september 2024 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens voorbij komen als kok bij BinnesteBuiten. Programma op de NPO.quote:Op zondag 1 september 2024 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:Op zondag 1 september 2024 20:10 schreef lars91 het volgende:
[..]
Daar was hij wel verrassend goed in.
"Pop, dance en hiphop." Juistem.quote:
Prima eerste uitzending.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is het leuk begonnen?
Ik ken bijna niemand maar voor Kiran Badloe vind ik het misschien toch leuk om te gaan volgen.
Juist een verademing wat mij betreft. Ik zou het prima vinden als ze sowieso de eerste paar dagen op de eilanden geen eilandraad hebben. Laat ze maar proeven spelen voor wat extra's zoals bouwmateriaal of een meloen. Daarmee geef je iedereen de kans om zich een beetje op te laten nemen in de groep. Dat vind ik voor de kandidaten wel zo eerlijk, lange reis gemaakt enzo. En voor ons als kijkers is het veel leuker als er op een eilandraad wat vuurwerk ontstaat omdat er al onderlinge banden gesmeed zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 10:38 schreef superniger het volgende:
Vervelend rubriek: geen afvaller in aflevering 1.
Niet eens een slecht idee.quote:Op maandag 2 september 2024 10:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Juist een verademing wat mij betreft. Ik zou het prima vinden als ze sowieso de eerste paar dagen op de eilanden geen eilandraad hebben. Laat ze maar proeven spelen voor wat extra's zoals bouwmateriaal of een meloen. Daarmee geef je iedereen de kans om zich een beetje op te laten nemen in de groep. Dat vind ik voor de kandidaten wel zo eerlijk, lange reis gemaakt enzo. En voor ons als kijkers is het veel leuker als er op een eilandraad wat vuurwerk ontstaat omdat er al onderlinge banden gesmeed zijn.
Timor*quote:Op zondag 1 september 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat team van Timur krijgt nu al de zwakke spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |