quote:Op donderdag 21 december 2023 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
De keuzes voor 2006, inclusief 2 liedjes van de koningin van Canadees-Portugal die al 15 jaar vaste waardes hadden moeten zijn.Sewn van The FeelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Verder HEEL veel net niet goede nummers.Solidair met het Palestijnse volk 🍉
Ik vind Fill My Little World veel leukerquote:Op donderdag 21 december 2023 09:45 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Sewn van The Feeling![]()
![]()
![]()
![]()
Verder HEEL veel net niet goede nummers.
Van Joran van der Sloot ook niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de Gebroeders Ko ben ik ook geen fan.
quote:Op donderdag 21 december 2023 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de Gebroeders Ko ben ik ook geen fan.
Oei, Stay With Me is hard gekelderd, stond 8 jaar geleden nog op 425. Latch hoort ook een vaste waarde te zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:39 schreef MielMonteur het volgende:
Sam Smith staat ook blijkbaar niet meer in de lijst, kom ik nu achter. Dat debuutalbum had toch wat echte Radio-2-classics.
Maar ja dat had Duffy ook
Combinatie van allebei. Ik zou ook eerder op een Unholy stemmen dan op een Stay With Me.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou voor zo’n Sam nu ook gelden dat het inmiddels wat veel is dat er 11 opties (inclusief samenwerkingen) zijn om uit te kiezen? Of zou het gewoon vallen onder de vrije val die recente werkjes maken als ze eenmaal weg zijn, zoals we leerden uit de KKD?
Ik denk allebei hoor. De lijst is steeds meer een 'fanbase'-lijst aan het worden. Sam Smith heeft nooit een echte Taylor Swift/Muse/whatever-fanbase gehad, en dan is hun voor een groep mensen nu toch te extreem aan het worden.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou voor zo’n Sam nu ook gelden dat het inmiddels wat veel is dat er 11 opties (inclusief samenwerkingen) zijn om uit te kiezen? Of zou het gewoon vallen onder de vrije val die recente werkjes maken als ze eenmaal weg zijn, zoals we leerden uit de KKD?
Dat is altijd al geweest. Zie bijvoorbeeld The Sweet in 2001 of het feit dat Volendam vaak goed scoort. Maar er zijn wel steeds meer 'middelgrote artiesten' door zowel het eraf halen van de max 2 stemmen per artiest in 2009 als door verruiming van de keuzelijst op een aantal artiesten, waardoor het Schemer-effect er langzaam af gaat. Maar dat gaat altijd langzaamquote:Op donderdag 21 december 2023 10:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik denk allebei hoor. De lijst is steeds meer een 'fanbase'-lijst aan het worden. Sam Smith heeft nooit een echte Taylor Swift/Muse/whatever-fanbase gehad, en dan is hun voor een groep mensen nu toch te extreem aan het worden.
Zolang je inderdaad niet bij de aller- allergrootsten hoort en je nog recent hits scoort, verdwijnen oudere nummers makkelijk naar de vergetelheid.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zoals gezegd, een combinatie dusquote:Op donderdag 21 december 2023 10:33 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Zolang je inderdaad niet bij de aller- allergrootsten hoort en je nog recent hits scoort, verdwijnen oudere nummers makkelijk naar de vergetelheid.
Als Sam al een stap te ver is dan branden ze kruizen in het café als Kim op zou komen. Zou op zich wel een kijkwaardig spektakel zijn. Bartje met zijn MJ-jasje met brandend haar en een blikje Pepsi in zijn hand en zo.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Combinatie van allebei. Ik zou ook eerder op een Unholy stemmen dan op een Stay With Me.
quote:Op donderdag 21 december 2023 10:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
Over die verkrachting dient niet gesproken te worden.
Basshunter
Ik stel 'm al zo voor:quote:Op donderdag 21 december 2023 10:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Sam al een stap te ver is dan branden ze kruizen in het café als Kim op zou komen. Zou op zich wel een kijkwaardig spektakel zijn. Bartje met zijn MJ-jasje met brandend haar en een blikje Pepsi in zijn hand en zo.
Ik dacht dat één en dezelfde artiest wasquote:Op donderdag 21 december 2023 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Jamie Cullum [...] dacht eigenlijk dat hij en Buble gelijk opgingen
De helft van deze namen heb je verzonnen, toch?quote:Op donderdag 21 december 2023 11:23 schreef Cassa95 het volgende:
Jamie Cullum, Jamie Lidell, James Blunt, James Morrison, James Bay, James TW, James Arthur, Gavin James, Jack Johnson, Jason Mraz, John Legend, John Mayer, Jonathan Jeremiah, een heleboel potten nat
Nee, Cassa vergat er nog een stuk of 95.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De helft van deze namen heb je verzonnen, toch?
Wel toevallig dat ze bijna allemaal met een J beginnenquote:Op donderdag 21 december 2023 11:23 schreef Cassa95 het volgende:
Jamie Cullum, Jamie Lidell, James Blunt, James Morrison, James Bay, James TW, James Arthur, Gavin James, Jack Johnson, Jason Mraz, John Legend, John Mayer, Jonathan Jeremiah, een heleboel potten nat
Amsterdam is wel gaaf, Impossible vind ik niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 21 december 2023 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keuzelijst. Volgend jaar gewoon een van de hogere, hoewel ik niet weet of ie Impossible of Amsterdam kan verslaan
Niet eens. Allemaal popzanger-klonen die ongeveer tussen 2005 en 2015 hits scoorden op de radio (en de meesten ook in de T2K). Vooral een godsgeschenk voor Sky Radio dat ze allemaal bestaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De helft van deze namen heb je verzonnen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |