Jij hebt toch ook wel vakantie?quote:
Mijn zoon werkt daar net rechts naast, ze hebben een extra buitenbar gemaakt, en vertelde vandaag dat ze gister 270 flessen glühwein hadden verkocht.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Het was al gezellig druk voor S10 op de Grote Markt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bijna de hele maand december al vrijquote:Op woensdag 20 december 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel vakantie?
Een microbiologisch gedichtquote:Op woensdag 20 december 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Steven Wilson![]()
The power of nature
And the oppression of strangers
The consequence of dread
A barbarous brain, a dominant strain
You'll never win this game
Liedquote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een microbiologisch gedicht
Lang leve je bijstandsuitkering?quote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele maand december al vrij
Ik ook, werkopdracht uitgesteldquote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind twee weken wel genoeg..quote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Al zou ik best wat meer willen werken.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de bijstand zo hoog was als mijn salaris zou ik het gaan overwegenquote:Op woensdag 20 december 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang leve je bijstandsuitkering?
Ik vind het ook niet erg om weer te beginnenquote:Op woensdag 20 december 2023 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook. Al zou ik best wat meer willen werken.
Daar heb ik ook even een gluhweintje gehaaldquote:Op woensdag 20 december 2023 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt daar net rechts naast, ze hebben een extra buitenbar gemaakt, en vertelde vandaag dat ze gister 270 flessen glühwein hadden verkocht.
Hij vond het wel te druk.
Jij als ervaringsdeskundige, zou ie stuk zijn?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de bijstand zo hoog was als mijn salaris zou ik het gaan overwegen
Is dat nieuw, dat ze bij SR zo'n "special artist" op de avond hebben? Ik heb bij vorige edities dat nooit zo ervaren.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik ook even een gluhweintje gehaaldWel een gezellig plekje om te werken deze dagen lijkt me
maar ook heel druk kan ik mij voorstellen. Nu was het nog lang niet vol en stond er al een flinke rij bij de twee barretjes daar.
En vanavond verwachten ze ook weer een vol plein voor Only The Poets.
Nu waren de afgelopen edities met corona sowieso wat anders ingericht maar ik heb ook het idee dat dat nieuw is. Ze hebben iedere avond een mooi programma op dat plein met live muziek maar op de radio zenden ze maar één nummer per artiest live uit. Dat is dus echt bedoeld om het plein te vermaken/vol te krijgen en dat is wel nieuw volgens mij.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat nieuw, dat ze bij SR zo'n "special artist" op de avond hebben? Ik heb bij vorige edities dat nooit zo ervaren.
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nu waren de afgelopen edities met corona sowieso wat anders ingericht maar ik heb ook het idee dat dat nieuw is. Ze hebben iedere avond een mooi programma op dat plein met live muziek maar op de radio zenden ze maar één nummer per artiest live uit. Dat is dus echt bedoeld om het plein te vermaken/vol te krijgen en dat is wel nieuw volgens mij.
En het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |