Pog, Rog, MvdP, WvA, Vingegaard, De Lie, Evenepoel, Philipsen, Pedersen en Yates. Met de organisatie afgesproken dat ik die allemaal neem dus jullie kunnen je op de rest richten.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag jullie teams naar mij PM'en dan laat ik je renners met rust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was er juist dit weekend een tennistoernooi. Alle seinen op groen om de eerste biedronde te verwerken dus morgenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er tennis is morgen kan de deadline ook wel naar dinsdag.
Loting via websitequote:Op zondag 7 januari 2024 18:40 schreef skysherrif het volgende:
wat gebeurd er ook alweer bij een gelijke bieding?
Vorig jaar was het live in het topic!quote:
Meer dan 75 op de Lie?quote:Op zondag 7 januari 2024 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Het winnende bod op Sheffield en De Lie is alvast op de post!
Ruim 80.quote:
Wat is eigenlijk de regel als je budget op hebt, maar je team niet compleet?quote:Op zondag 7 januari 2024 21:02 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb nog 0,6 miljoen overgehouden omdat ik uiteraard alle 10 namen binnen ga halen en zo nog competitief wil kunnen bieden.
Vervalt je bieding.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de regel als je budget op hebt, maar je team niet compleet?
Ruim 80,1 op De Lie?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb exact op alle genoemde namen geboden maar dan +0,1 bij elke renner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |