die vrouw is ziek, dat is zo'n gevalletje diep triest persoonlijkheidsstoornis die zij op 't kind probeert af te wenden oid.quote:Op maandag 18 december 2023 06:23 schreef Za het volgende:
dat zijn vriendin Aidan op tweejarige leeftijd begon te kleden in meisjesjurken.
Misschien, of ze denkt echt dat haar kind in een verkeerd lichaam zit, maar 2 is wel jong.quote:Op maandag 18 december 2023 06:30 schreef sturmpie het volgende:
die vrouw is ziek, dat is zo'n gevalletje diep triest persoonlijkheidsstoornis die zij op 't kind probeert af te wenden oid.
Vind ik ook, zeker jonger dan 10.quote:is toch gewoon ziek om kids jonger dan 18 lastig te vallen met genderonzin
Ze zoekt zelf de media niet op vooralsnog.quote:Op maandag 18 december 2023 06:37 schreef TheJanitor het volgende:
Die moeder is knettergek. Een kind aansporen dat te doen voor aandacht.
kennelijk snapt ze nog net dat er dan gehakt van dr wordt gemaaktquote:Op maandag 18 december 2023 06:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zoekt zelf de media niet op vooralsnog.
Niet de media, maar interessant doen in haar linkse kliek.quote:Op maandag 18 december 2023 06:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zoekt zelf de media niet op vooralsnog.
Dat is het inderdaad het grote probleem bij dit soort zaken, het doet me erg sterk denken aan een variant van het munchhausen by proxy syndroom, waarbij het niet gaat om de schijn van gezondheidsproblemen te creëren bij een andere persoon, meestal hun kind, maar om de schijn van een wenselijke social conditie te creëren bij een andere person, meestal hun kind.quote:Op maandag 18 december 2023 06:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet de media, maar interessant doen in haar linkse kliek.
Het juist niet vastgesteld maar enkel gender nieuwsgierigheidquote:Op maandag 18 december 2023 07:15 schreef Seven. het volgende:
Wat ontbreekt in dit stuk is hoe genderdysforie vastgesteld is. Wat jammer dat dit kind niet twee positieve rolmodellen heeft.
Waarschijnlijk dit idd. Ziekelijk en zeer beschadigend voor Aiden.quote:Op maandag 18 december 2023 07:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad het grote probleem bij dit soort zaken, het doet me erg sterk denken aan een variant van het munchhausen by proxy syndroom, waarbij het niet gaat om de schijn van gezondheidsproblemen te creëren bij een andere persoon, meestal hun kind, maar om de schijn van een wenselijke social conditie te creëren bij een andere person, meestal hun kind.
Eigenlijk gelijksoortig aan hoe de nocebo en placebo effecten werken.
Wat vooral zorgelijk is, is dat het hier gaat om een kind van 5, wat het concept "genderidentiteit" nog niet goed kan bevatten.quote:Op maandag 18 december 2023 07:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit idd. Ziekelijk en zeer beschadigend voor Aiden.
Ik heb een vijfjarige naast mij op de bank nu. Ze moest net lachen om Spongebob omdat de burgers liet aanbranden en zij dat ook wilde doen…quote:Op maandag 18 december 2023 07:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat vooral zorgelijk is, is dat het hier gaat om een kind van 5, wat het concept "genderidentiteit" nog niet goed kan bevatten.
quote:Op maandag 18 december 2023 07:39 schreef Shivo het volgende:
Fijn dat dat kind nu zichzelf mag zijn, en niet door een dominante vader in een hokje wordt geduwd waar het totaal niet in past.
Lijkt er meer op dat het kind door zijn dominante moeder in een hokje wordt geduwd.quote:Vena, die de voogdij over zijn nu 5-jarige zoon, Aidan, verloor, vertelde dat zijn vriendin Aidan op tweejarige leeftijd begon te kleden in meisjesjurken.
Ik corrigeer mezelf, nog niet goed = nog niet.quote:Op maandag 18 december 2023 07:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb een vijfjarige naast mij op de bank nu. Ze moest net lachen om Spongebob omdat de burgers liet aanbranden en zij dat ook wilde doen…
Kinderen van 5 weten nog niet eens wat ze vanavond willen eten.quote:Op maandag 18 december 2023 07:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat vooral zorgelijk is, is dat het hier gaat om een kind van 5, wat het concept "genderidentiteit" nog niet goed kan bevatten.
Ben benieuwd op basis waarvan jij denkt dat te kunnen vaststellen. In acht nemende dat experts op deze uitkomst zijn uitgekomen en jij alleen een kort internet bericht hebt gelezen.quote:Op maandag 18 december 2023 07:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Lijkt er meer op dat het kind door zijn dominante moeder in een hokje wordt geduwd.
Astro TV zit ook vol met zelfuitgeroepen “experts”.quote:Op maandag 18 december 2023 07:54 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ben benieuwd op basis waarvan jij denkt dat te kunnen vaststellen. In acht nemende dat experts op deze uitkomst zijn uitgekomen en jij alleen een kort internet bericht hebt gelezen.
Ben je wel helemaal lekker. Een kind van twee kan amper praten, toen die lijp begon met het in meisjeskleding te steken.quote:Op maandag 18 december 2023 07:39 schreef Shivo het volgende:
Fijn dat dat kind nu zichzelf mag zijn, en niet door een dominante vader in een hokje wordt geduwd waar het totaal niet in past.
Dat jij je blijkbaar niet kunt voorstellen dat er tussen kinderen enorme verschillen zitten betekent niet dat die verschillen er niet zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 07:57 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker. Een kind van twee kan amper praten, toen die lijp begon met het in meisjeskleding te steken.
Ze wilde een dochter.
Heb je zelf kinderen?quote:Op maandag 18 december 2023 08:01 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat jij je blijkbaar niet kunt voorstellen dat er tussen kinderen enorme verschillen zitten betekent niet dat die verschillen er niet zijn.
Precies, dit wordt ongetwijfeld misbruikt om homohaat te propageren.quote:Op maandag 18 december 2023 07:57 schreef recursief het volgende:
Die moeder lijkt me gestoord maar ik hou wel even een slag om de arm. Met een snelle search kan ik eigenlijk alleen een paar conservatieve patriottische kanalen vinden die hier over schrijven en die schrijven alleen het verhaal volgens papa. Wederhoor en de andere kant van het verhaal zijn afwezig en daarom is het verdomd lastig om uit te kunnen maken hoe betrouwbaar het verhaal van de vader is.
Uiteraard. We lezen hier de kant van de vader, die zijn kant al bij diverse instanties en diverse rechtbanken heeft verteld en daar telkens in het ongelijk is gesteld.quote:Op maandag 18 december 2023 08:09 schreef Puzzie het volgende:
Feit dat die vader verliest zegt dat moeder minder gestoord is dan men hier roept
'experts'quote:Op maandag 18 december 2023 07:54 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ben benieuwd op basis waarvan jij denkt dat te kunnen vaststellen. In acht nemende dat experts op deze uitkomst zijn uitgekomen en jij alleen een kort internet bericht hebt gelezen.
Laat me raden: je was in 2020 een virus expert, in 2022 wist je alles over Oekraine en Rusland, en dit jaar ben je in korte tijd orthopedagoog geworden. Knap!quote:Op maandag 18 december 2023 08:11 schreef Azula2.0 het volgende:
Heb inmiddels al een heel elftal aan kinderen vanaf de geboorte zien opgroeien en niet eentje daarvan had al een stabiel gevoel van identiteit en al helemaal geen gender identiteit. Ze weten/ beseffen zich op die leeftijd niet eens dat meisjes geen piemel hebben, maar weten wel dat ze een meisje willen zijn?![]()
Laat me niet lachen. Dit is zwaar kindermisbruik. Mensen hebben over het algemeen (er zijn veel uitzonderingen) pas rond hun vierde/ vijfde jaar hun eerste herinneringen. Deze jongen gaat niet eens weten dat hij gewoon een jongetje was. Dit gaat zware psychische gevolgen hebben in zijn latere leeftijd en iedereen die dit toejuicht moet zich echt helemaal kapot schamen. Agenda is belangrijker dan het welzijn van kinderen.
Als het klopt allemaal natuurlijk.
Zo ver wil ik niet gaan, maar dat de kanalen die hierover berichten aartsconservatief zijn is duidelijk. Nogmaals: als dat de enigen zijn die dit bericht naar buiten brengen is het erg lastig om het op waarde te schatten.quote:Op maandag 18 december 2023 08:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Precies, dit wordt ongetwijfeld misbruikt om homohaat te propageren.
Dan is het juist erg makkelijk om het op waarde te schatten, namelijkquote:Op maandag 18 december 2023 08:27 schreef recursief het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar dat de kanalen die hierover berichten aartsconservatief zijn is duidelijk. Nogmaals: als dat de enigen zijn die dit bericht naar buiten brengen is het erg lastig om het op waarde te schatten.
Die zal zich vast ook niet als een heilige hebben gedragen nee, maar leuk dat het nu op deze wijze geframed wordt.quote:Op maandag 18 december 2023 08:08 schreef timmmmm het volgende:
'Verzet' lijkt me een understatement van paps als je er een straatverbod van 5 jaar voor krijgt.
Klinkt meer als 'ik mag mijn ex niet lastig vallen en bedreigen omdat ze doet waar zij zin in heeft met de voogdij die zij gekregen heeft'
Arm kind, op deze manier sta je al 2-0 achter
Jongetjes met meisjestrekjes in een nieuwe identiteit schuiven is de ultieme negatie van homo-acceptatie.quote:Op maandag 18 december 2023 08:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Precies, dit wordt ongetwijfeld misbruikt om homohaat te propageren.
Dit is het resultaat van geflipte ouders. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 18 december 2023 08:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is dus het resultaat van een transgender ideologie, waar er vergeten word dat het normaal is om enige genderdysforia te ervaren als kind, maar in ruim 90% van alle gevallen, tegen de tijd dat je 18 bent weet je het wel.
In zeldzame gevallen blijft het vaag.
In veel gevallen ben je dan meestal homo/lesbisch.
Je weet wel de L de G en de B uit LGBTQ.
Transgender is niet iets wat een kind begrijpt, als ouder al helemaal niet.
Dit soort shit moet rap verboden worden, gezien de permanente schade die je een kind aandoet met blokkers.. en ja die zijn permanent.
Nee, dit is extreem-rechtse propaganda wat je klakkeloos lijkt over te nemen.quote:Op maandag 18 december 2023 08:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jongetjes met meisjestrekjes in een nieuwe identiteit schuiven is de ultieme negatie van homo-acceptatie.
Toch wel weer zonde dat jij dit voor TS moet uitzoeken.quote:Op maandag 18 december 2023 08:47 schreef recursief het volgende:
Voor wie wil (Unicourt account nodig) de documentatie van de betreffende rechtszaak:
https://unicourt.com/case(...)677?init_S=chup_ltst
Vader is kennelijk voor de rechter gesleept door moeder vanwege huiselijk geweld, al in 2020. Dit verhaal zit kennelijk toch anders in elkaar dan in de OP wordt gesuggereerd.
Problematisch deze Bullcrap.quote:Op maandag 18 december 2023 07:54 schreef Shivo het volgende:
[..]
Interessant.quote:Op maandag 18 december 2023 08:47 schreef recursief het volgende:
Vader is kennelijk voor de rechter gesleept door moeder vanwege huiselijk geweld, al in 2020. Dit verhaal zit kennelijk toch anders in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |