Beetje beter opletten, dat was de dag ervoor.quote:Op zondag 15 september 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
“Het was een topdag.”
De dokter moest bij je komen.
Die tekst liep ook nog eens voor geen meter.quote:Op maandag 16 september 2024 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Billy wat een sneue gast met zijn infantiele liedje. Moet even laten zien dat hij tekstschrijver is.
Tot nu toe zitten ze wel aardig goed met wie ze eruit stemmen.quote:Op maandag 16 september 2024 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Beetje slappe eilandraad though. De gasten die er eigenlijk uit moeten blijven tot het laatste zitten vrees ik. Die Justine zonder gebit in mag er ook wel uit met dat vreselijke geaffecteerde toontje van haar.
Ik had er niet hele veel van verwacht als Real Amsterdam Housewife, maar ze viel me meteen de eerste aflevering heel erg mee. Had er best meer van willen zien (maar die huid zag er behoorlijk geeinflammeerd uit overalquote:Op zondag 15 september 2024 23:22 schreef GereDathan het volgende:
Sneu voor Kimmylien. Niet anders kunnen dan opgeven omdat het lichaam niet kan en wil is echt ruk.
Die Fawry is zo'n type dat er prat op gaat dat ie heel heel lui is en niks kan en niks wil doen.quote:Op zondag 15 september 2024 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk gaat die vervelende Fawry er straks uit. Vorige week al die vrouw met de rare nek weg, als Fawry en Billy weggaan, wordt het er alleen maar sympathieker op.
Ik vond haar ook wel leuk, maar iedereen kon zien dat het echt niet meer ging.quote:Op maandag 16 september 2024 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er niet hele veel van verwacht als Real Amsterdam Housewife, maar ze viel me meteen de eerste aflevering heel erg mee. Had er best meer van willen zien (maar die huid zag er behoorlijk geeinflammeerd uit overal)
Het is gewoon afvallerseiland en uiteindelijk gaan ze proeven doen tegen elkaar waarvan er 1 uit gaat definitief.quote:Op maandag 16 september 2024 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat Titanen eiland tot nu toe een beetje suf eigenljk. Die gasten zitten er alleen omdat anderen DENKEN dat ze goed zullen zijn. Maar wat hebben ze nou eigenlijk laten zien tot nu toe?
Ehh nee. Het is geen afvallerseiland. De afvallers zijn er enkel op bezoek, dat is al meermaals verteld.quote:Op maandag 16 september 2024 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon afvallerseiland en uiteindelijk gaan ze proeven doen tegen elkaar waarvan er 1 uit gaat definitief.
Dat is nog maar te bekijken, maar dan zitten er dus 2 niet-afvallers als start op "afvallers" eiland. Dat vind ik een beetje een rare situatie.quote:Op maandag 16 september 2024 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon afvallerseiland en uiteindelijk gaan ze proeven doen tegen elkaar waarvan er 1 uit gaat definitief.
Straks komen ze terug met allerlei cadeautjes die ze gewonnen hebben en moeten dan alsnog eruit bij een avondeiland redelijk snel lolquote:Op maandag 16 september 2024 11:25 schreef superniger het volgende:
Blijft schandalig hoe ze Kieran en Thomas buitenspel hebben gezet. Ze doen niet mee met de groepsdynamiek en dat is niet leuk voor de kijkers.
"Bedankt voor het vlot, maar ik heb geen band met je en ik denk dat ik je nog steeds te sterk en dus een bedreiging vind, dus doei!"quote:Op maandag 16 september 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks komen ze terug met allerlei cadeautjes die ze gewonnen hebben en moeten dan alsnog eruit bij een avondeiland redelijk snel lol
Ik zag in de leader dat ie op dat vlot van kiran (denk ik) zat te vissen dus voorlopig blijft ie nog wel dusquote:Op maandag 16 september 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Fawry is zo'n type dat er prat op gaat dat ie heel heel lui is en niks kan en niks wil doen.
Wat doe je dan in zo'n programma?Ik zie echt niet wat zijn toegevoegde waarde is.
Maar hij fietst er wel zo tussendoor. Nog wel.
Hij zal wel wat juice achter de hand gehouden hebben.quote:Op maandag 16 september 2024 12:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik zag in de leader dat ie op dat vlot van kiran (denk ik) zat te vissen dus voorlopig blijft ie nog wel dus
Ik heb het Allstars seizoen niet gekeken, maar ik herinner me nog dat Niels zijn oorspronkelijke seizoen júist verloor doordat er totaal geen eten te vinden was op dat eiland. Hij was de sterkste speler (en volgens mij favoriet bij de mensen thuis) maar hij werd volledig uitgehongerd. Intussen moest hij duel na duel spelen. Dát was pas oneerlijk.quote:Op maandag 9 september 2024 14:08 schreef GereDathan het volgende:
Verder ben ik altijd tegen winnaarseiland, in elke vorm dan ook. Dan win je en vervolgens krijg je nóg meer kracht omdat je meer te eten en een betere slaapplek krijgt. Hoe sterker je bent hoe sterker je wordt. Dat was precies hoe die verschrikkelijke Niels een paar jaar geleden op zijn sloffen won. 1 goede proef en vervolgens volgestopt met krachtvoer op winnaarseiland.
Precies. Ben je mooi bedankt dat anderen jullie zien als de echte bedreiging en Robinbson. Kun je vervolgens aan heel het experiment niet meer meedoen.quote:Op maandag 16 september 2024 22:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind het überhaupt weer een slecht idee om zo snel 2 kandidaten van de hele groepsvorming uit te sluiten en daarmee een groot deel van de Expeditie-ervaring en groepsdynamiek. Zit je dan alleen of met zn tweeën op een onbewoond eiland, alsof je bij Wie is de Mol steeds vanaf het zwembad toe moet kijken hoe de andere kandidaten alle opdrachten doen en een band opbouwen.
Het moet terug naar de basis. Geen afvallers eiland, titaneneiland en geen extra verdienen met de proeven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Ben je mooi bedankt dat anderen jullie zien als de echte bedreiging en Robinbson. Kun je vervolgens aan heel het experiment niet meer meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |