quote:Op woensdag 20 december 2023 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb je al een planning voor het bieden in gedachten @:knijn1985 ?
Volgens mij was dit akkoord.quote:Op zondag 5 november 2023 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1e biedronde: 8-1
2e: 11-1
3e: 13-1
4e: 15-1
5e: 16-1
Dit zou kunnen werken? Moet knijn wel 1 dag eerder weer aan de bak
Is prima toch (al zou ik die lijst eerder ordenen op ploeg ipv ranking)? Lijst met renners is niet meer dan een hulpmiddel, ergens een foutje of een transfer kan altijd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:28 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)09p4e7enexneua0&dl=0
Is dit werkbaar voor iedereen? Als er al renners zijn die er niet in staan maar je wel op wil bieden graag DM
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 23 december 2023 06:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is prima toch (al zou ik die lijst eerder ordenen op ploeg ipv ranking)? Lijst met renners is niet meer dan een hulpmiddel, ergens een foutje of een transfer kan altijd.
Stuur je nog wel een PM voor elke ronde ook?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:56 schreef knijn1985 het volgende:
Iedereen kan zich dus al volledig voorbereiden in plaats van weer verwonderd te zijn dat het al zo snel is.
Als iemand zin heeft om iedereen te taggen wees zo vrij!
Lekker bezig, zal vanavond eens beginnen aan een shortlistquote:Op vrijdag 22 december 2023 09:28 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)09p4e7enexneua0&dl=0
Is dit werkbaar voor iedereen? Als er al renners zijn die er niet in staan maar je wel op wil bieden graag DM
Oh ik had die link voor vragen weggedaan dacht ikquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Kleine details; de link naar dropbox doet het niet vanuit de PM en de link voor vragen via de PM staat gelinkt naar @:wimderon
ik zal het wel ff aanpassenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een legenda voor teamafkortingen? Dan kan ik die met verticaal zoeken erin pleuren. TJV en UAD moet wel lukken maar bij die Proconti teams vind ik dat wel prettig
Ik zal aan een update van de OP werken om Knijn een beetje te ontlasten. Hoop wel dat ie de Hall of Fame nog kan updaten zodat die verwijzing ook bijgewerkt kan wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ah hier heb ik wel weer zin in. Ga straks maar eens even beginnen aan het maken van een veel te lange shortlist![]()
Wel jammer dat de eindstand van 2022 nog in de OP staat
Dit is dus precies waarom ik niet meedoe.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:31 schreef Pino112 het volgende:
@:Mexicanobakker heeft de PM ook niet gehad, omdat hij in het deelnamelijstje als Mex staat.
Tevens hebben ijs_beer en noodgang de PM ook gehad terwijl ze net als Deco niet meedoen.
Nu niet meer, heb ze net allemaal met de hand een voor een zitten verwijderenquote:
Dan had je inderdaad niks gekregenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is dus precies waarom ik niet meedoe.
Gary Anderson en Michael Smith (3x) wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of Luke Littler ook een beetje kan fietsen?
Ik zal even kijken of ik een oude DM kan doorsturen ofzo, geen idee of die link nog werkt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:00 schreef McGrath het volgende:
Kan je ergens een oude biedronde terug zien? Als een noob ben ik toch een beetje nieuwsgiering in welke richting ik moet denken voor de prijzen van bepaald soort renners
ik ga kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef Fretwork het volgende:
Linkjes werken niet meer @:knijn1985 kan je misschien verder helpen. Maar ik geloof dat dit jaar iemand anders hielp bij de eerste ronde.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef Fretwork het volgende:
Linkjes werken niet meer @:knijn1985 kan je misschien verder helpen. Maar ik geloof dat dit jaar iemand anders hielp bij de eerste ronde.
Deze werkt wel bij mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:23 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)9gwoaz9ih7xe2ym759u3
https://www.dropbox.com/s(...)ra48od6mzobxgt3&dl=0quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:00 schreef McGrath het volgende:
Kan je ergens een oude biedronde terug zien? Als een noob ben ik toch een beetje nieuwsgiering in welke richting ik moet denken voor de prijzen van bepaald soort renners
Jonne speelt ook vanalles. Als het wat is, laat maar wetenquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:09 schreef knijn1985 het volgende:
https://x.com/PFCL_news/status/1740458646482604378?s=20
Ik mag deelnemen hieraan!
Afgehandeld.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:39 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwe OP is af, kan één van jullie hem toevoegen @:Slobeend @:Rellende_Rotscholier ?
4/32 binnenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 00:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het bod is ingestuurd en het duimendraaien kan beginnen.
Dit is waar wimmers het idee vandaan heeft zo te zienquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jonne speelt ook vanalles. Als het wat is, laat maar weten
Ik lees het woensdag avond wel, mijn vader moet dinsdag naar het ziekenhuis en ik moet hem er heen chauffeuren, blaasoperatiequote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:27 schreef franklop het volgende:
Is knijn er ook op maandagavond 20u, of kunnen we rustig slapen om op dinsdag met alles te gaan smijten?
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit niet die jongen die Michael Boogerd er af fietste tijdens de training?
Sterktequote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik lees het woensdag avond wel, mijn vader moet dinsdag naar het ziekenhuis en ik moet hem er heen chauffeuren, blaasoperatie
Opmerkelijk dat je dit van groter belang acht dan de FPCL, een teken aan de wand omtrent jouw motivatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik lees het woensdag avond wel, mijn vader moet dinsdag naar het ziekenhuis en ik moet hem er heen chauffeuren, blaasoperatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Gunstig voor de rest.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Mogen we onze lijstjes ook te laat inleveren?
Het is vooral iedere keer weer een loterij wie mensen over het hoofd zien. Ga je voor de verrassingen van vorig seizoen of juist de tegenvallers, de absolute toppers of juist de renners net daarachter.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijft dit toch altijd weer een onmogelijke puzzel. Ik heb mijn eerste lijstje namen wel redelijk op orde, maar de bedragen....pfff. Echt elk bod doet me denken "maar dit gaat te weinig zijn", maar ja
Ja, dat ookquote:Op zondag 7 januari 2024 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral iedere keer weer een loterij wie mensen over het hoofd zien. Ga je voor de verrassingen van vorig seizoen of juist de tegenvallers, de absolute toppers of juist de renners net daarachter.
Ooh gelukkig, het is dus volkomen logisch dat ik mijn lijstje nog niet durf in te dienenquote:Op zondag 7 januari 2024 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat ook
De reden waarom dit hele spel zo godsonmogelijk en zenuwslopend kut is, namelijk het bedenken op wie je hoeveel moet bieden, is natuurlijk ook exact de reden waarom dit hele spel zo ontzettend tof is
Jazeker, als je je eerste lijstje indient en denkt "lekker, dit zou wel eens 8 renners op kunnen leveren!", dan heb je nog niet genoeg ervaring.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ooh gelukkig, het is dus volkomen logisch dat ik mijn lijstje nog niet durf in te dienen
Je bent beter af met De Lie dan Pogacar, normaal gesproken!quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ik maar 7e werd met o.a. Pogacar in mijn team
Deze poging is wel heel opzichtig.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Je bent beter af met De Lie dan Pogacar, normaal gesproken!
Dat kreeg ik toen ook doorquote:Op zondag 7 januari 2024 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Top, dan gooi ik het bedrag van De Lie nog wat omhoogquote:Op zondag 7 januari 2024 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was genoeg tijd om een kloon aan te maken en 2x mee te doen!quote:Op zondag 7 januari 2024 16:08 schreef franklop het volgende:
Durf het weer niet aan om 0,32 te bieden op 10 toppers en te hopen dat iedereen er 3 overslaat
Pog, Rog, MvdP, WvA, Vingegaard, De Lie, Evenepoel, Philipsen, Pedersen en Yates. Met de organisatie afgesproken dat ik die allemaal neem dus jullie kunnen je op de rest richten.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag jullie teams naar mij PM'en dan laat ik je renners met rust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was er juist dit weekend een tennistoernooi. Alle seinen op groen om de eerste biedronde te verwerken dus morgenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als er tennis is morgen kan de deadline ook wel naar dinsdag.
Loting via websitequote:Op zondag 7 januari 2024 18:40 schreef skysherrif het volgende:
wat gebeurd er ook alweer bij een gelijke bieding?
Vorig jaar was het live in het topic!quote:
Meer dan 75 op de Lie?quote:Op zondag 7 januari 2024 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Het winnende bod op Sheffield en De Lie is alvast op de post!
Ruim 80.quote:
Wat is eigenlijk de regel als je budget op hebt, maar je team niet compleet?quote:Op zondag 7 januari 2024 21:02 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb nog 0,6 miljoen overgehouden omdat ik uiteraard alle 10 namen binnen ga halen en zo nog competitief wil kunnen bieden.
Vervalt je bieding.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de regel als je budget op hebt, maar je team niet compleet?
Ruim 80,1 op De Lie?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb exact op alle genoemde namen geboden maar dan +0,1 bij elke renner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |