Bij de Verraders irriteerde ik me ook al groen en geel aan hemquote:
Ik kan alleen billy onthoudenquote:Op zondag 15 september 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog steeds de namen van de mensen, wie nou wie is, in mijn hoofd.
Ik wil je graag bedanken > Steekt mes in rugquote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Mrmime het volgende:
Haha wat een huichelarij “ik wil je graag bedanken”![]()
Mijn man heeft er al tig opmerkingen over gemaakt vanavondquote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die dat mooi vinden
Dit jaquote:Op zondag 15 september 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog steeds de namen van de mensen, wie nou wie is, in mijn hoofd.
Die Ymre had al die vervelende uitstraling maar het bleek ook te kloppen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Mrmime het volgende:
Haha wat een huichelarij “ik wil je graag bedanken”![]()
Volgens mij deed een man eens keer in stemronde in het verraders seizoenquote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij stem twee of drie was het al duidelijk dat Rikkie eruit zou gaan.
De mannen gingen voor Rikkie en er waren er al twee die een hartje op de i van Rikkie hadden geschreven, dat vind ik niks voor een man om te doen.
Ja ligt niet per se aan haarquote:Op zondag 15 september 2024 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Ymre had al die vervelende uitstraling maar het bleek ook te kloppen.
Ik snap het wel dat Rikkie geen klik had in dit team.
Ze was ook teveel in beeldquote:Op zondag 15 september 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij stem twee of drie was het al duidelijk dat Rikkie eruit zou gaan.
De mannen gingen voor Rikkie en er waren er al twee die een hartje op de i van Rikkie hadden geschreven, dat vind ik niks voor een man om te doen.
Eensquote:Op zondag 15 september 2024 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij de Verraders irriteerde ik me ook al groen en geel aan hem
Vroeger deden de belgen dat tegenover de Nederlanders nu de vrouwen tegen de mannen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Typisch altijd dat vrouwen in dit soort situaties altijd terugvallen op mannen wegsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |