Ach de ziekenhuizen liggen nauwelijks vol, ik was er vandaag, corona patiėnten liggen alleen op een kamer en de enige bescherming die het personeel heeft is handen alcohol en mondkapjesquote:Op maandag 18 december 2023 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ach weer voor de feestdagen en voor de kerstborrels. Alles om de bevolking angst aan te jagen 11!!!
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vanavond nog even getest, niet meer mezelf maar voor een aantal mensen in mijn omgeving die kanker hebben waarvan er een aan de chemo zit. Kunnen een paarbovenstaande proleten nog wat van leren.
Tja, blijkbaar is de gezondheid van anderen in je omgeving niet zo belangrijk voor sommige mensen. Zegt genoeg over ze.quote:
Dan blijven die andere mensen die een zwakke gezondheid hebben lekker binnen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar is de gezondheid van anderen in je omgeving niet zo belangrijk voor sommige mensen. Zegt genoeg over ze.
Of aso’s als jij blijven lekker op hun zolderkamer.quote:Op maandag 18 december 2023 20:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan blijven die andere mensen die een zwakke gezondheid hebben lekker binnen.
Alleen? Het is maar een vraag hoor, ik heb zelf corona en mijn vriendin die zou komen is zo hard door haar rug gegaan dat ze niet meer kan bewegen.quote:Op maandag 18 december 2023 20:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan blijven die andere mensen die een zwakke gezondheid hebben lekker binnen.
quote:
Heb niet getest, maar ik denk dat ik een paar weken geleden aan de beurt was. Dag thuisgebleven van werk en voorzichtig gedaan.quote:Op maandag 18 december 2023 21:09 schreef TLC het volgende:
Ik heb al een week corona![]()
het is nu meer sporadisch moeten hoesten *hoest hoest*
een week geleden was ik er slechter aan toe dus we gaan de goede kant op
Beterschap!quote:Op maandag 18 december 2023 21:09 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2023 20:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Alleen? Het is maar een vraag hoor, ik heb zelf corona en mijn vriendin die zou komen is zo hard door haar rug gegaan dat ze niet meer kan bewegen.
![]()
![]()
![]()
Maar we houden toch de Kerst -spirit erin.
Beterschap allebei.quote:Op maandag 18 december 2023 21:09 schreef TLC het volgende:
Je hebt klachten? (Anders heeft testen sowieso geen zin). En als je geen covid hebt maar wel allerlei klachten, ga je dan wel naar die mensen toe?quote:Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vanavond nog even getest, niet voor mezelf maar voor een aantal mensen in mijn omgeving die kanker hebben waarvan er een aan de chemo zit. Kunnen een paar bovenstaande proleten nog wat van leren.
Uhhm lijkt mij toch wel een logisch iets dit, Covid of wat anders. Heb je ergens last van dan blijf je weg van zwakke mensen?quote:Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je hebt klachten? (Anders heeft testen sowieso geen zin). En als je geen covid hebt maar wel allerlei klachten, ga je dan wel naar die mensen toe?
Heb het volgens mij gehad. Flink verkouden, neus zat aardig dicht. Leek zelfs even richting sinusitis te gaan, maar na een paar uur in een Thaise massagesalon onder handen te zijn genomen was het opeens over.quote:Op maandag 18 december 2023 23:24 schreef Hathor het volgende:
Ik heb inmiddels alweer enkele mensen gesproken die onlangs positief getest hebben, het is wel weer een rondgang aan het maken zeg maar. Alleen zeggen ze er wel bij dat de symptomen mild zijn en ze er nauwelijks hinder van ondervinden.
Eruit gesnotterd met happy end?quote:Op maandag 18 december 2023 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb het volgens mij gehad. Flink verkouden, neus zat aardig dicht. Leek zelfs even richting sinusitis te gaan, maar na een paar uur in een Thaise massagesalon onder handen te zijn genomen was het opeens over.
Een neusverkoudheid is niet ‘allerlei’ klachten. Iemand die chemo heeft mijd ik uiteraard in beide gevallen, maar iemand die kanker heeft en gewoon aan het werk is en momenteel geen chemo oid heeft daar kan je niet voor elke verkoudheid het halve bedrijf plat gaan leggen.quote:Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je hebt klachten? (Anders heeft testen sowieso geen zin). En als je geen covid hebt maar wel allerlei klachten, ga je dan wel naar die mensen toe?
nu herstellende kreeg er een longontsteking bij. 3weken uit de running nu.quote:Op maandag 18 december 2023 23:24 schreef Hathor het volgende:
Ik heb inmiddels alweer enkele mensen gesproken die onlangs positief getest hebben, het is wel weer een rondgang aan het maken zeg maar. Alleen zeggen ze er wel bij dat de symptomen mild zijn en ze er nauwelijks hinder van ondervinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |