Dat is een discriminatie maar racisme.quote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat komt omdat Geert Wilders de Koran wil verbieden, moskeeën wil sluiten, Marokkaanse Nederlanders het land wil uitzetten, etc, etc. Dat is racistisch en dat soort dingen roepen is onacceptabel.
Klopt, beidequote:Op maandag 18 december 2023 09:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is een discriminatie maar racisme.
quote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef Ciclon het volgende:
Sinds de jaren 60 is het aantal migranten gegroeid van 5% naar 45% van de bevolking. Te veel en te snel
45% ja?quote:Van de 17,8 miljoen inwoners op 1 januari 2023 zijn er 2,8 miljoen in het buitenland geboren. Zij zijn als migrant naar Nederland gekomen.
quote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef Ciclon het volgende:
90% van asielzoekers is man tussen de 15 en 40 jaar. Amper vrouwen te bekennen, is het in land van herkomst uberhaupt dan wel onveilig?
quote:De groep asielzoekers in oktober 2023 bestond voor 55,3 procent uit volwassen mannen, 14,7 procent was een volwassen vrouw en 30,0 procent was kind. Onder nareizigers was 54,1 procent minderjarig, 33,7 procent een volwassen vrouw en 12,2 procent een volwassen man.
Italië -> Oostenrijk -> Duitsland -> Nederland = 3quote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef Ciclon het volgende:
Asielzoekers passeren 10 tot 20 veilige landen voordat men in Nederland aankomen.
quote:Op dit moment zijn Marokko, Tunesië, Georgië, Armenië en Ghana de vijf landen waar de meeste 'veiligelanders' in Nederland vandaan komen. In 2022 kwam ongeveer 5% van de asielzoekers die voor het eerst asiel aanvroegen uit een veilig land. In de asielopvang is het aandeel veiligelanders ongeveer 3%.
Hoeveel kinderen heb je zelf al gemaakt om het tij te keren nu de de o zo progressieve partijen die al nietaan de macht waren nu ook niet meer aan de macht zijn?quote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef Ciclon het volgende:
We hebben het land teveel weg gegeven aan derde, dat is de kern van het probleem en waardoor NL (maar ook andere West-Europese landen) naar rechts toeschuift.
- Sinds de jaren 60 is het aantal migranten gegroeid van 5% naar 45% van de bevolking. Te veel en te snel
- Geen assimilatie maar enorme segregatie
- Oververtegenwoordiging van niet- westerse migranten in bijstand
- Oververtegenwoordiging van niet- westerse migranten in criminaliteit
- 90% van asielzoekers is man tussen de 15 en 40 jaar. Amper vrouwen te bekennen, is het in land van herkomst uberhaupt dan wel onveilig?
- Asielzoekers passeren 10 tot 20 veilige landen voordat men in Nederland aankomen.
- Statushouders krijgen in veel gemeentes voorrang op de sociale woningmarkt terwijl zij nooit iets hebben bijgedragen.
- Diversiteitsonzin, blank altijd dader, niet- westerse allochtoon altijd slachtoffer
- Identiteit, elke migrant mag zijn identiteit behouden maar owee als een blanke native Nederlander beroep doet op zijn identiteit, dan ben je een vuile racist.
- ik woon in een dorp, op 1 school is geen Nederlander meer te bekennen, we worden vervangen.
- Ipv migratie moeten ze het aantal geboortes stimuleren, maar dat blijkt bij de o zo progressieve partijen een enorm taboe te zijn. Nederland zal en moet divers worden.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)mst-buiten-nederlandquote:Op maandag 18 december 2023 09:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[..]
45% ja?
ontkrachten we deze ook nog even
[..]
[..]
en we gooien deze er ook maar vast tegen aan:
[..]
2, en die gaan jou kontje wassen in je nadagen want denk maar niet dat Khadidja dat gaat doen.quote:Op maandag 18 december 2023 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb je zelf al gemaakt om het tij te keren nu de de o zo progressieve partijen die al nietaan de macht waren nu ook niet meer aan de macht zijn?
Syrie, regio Damascus en Latakia zijn ook veilig genoeg. Tevens: Saudi Arabie ligt om de hoek, ga daar maar heen. Of Iran, of Kirgizie of... Israel of Egypte of Omanquote:Op maandag 18 december 2023 09:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[..]
45% ja?
[..]
[..]
[..]
Italië -> Oostenrijk -> Duitsland -> Nederland = 3
Spanje -> Frankrijk -> België -> Nederland = 3
Griekenland > NL is iets van max 7 of 8
[..]
Natuurlijk, maar jij bent dan ook geen nederlanderquote:Op maandag 18 december 2023 09:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)mst-buiten-nederland
3e generatie word beschouwd als Nederlander. Dus alle Marokkaanse en Turkse baby's zijn Nederlander volgens het CBS, alleen niet volgens de bevolking.
Als je de demografische samenstelling van de bevolkingsgroepen erbij haalt, zal je zien dat van de nieuw geboren kinderen hooguit 55% nog een volledig Nederlands is.
Ik beaam slechts wat je schreefquote:Op maandag 18 december 2023 09:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Want moslims en Marokkanen zijn aparte ras mensen?
1. Joh, dat wist ik nog niet , wauw!. Echter zijn de Nederlanders verwant aan de mensen die hier 2000 jaar geleden woonden, de Marokkanen zijn dat niet.quote:Op maandag 18 december 2023 10:14 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar jij bent dan ook geen nederlander
'De Nederlander' stamt af van de kelten en de germanen of we kunnen natuurlijk nog verder terug gaan naar Eurazië
En alle '45%' niet nederlanders zijn moordenaars en verkrachters en dealen drugs toch?
Rotterdam 45%quote:Op maandag 18 december 2023 09:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[..]
45% ja?
[..]
[..]
[..]
Italië -> Oostenrijk -> Duitsland -> Nederland = 3
Spanje -> Frankrijk -> België -> Nederland = 3
Griekenland > NL is iets van max 7 of 8
[..]
hoho, in Ciclon zijn dorpje staat een basisschool met alleen maar buitenlandersquote:Op maandag 18 december 2023 10:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Rotterdam 45%
Hier in dit strontdorp 2% en dat is ook nog de plaatselijke Chinees
Voorbeeld van assimilatie.quote:Op maandag 18 december 2023 10:35 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hoho, in Ciclon zijn dorpje staat een basisschool met alleen maar buitenlanders
onjuist mijn huidskleur is blank en zo ver ik terug kan kijken heeft alles altijd in nederland gewoont. Zoals al je posts hier zitten je posts vol met onjuiste aannamesquote:Op maandag 18 december 2023 10:42 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Voorbeeld van assimilatie.
Jij hebt zeker een niet-westerse migratie achtergrond?
Denk je dat dit Kaag was, als kleuter?quote:Op maandag 18 december 2023 09:33 schreef HSG het volgende:
Ik denk dat de politiek onderdeel van het probleem is.
Maar Kaag heeft nogal moeite om in te kunnen zien dat ze dus zelf dan onderdeel van het probleem is geweest.
Het was een vraag....quote:Op maandag 18 december 2023 10:47 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
onjuist mijn huidskleur is blank en zo ver ik terug kan kijken heeft alles altijd in nederland gewoont. Zoals al je posts hier zitten je posts vol met onjuiste aannames
Dit dus, de samenleving is absoluut niet tolerant meer en dat is het werkelijke probleem. Je kan dan wel lekker afgeven op die paar procent vluchtelingen en op de -als rechtse hobby- arbeidsmigranten maar dat is niet de kern van het probleem en zeker niet de oplossing. De mensen moeten weer met elkaar gaan meedenken in plaats van elkaar te verwijten en het leven moeilijk te maken.quote:Op maandag 18 december 2023 09:33 schreef HSG het volgende:
"Ik had toen ik terugkwam nooit verwacht dat in een land als Nederland demonisering en dehumanisering orde van de dag zou zijn in de politiek", zei Kaag. "Dat is mij tegengevallen. En als mens en burger wil ik meegeven dat niemand dat normaal moet gaan vinden."
Het baart Kaag zorgen dat "de medemens niet als mens wordt gezien, tenzij het je uitkomt". Dat is volgens haar "de nagel aan de doodskist van een tolerante, inclusieve samenleving." Ze voegde daaraan toe dat deze ontwikkeling niet alleen in Nederland te zien is, maar ook in andere landen.
Kaag is zelf het onderdeel van het probleem.quote:Op maandag 18 december 2023 14:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dit dus, de samenleving is absoluut niet tolerant meer en dat is het werkelijke probleem. Je kan dan wel lekker afgeven op die paar procent vluchtelingen en op de -als rechtse hobby- arbeidsmigranten maar dat is niet de kern van het probleem en zeker niet de oplossing. De mensen moeten weer met elkaar gaan meedenken in plaats van elkaar te verwijten en het leven moeilijk te maken.
Eerder had ik nooit overwogen op D66 te stemmen, dat heb ik de vorige keer wel gedaan en als ik dit lees heb ik er geen spijt van toen mijn stem aan Kaag gegeven te hebben.
Zonde dat ze toen niet de grootste is geworden. Ik wil haar graag bedanken voor haar inzet en hoewel ik het een verlies vind voor de maatschappij dat ze is gestopt kan ik me dat levendig voorstellen.
Jij maakt de wereld een betere plaats met je scherpe analyse.quote:Op maandag 18 december 2023 14:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Kaag is zelf het onderdeel van het probleem.
Je hebt niet zoveel analyse nodig om dit soort feiten naar boven te halen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jij maakt de wereld een betere plaats met je scherpe analyse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |