Als de concurrentie uit Donker getinte heerschappen in Parijs en een lesje tellen met Rihanna en Paulus bestaat, is dat ook niet zo lastig te bereiken. Zelfs niet voor dit stukje overbodigheid.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
Gelijk ook de hoogste positie van Kanye ooit in de lijst?
De donker getinte heerschappen in Parijs zetten wel een aardige stijging door. Misschien is daar wel de anti cancelcultuur club actief die ook Marco steunt.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als de concurrentie uit Donker getinte heerschappen in Parijs en een lesje tellen met Rihanna en Paulus bestaat, is dat ook niet zo lastig te bereiken. Zelfs niet voor dit stukje overbodigheid.
Ik vind eigenlijk dat Homecoming het eerste Kanye-nummer is in de lijst bij nader inzien. Die andere twee zijn eigenlijk zijprojectjes. Dan is de concurrentie dus goudschepper en All falls down, dat is ook al niet best.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De donker getinte heerschappen in Parijs zetten wel een aardige stijging door. Misschien is daar wel de anti cancelcultuur club actief die ook Marco steunt.
Dat is een FC Utrecht-liedje toch? Ik vraag me af of de deur nu ook openstaat voor voetballiedjes met groter potentieel als Hand In Hand Kameraden.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
• Utereg daarentegen. Mooie stad, maar dit had niet gehoeven. Een carnavalsnummer voor een stad boven de rivieren?
En dat terwijl de voor Kanye beste nummers op de keuzelijst nergens te zien waren: American Boy en Run This Townquote:Op woensdag 20 december 2023 15:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Homecoming het eerste Kanye-nummer is in de lijst bij nader inzien. Die andere twee zijn eigenlijk zijprojectjes. Dan is de concurrentie dus goudschepper en All falls down, dat is ook al niet best.
Vond Watch The Throne wel iets leuker als zijprojectje dan die keutel met die zangert die hier met Matt wordt vergeleken.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Homecoming het eerste Kanye-nummer is in de lijst bij nader inzien. Die andere twee zijn eigenlijk zijprojectjes. Dan is de concurrentie dus goudschepper en All falls down, dat is ook al niet best.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We werden behandeld als de Fokro Mafia door @:DagoDuck van den Heuvel en zijn kompaan @:Homijn van der Spek. Dus nou ja, vooruit dan maar.
Keuzelijst. Volgend jaar gewoon een van de hogere, hoewel ik niet weet of ie Impossible of Amsterdam kan verslaanquote:Op woensdag 20 december 2023 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder dat Overcome van NBT hun laagst genoteerde nummer is.Lijkt me toch wel hun grootste hit tot nu toe.
Dat zegt niet zoveel, de grootste hit van de Foo Fighters staat niet eens in de t2000.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder dat Overcome van NBT hun laagst genoteerde nummer is.Lijkt me toch wel hun grootste hit tot nu toe.
Ik heb daar geen last van, ik vermaak me wel met SR en Darten.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:03 schreef Tussle266 het volgende:
Die van Tropical Danny ook niet. Die KKD heeft er wel voor gezorgd dat het alleen maar langer lijkt te duren voor het eindelijk eens begint. Of ligt dat aan mij?
Ik heb helaas de moeite genomen om te luisteren. Toekomstig actieplaatje.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, ik vermaak me wel met SR en Darten.
Overigens: Kerstvakantie > Toppertje
Gewoon op 1. En een gelukkig nieuwjaaaaahaaaarquote:Op donderdag 21 december 2023 08:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb helaas de moeite genomen om te luisteren. Toekomstig actieplaatje.
Ja maar Kerstvakantie staat dan weer niet in de keuzelijstquote:Op donderdag 21 december 2023 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, ik vermaak me wel met SR en Darten.
Overigens: Kerstvakantie > Toppertje
In de categorie 'zomerhits uit 2006' ga ik dan toch voor Boten Anna.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:03 schreef Tussle266 het volgende:
Die van Tropical Danny ook niet. Die KKD heeft er wel voor gezorgd dat het alleen maar langer lijkt te duren voor het eindelijk eens begint. Of ligt dat aan mij?
Van de Gebroeders Ko ben ik ook geen fan.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In de categorie 'zomerhits uit 2006' ga ik dan toch voor Boten Anna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Wheels? Dan zegt een hit ook niet zoveel want denk dat mensen dan toch eerder aan Everlong, The Pretender of Best of You denken.quote:Op donderdag 21 december 2023 07:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, de grootste hit van de Foo Fighters staat niet eens in de t2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |