abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211654791
Adam Vena, de vader van de 5-jarige Aidan, verloor de voogdij over zijn zoontje nadat hij het oneens was met zijn vriendin over zijn vermeende ‘transgender’-identiteit. Momenteel wordt Vena geconfronteerd met een straatverbod en vecht om toegang te krijgen tot zijn zoon voordat zijn moeder hem kan voorzien van puberteit- en hormoonblokkers.

Vena, die de voogdij over zijn nu 5-jarige zoon, Aidan, verloor, vertelde dat zijn vriendin Aidan op tweejarige leeftijd begon te kleden in meisjesjurken. Vanwege Adams bezwaar hiertegen volgde een strijd om de voogdij die ertoe leidde dat de Californische rechtbanken Adam de toegang tot de medische dossiers van Aidan ontzegden, een straatverbod voor vijf jaar uitvaardigden en Adams voogdij over zijn zoon introkken.

Adam met zoon Aiden:

“Ik ben doodsbang voor mijn zoon”, zei Vena. “Ik ben doodsbang voor wat ze in het hoofd van mijn zoon hebben gepompt.”

Volgens Vena heeft iedereen die betrokken was bij de voogdijstrijd, van de rechter tot de advocaat van Aidans moeder, de LGBTQ-ideologie krachtig gesteund.

“In de rechtbank noemen ze mijn zoon een meisje”, voegde hij eraan toe.

Vena zei ook dat de advocaat van Aidans moeder de voornaamwoorden ‘zij/haar’ gebruikt. De rechter uit Pasadena die aanvankelijk toezicht hield op de voogdijzaak, Harvey Silberman, had eerder naam gemaakt binnen de LGBTQ-gemeenschap nadat hij had gewerkt als de eerste stafadvocaat voor de het AIDS-project Los Angeles. Tijdens de eerste strijd om de voogdij gaf Silberman Aidan de opdracht een geslachtsbeoordeling te ondergaan, waar Aidans moeder wel bij mocht zijn, maar Vena zelf werd uitgesloten.

“Ik werd de mogelijkheid ontzegd om de geslachtsbeoordeling bij te wonen, en de mogelijkheid om mijn eigen vragen te stellen als vader van Aidan,” vertelde Vena. “Niet één keer hebben ze me laten plaatsnemen en is me gevraagd wat ik dacht dat er met mijn zoon aan de hand was.”

Volgens Vena zeiden zelfs zijn doktoren aanvankelijk dat Aidan geen genderdysforie had, maar eerder gendernieuwsgierigheid. Desondanks bleef Aidans moeder hem meisjeskleding aantrekken en veranderde uiteindelijk de voornaamwoorden van Aidan in ‘zij/haar’ – een cruciaal onderdeel van het verzorgingsproces waarvan Vena zei dat Aidans moeder hun zoon onderwerpt sinds hij nog maar twee jaar oud was.

Aidans moeder mailde ook de privéschool die Adam betaalde voor de toegang van zijn zoon, om de school te informeren dat Aidan nu ‘transgender’ was. Vena kwam hier pas achter toen een andere bezorgde ouder van de school contact met hem opnam en de e-mail deelde die door Aidans moeder was verzonden.

“Ik weet zeker dat jullie allemaal Aidan kennen, de jongen die jurken draagt,” begon de e-mail, “Aidan (4) is naar buiten gekomen als transgender en is er klaar voor dat de wereld haar accepteert zoals ze werkelijk is. Ze identificeert zich volledig als vrouw, gebruikt vrouwelijke voornaamwoorden en gebruikt het meisjestoilet.”

"Aidan kent het woord dat ze zal gebruiken als en wanneer een van haar leeftijdsgenoten twijfelt aan het feit dat ze haar altijd als jongen hebben gekend," vervolgde de e-mail. “Aidan is een meisje dat in het lichaam van een jongen is geboren. Tegen mij zegt ze: ‘Elk deel van mij is een meisje, behalve dat ik een (anatomisch correct woord voor mannelijke geslachtsdelen) heb.’

De e-mail eindigt met de moeder van Aidan die ouders vraagt ​​om naar haar toe te komen met vragen over de transitie van Aidan.

Als gevolg van zijn verzet tegen de verzorging van zijn zoon door zijn moeder, wordt Vena nu geconfronteerd met een straatverbod van vijf jaar.

In september sprak de gouverneur van Californië, Gavin Newsom, zijn veto uit over een wetsvoorstel.AB957, wat een precedent zou hebben geschapen om de voogdij over een ‘niet-bevestigende’ ouder in te trekken. In zijn veto ging de gouverneur in op het huidige beleid van de rechtbank in Californië waarbij de bevestiging van de ouders van de “genderidentiteit” van hun kinderen in aanmerking wordt genomen bij het overwegen van de van het kind. a i=3>“gezondheid, veiligheid en welzijn.”

"Een rechtbank is op grond van de bestaande wetgeving verplicht om de gezondheid, veiligheid en het welzijn van een kind in overweging te nemen bij het bepalen van de belangen van een kind in deze procedure, inclusief de bevestiging van de ouder over de genderidentiteit van het kind," leest de ondertekening door gouverneur Newsom.

Vena is sindsdien begonnen met eenGiveSendGoom geld in te zamelen voor een advocaat om hem te helpen toegang te krijgen tot zijn zoon voordat zijn moeder Aidan op puberteitsblokkers kan zetten, waarmee ze hem op 10-jarige leeftijd kan laten beginnen.

Met overdreven wetsvoorstellen en overheidsfunctionarissen die grotendeels aan de kant staan ​​van het bevorderen van transgenderisme voor kinderen, is dit verhaal een van de vele voorbeelden van hoe ouderlijke rechten worden weggenomen door transactivisten en de LGBTQ-gemeenschap in Californië.

https://www.tpusa.com/liv(...)transgender-identity

Samen met Billboard Chris gisteren:

twitter

De brief naar Aidan's school van moeder Alexia:

twitter

Op dit moment gaat Adam Vena in hoger beroep tegen het straatverbod van 5 jaar.
-----

Ik dacht even dat dit verzonnen was, maar het schijnt toch echt realiteit te zijn.
Dat ouders die zich verzetten tegen de transitie van een 2-5 jarig kind hiermee te maken krijgen is bijna ongelooflijk.
  maandag 18 december 2023 @ 06:30:18 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211654802
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 06:23 schreef Za het volgende:
dat zijn vriendin Aidan op tweejarige leeftijd begon te kleden in meisjesjurken.
die vrouw is ziek, dat is zo'n gevalletje diep triest persoonlijkheidsstoornis die zij op 't kind probeert af te wenden oid.

en straks gaat meneer schietgeweer en plissie

is toch gewoon ziek om kids jonger dan 18 lastig te vallen met genderonzin

sommige vrouwen moeten geen kinderen willen/hebben, er zou 'n screening moeten plaatsvinden indien 'n vrouw zwanger wil worden imo, ff checken of we te maken hebben met 'n normaal persoon, pff, ik zit al te denken aan staatsopvang voor kinderen die lastig gevallen worden door ouders met genderonzin. echt zieke shit, dat 't zo ver kan verzieken, werkelijk ongelofelijk,
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211654813
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 06:30 schreef sturmpie het volgende:

die vrouw is ziek, dat is zo'n gevalletje diep triest persoonlijkheidsstoornis die zij op 't kind probeert af te wenden oid.
Misschien, of ze denkt echt dat haar kind in een verkeerd lichaam zit, maar 2 is wel jong.

quote:
is toch gewoon ziek om kids jonger dan 18 lastig te vallen met genderonzin
Vind ik ook, zeker jonger dan 10.
pi_211654816
Die moeder is knettergek. Een kind aansporen dat te doen voor aandacht.
pi_211654818
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 06:37 schreef TheJanitor het volgende:

Die moeder is knettergek. Een kind aansporen dat te doen voor aandacht.
Ze zoekt zelf de media niet op vooralsnog.
pi_211654828
derde wereldland, dat is weer duidelijk
pi_211654831
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 06:37 schreef Za het volgende:

[..]
kennelijk snapt ze nog net dat er dan gehakt van dr wordt gemaakt
  maandag 18 december 2023 @ 06:46:53 #8
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211654834
Hi ha ho

[ Bericht 77% gewijzigd door Netsplitter op 18-12-2023 15:08:01 ]
pi_211654836
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 06:37 schreef Za het volgende:

[..]
Niet de media, maar interessant doen in haar linkse kliek.
pi_211654844
Het is wachten totdat deze ziekte overwaait naar Nederland.
pi_211654878
Dit is inderdaad een ziekte. Bij de moeder welteverstaan. Walgelijk.
U MAD?
  maandag 18 december 2023 @ 07:15:04 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211654887
Wat ontbreekt in dit stuk is hoe genderdysforie vastgesteld is. Wat jammer dat dit kind niet twee positieve rolmodellen heeft.
Resistance is futile.
  maandag 18 december 2023 @ 07:16:14 #13
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211654890
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 06:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Niet de media, maar interessant doen in haar linkse kliek.
Dat is het inderdaad het grote probleem bij dit soort zaken, het doet me erg sterk denken aan een variant van het munchhausen by proxy syndroom, waarbij het niet gaat om de schijn van gezondheidsproblemen te creëren bij een andere persoon, meestal hun kind, maar om de schijn van een wenselijke social conditie te creëren bij een andere person, meestal hun kind.
Eigenlijk gelijksoortig aan hoe de nocebo en placebo effecten werken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Manager PR/Moderator maandag 18 december 2023 @ 07:26:29 #14
269689 crew  Viv
pi_211654937
Los van de daadwerkelijke genderidentiteit van Aidan: arm kindje. ;(

Je vader niet mogen zien vanaf je vijfde tot je tiende is natuurlijk funest voor de relatie met die ouder. Ze zijn daarna praktisch vreemden voor elkaar. :'(
pi_211654938
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 07:15 schreef Seven. het volgende:
Wat ontbreekt in dit stuk is hoe genderdysforie vastgesteld is. Wat jammer dat dit kind niet twee positieve rolmodellen heeft.
Het juist niet vastgesteld maar enkel gender nieuwsgierigheid :')
pi_211654946
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:16 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is het inderdaad het grote probleem bij dit soort zaken, het doet me erg sterk denken aan een variant van het munchhausen by proxy syndroom, waarbij het niet gaat om de schijn van gezondheidsproblemen te creëren bij een andere persoon, meestal hun kind, maar om de schijn van een wenselijke social conditie te creëren bij een andere person, meestal hun kind.
Eigenlijk gelijksoortig aan hoe de nocebo en placebo effecten werken.
Waarschijnlijk dit idd. Ziekelijk en zeer beschadigend voor Aiden.
  maandag 18 december 2023 @ 07:34:19 #17
56749 BlaZ
pi_211654986
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk dit idd. Ziekelijk en zeer beschadigend voor Aiden.
Wat vooral zorgelijk is, is dat het hier gaat om een kind van 5, wat het concept "genderidentiteit" nog niet goed kan bevatten.
pi_211654996
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:34 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat vooral zorgelijk is, is dat het hier gaat om een kind van 5, wat het concept "genderidentiteit" nog niet goed kan bevatten.
Ik heb een vijfjarige naast mij op de bank nu. Ze moest net lachen om Spongebob omdat de burgers liet aanbranden en zij dat ook wilde doen…
pi_211655011
Fijn dat dat kind nu zichzelf mag zijn, en niet door een dominante vader in een hokje wordt geduwd waar het totaal niet in past.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 18 december 2023 @ 07:44:47 #20
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211655039
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:39 schreef Shivo het volgende:
Fijn dat dat kind nu zichzelf mag zijn, en niet door een dominante vader in een hokje wordt geduwd waar het totaal niet in past.
quote:
Vena, die de voogdij over zijn nu 5-jarige zoon, Aidan, verloor, vertelde dat zijn vriendin Aidan op tweejarige leeftijd begon te kleden in meisjesjurken.
Lijkt er meer op dat het kind door zijn dominante moeder in een hokje wordt geduwd.
  maandag 18 december 2023 @ 07:45:56 #21
56749 BlaZ
pi_211655043
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ik heb een vijfjarige naast mij op de bank nu. Ze moest net lachen om Spongebob omdat de burgers liet aanbranden en zij dat ook wilde doen…
Ik corrigeer mezelf, nog niet goed = nog niet.
pi_211655049
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:34 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Kinderen van 5 weten nog niet eens wat ze vanavond willen eten.
pi_211655058
Eens kijken hoe de progressieve gekkies deze vorm van kinderverkrachting gaan goedpraten. :X
Heel veel sambal
pi_211655069
quote:
80s.gif Op maandag 18 december 2023 07:44 schreef Mano_ het volgende:

[..]
[..]
Lijkt er meer op dat het kind door zijn dominante moeder in een hokje wordt geduwd.
Ben benieuwd op basis waarvan jij denkt dat te kunnen vaststellen. In acht nemende dat experts op deze uitkomst zijn uitgekomen en jij alleen een kort internet bericht hebt gelezen.
pi_211655074
Oh jee, dit wordt zeker al misbruikt voor homofoben en extreem-rechtse sujetten.
pi_211655077
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:54 schreef Shivo het volgende:

[..]
Ben benieuwd op basis waarvan jij denkt dat te kunnen vaststellen. In acht nemende dat experts op deze uitkomst zijn uitgekomen en jij alleen een kort internet bericht hebt gelezen.
Astro TV zit ook vol met zelfuitgeroepen “experts”.
pi_211655078
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:39 schreef Shivo het volgende:
Ben je wel helemaal lekker. Een kind van twee kan amper praten, toen die lijp begon met het in meisjeskleding te steken.

Ze wilde een dochter.
pi_211655080
Die moeder lijkt me gestoord maar ik hou wel even een slag om de arm. Met een snelle search kan ik eigenlijk alleen een paar conservatieve patriottische kanalen vinden die hier over schrijven en die schrijven alleen het verhaal volgens papa. Wederhoor en de andere kant van het verhaal zijn afwezig en daarom is het verdomd lastig om uit te kunnen maken hoe betrouwbaar het verhaal van de vader is.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 18-12-2023 08:02:47 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_211655094
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 07:57 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Ben je wel helemaal lekker. Een kind van twee kan amper praten, toen die lijp begon met het in meisjeskleding te steken.

Ze wilde een dochter.
Dat jij je blijkbaar niet kunt voorstellen dat er tussen kinderen enorme verschillen zitten betekent niet dat die verschillen er niet zijn.
pi_211655101
Dit is dus het resultaat van een transgender ideologie, waar er vergeten word dat het normaal is om enige genderdysforia te ervaren als kind, maar in ruim 90% van alle gevallen, tegen de tijd dat je 18 bent weet je het wel.

In zeldzame gevallen blijft het vaag.

In veel gevallen ben je dan meestal homo/lesbisch.

Je weet wel de L de G en de B uit LGBTQ.

Transgender is niet iets wat een kind begrijpt, als ouder al helemaal niet.
Dit soort shit moet rap verboden worden, gezien de permanente schade die je een kind aandoet met blokkers.. en ja die zijn permanent.
pi_211655108
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:01 schreef Shivo het volgende:

[..]
Dat jij je blijkbaar niet kunt voorstellen dat er tussen kinderen enorme verschillen zitten betekent niet dat die verschillen er niet zijn.
Heb je zelf kinderen?
pi_211655114
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 07:57 schreef recursief het volgende:
Die moeder lijkt me gestoord maar ik hou wel even een slag om de arm. Met een snelle search kan ik eigenlijk alleen een paar conservatieve patriottische kanalen vinden die hier over schrijven en die schrijven alleen het verhaal volgens papa. Wederhoor en de andere kant van het verhaal zijn afwezig en daarom is het verdomd lastig om uit te kunnen maken hoe betrouwbaar het verhaal van de vader is.
Precies, dit wordt ongetwijfeld misbruikt om homohaat te propageren.
  maandag 18 december 2023 @ 08:08:47 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211655130
'Verzet' lijkt me een understatement van paps als je er een straatverbod van 5 jaar voor krijgt.

Klinkt meer als 'ik mag mijn ex niet lastig vallen en bedreigen omdat ze doet waar zij zin in heeft met de voogdij die zij gekregen heeft'

Arm kind, op deze manier sta je al 2-0 achter
Laffe huichelaar
  maandag 18 december 2023 @ 08:09:08 #34
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211655131
Feit dat die vader verliest zegt dat moeder minder gestoord is dan men hier roept
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 18 december 2023 @ 08:11:06 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211655144
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:09 schreef Puzzie het volgende:
Feit dat die vader verliest zegt dat moeder minder gestoord is dan men hier roept
Uiteraard. We lezen hier de kant van de vader, die zijn kant al bij diverse instanties en diverse rechtbanken heeft verteld en daar telkens in het ongelijk is gesteld.

Dus probeert hij het nu bij onze onderbuik. Het kan geen toeval zijn dat dit uitgerekend bij @Za gelukt is
Laffe huichelaar
pi_211655145
Heb inmiddels al een heel elftal aan kinderen vanaf de geboorte zien opgroeien en niet eentje daarvan had al een stabiel gevoel van identiteit en al helemaal geen gender identiteit. Ze weten/ beseffen zich op die leeftijd niet eens dat meisjes geen piemel hebben, maar weten wel dat ze een meisje willen zijn? :')

Laat me niet lachen. Dit is zwaar kindermisbruik. Mensen hebben over het algemeen (er zijn veel uitzonderingen) pas rond hun vierde/ vijfde jaar hun eerste herinneringen. Deze jongen gaat niet eens weten dat hij gewoon een jongetje was. Dit gaat zware psychische gevolgen hebben in zijn latere leeftijd en iedereen die dit toejuicht moet zich echt helemaal kapot schamen. Agenda is belangrijker dan het welzijn van kinderen.

Als het klopt allemaal natuurlijk.
  maandag 18 december 2023 @ 08:21:20 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211655187
quote:

[..]
'experts'
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211655198
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 08:04 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Heb je zelf kinderen?
Jij dan?
pi_211655203
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 08:11 schreef Azula2.0 het volgende:
Heb inmiddels al een heel elftal aan kinderen vanaf de geboorte zien opgroeien en niet eentje daarvan had al een stabiel gevoel van identiteit en al helemaal geen gender identiteit. Ze weten/ beseffen zich op die leeftijd niet eens dat meisjes geen piemel hebben, maar weten wel dat ze een meisje willen zijn? :')

Laat me niet lachen. Dit is zwaar kindermisbruik. Mensen hebben over het algemeen (er zijn veel uitzonderingen) pas rond hun vierde/ vijfde jaar hun eerste herinneringen. Deze jongen gaat niet eens weten dat hij gewoon een jongetje was. Dit gaat zware psychische gevolgen hebben in zijn latere leeftijd en iedereen die dit toejuicht moet zich echt helemaal kapot schamen. Agenda is belangrijker dan het welzijn van kinderen.

Als het klopt allemaal natuurlijk.
Laat me raden: je was in 2020 een virus expert, in 2022 wist je alles over Oekraine en Rusland, en dit jaar ben je in korte tijd orthopedagoog geworden. Knap!
pi_211655206
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:05 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar dat de kanalen die hierover berichten aartsconservatief zijn is duidelijk. Nogmaals: als dat de enigen zijn die dit bericht naar buiten brengen is het erg lastig om het op waarde te schatten.
pi_211655214
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:27 schreef recursief het volgende:

[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar dat de kanalen die hierover berichten aartsconservatief zijn is duidelijk. Nogmaals: als dat de enigen zijn die dit bericht naar buiten brengen is het erg lastig om het op waarde te schatten.
Dan is het juist erg makkelijk om het op waarde te schatten, namelijk
Extreem-rechtse anti-lhbti propaganda.
  Redactie Sport maandag 18 december 2023 @ 08:33:21 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211655231
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 08:08 schreef timmmmm het volgende:
'Verzet' lijkt me een understatement van paps als je er een straatverbod van 5 jaar voor krijgt.

Klinkt meer als 'ik mag mijn ex niet lastig vallen en bedreigen omdat ze doet waar zij zin in heeft met de voogdij die zij gekregen heeft'

Arm kind, op deze manier sta je al 2-0 achter
Die zal zich vast ook niet als een heilige hebben gedragen nee, maar leuk dat het nu op deze wijze geframed wordt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211655263
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:05 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Jongetjes met meisjestrekjes in een nieuwe identiteit schuiven is de ultieme negatie van homo-acceptatie.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211655269
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is dus het resultaat van een transgender ideologie, waar er vergeten word dat het normaal is om enige genderdysforia te ervaren als kind, maar in ruim 90% van alle gevallen, tegen de tijd dat je 18 bent weet je het wel.

In zeldzame gevallen blijft het vaag.

In veel gevallen ben je dan meestal homo/lesbisch.

Je weet wel de L de G en de B uit LGBTQ.

Transgender is niet iets wat een kind begrijpt, als ouder al helemaal niet.
Dit soort shit moet rap verboden worden, gezien de permanente schade die je een kind aandoet met blokkers.. en ja die zijn permanent.

Dit is het resultaat van geflipte ouders. Niets meer, niets minder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211655309
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Jongetjes met meisjestrekjes in een nieuwe identiteit schuiven is de ultieme negatie van homo-acceptatie.
Nee, dit is extreem-rechtse propaganda wat je klakkeloos lijkt over te nemen.
  maandag 18 december 2023 @ 08:46:47 #46
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211655313
Vanaf 2 jaar oud... tering. Ze zijn nog zo plooibaar, zo afhankelijk, ze zullen min of meer alles doen om mama blij te maken. De vergelijking met een puppy is soms niet eens zo vreselijk misplaatst. Mama richt hem nu domweg af als een meisje. Dat is net zoiets als je hond opvoeden als vegetariër: dat gaat gezeik opleveren..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_211655315
Voor wie wil (Unicourt account nodig) de documentatie van de betreffende rechtszaak:

https://unicourt.com/case(...)677?init_S=chup_ltst

Vader is kennelijk voor de rechter gesleept door moeder vanwege huiselijk geweld, al in 2020. Dit verhaal zit kennelijk toch anders in elkaar dan in de OP wordt gesuggereerd.
pi_211655329
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:47 schreef recursief het volgende:
Voor wie wil (Unicourt account nodig) de documentatie van de betreffende rechtszaak:

https://unicourt.com/case(...)677?init_S=chup_ltst

Vader is kennelijk voor de rechter gesleept door moeder vanwege huiselijk geweld, al in 2020. Dit verhaal zit kennelijk toch anders in elkaar dan in de OP wordt gesuggereerd.
Toch wel weer zonde dat jij dit voor TS moet uitzoeken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211655330
quote:

[..]
Problematisch deze Bullcrap.

Met je "experts" hoe van God los zijn mensen geworden zeg? Dat je alle raakvlakken met de realiteit bent verloren en je dogmatisch het woord van "experts" volgt, whatever that may be. En in dit geval is dat overduidelijk totaal nikszeggend, hoewel, dat dit mensen zijn die ook totaal van God los zijn dat ze zich tot zo een onderwerp voelen aangetrokken.

Alsof je naar het gekkenhuis gaat en mensen laat afstuderen en een PhD geeft, en vervolgens je eigen ogen niet meer gebruikt maar puur af gaat op die van Mr of misses Looney.

"The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command."

Helemaal krankjorum.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 18-12-2023 14:12:49 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211655335
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 08:47 schreef recursief het volgende:
Vader is kennelijk voor de rechter gesleept door moeder vanwege huiselijk geweld, al in 2020. Dit verhaal zit kennelijk toch anders in elkaar.
Interessant.

Is hij daar toen voor veroordeeld?

Waarom gaf dat geen aanleiding voor voogdij-verlies en dit wel?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')