Ja oké, de Fast Car-cover is overbodig en lijkt nogal veel op het origineel. Maar aan de andere kant, ik heb liever een wat saaiige cover dan dat mensen ineens een bombastische draak van een 'klein' liedje maken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zit nog wel iets meer verschil in dan beide versies van Fast Car naar mijn mening. Verder eens hoor.
Ik ga bijna die verschrikkelijke gooi-er-maar-een-beat-onder covernummers waarderen die je tegenwoordig in de zomer altijd hoort (nee, niet echt natuurlijk), die verschillen in ieder geval nog van het origineel.
In diezelfde categorie, I Will Always Love You van Whitney.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja oké, de Fast Car-cover is overbodig en lijkt nogal veel op het origineel. Maar aan de andere kant, ik heb liever een wat saaiige cover dan dat mensen ineens een bombastische draak van een 'klein' liedje maken.
Het is laaghangend fruit maar ik kijk uiteraard naar jou, Disturbed.
Heart of Gold kon mijn vader op de mondharmonicaquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:19 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nee, dat is dat andere zwijmelnummer, Heart of gold.
Luister je alleen de echte nieuwe, of ook de herintreders?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben trouwens bezig met deel 2 van mijn luistersessie van alle nieuwe platen in de Top 2000.
Momenteel worstel ik me door Utereg Me Stadsie heen.
Alleen de echt nieuwe.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Luister je alleen de echte nieuwe, of ook de herintreders?
Dus we kunnen stellen dat jij de enige hier bent die al het werk van de Bankzitters door en door kent?quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alleen de echt nieuwe.
@:pino112 Ik kwam trouwens een fout tegen, 1 Nacht Alleen stond er al heel vaak in. Dus 71 echte nieuwkomers volgens mij.
Ik heb in ieder geval Cupido geluisterd ja!quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus we kunnen stellen dat jij de enige hier bent die al het werk van de Bankzitters door en door kent?
Ik heb zo geërgerd aan die cover remix remake wat is het eigenlijk? van Blue. Een leuk origineel nummer zo verpesten met de meest nietszeggende lyrics ooitquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zit nog wel iets meer verschil in dan beide versies van Fast Car naar mijn mening. Verder eens hoor.
Ik ga bijna die verschrikkelijke gooi-er-maar-een-beat-onder covernummers waarderen die je tegenwoordig in de zomer altijd hoort (nee, niet echt natuurlijk), die verschillen in ieder geval nog van het origineel.
Bedankt, die stond er dubbel in. Daarentegen miste 1880 (Mooi Liedje), dus 24 reentrys en inderdaad 71 nieuwen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alleen de echt nieuwe.
@:pino112 Ik kwam trouwens een fout tegen, 1 Nacht Alleen stond er al heel vaak in. Dus 71 echte nieuwkomers volgens mij.
Overigens dacht ik eerst dat je nog een fout gemaakt had, want volgens Wikipedia heeft Year of Summer er al eens eerder ingestaan, in 2013 (dan zou het dus ook een re-entry zijn). Maar die kan ik ook op andere sites die de lijst uit 2013 nog hebben nergens terugvinden, dus in dit geval heeft Wikipedia het mis denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt, die stond er dubbel in. Daarentegen miste 1880 (Mooi Liedje), dus 24 reentrys en inderdaad 71 nieuwen.
Ja, maar dat is valsspelen. Je moet gewoon met Hannah Mae en daarna is het afgelopen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog 3 platen te gaan; Missen Zou, Wat Wil Je Van Mij, en dan gelukkig afsluiten met Radiohead. Ik zet me schrap.
Even gecheckt en je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is valsspelen. Je moet gewoon met Hannah Mae en daarna is het afgelopen.
Check, bedanktquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Even gecheckt en je hebt nog gelijk ook. High And Dry is ook een re-entry, staat als High & Dry op je site @:pino112 .
Nu ga ik voor de zekerheid ook nog even een paar andere oudere nummers checken.
edit: Volgens mij klopt het nu wel echt. 70 over dus, mooi rond getal.
Moet volgens mij maar weer eens bij de Belg inschakelen als ik dit zie.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:12 schreef Tussle266 het volgende:
De tijdloze countdown is ook niet bepaald kinderachtig tot nu toe. Ik luister hem tegenwoordig niet meer live omdat je anders 2 weken achterelkaar dezelfde platen hoort. Maar dat wordt wel de moeite waard om terug te luisteren in het voorjaar. https://www.vrt.be/vrtmax(...)-countdown-playlist/
Dat is voor mij de ook de voornaamste reden. Week 53 moet wel nog een beetje leuk blijven. Ik luister deze dan nog wel in april of zo. Dat werkt ook prima.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet volgens mij maar weer eens bij de Belg inschakelen als ik dit zie.Enige nadeel zijn de dubbelingen met week 53 straks ja.
Dat is zelf dan ook maar een matige coverquote:Op woensdag 20 december 2023 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
Alle voor mij op het oog minder bekende binnenkomers even langsgegaan vandaag:
Meningen:
• Die Bloemkole is gelijk één van de leukere dialectnummers in de lijst. Al is het crimineel dat Status Quo zelf met het nummer al 15 jaar niet meer is genoteerd.
*Zoekt vast popcornquote:Op woensdag 20 december 2023 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
• The National luistert prima weg, niks mis mee. Zijn gewoon een Coldplay en Ed Sheeran nummer maar dan iets lager en trager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |