Volgend jaar (hopelijk) Beauquote:Op zondag 17 december 2023 22:56 schreef wimderon het volgende:
Goh, mid 80-meisje Sherrock blijkt er vrij kansloos af te gaan tegen veldvulling zodra de zaal die speler niet de wedstrijd uit werkt. Tot volgend jaar maar weer.
Hopelijk tegen Djurmeenquote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgend jaar (hopelijk) Beau
Marco B. niet.quote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Jermaine heeft moeite met vrouwen aanraken
doeiquote:Op zondag 17 december 2023 22:56 schreef wimderon het volgende:
Goh, mid 80-meisje Sherrock blijkt er vrij kansloos af te gaan tegen veldvulling zodra de zaal die speler niet de wedstrijd uit werkt. Tot volgend jaar maar weer.
Beau of Tarthquote:Op zondag 17 december 2023 22:58 schreef BB-King het volgende:
Van Beau Greaves had Jermaine wel verloren.
Ook met worstelen.
Berrie moet niet zo raar doen. Als ze moet kiezen gaat ze waarschijnlijk weer voor het WK bij de vrouwen.quote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgend jaar (hopelijk) Beau
Succes in de Intercity Direct.quote:Op zondag 17 december 2023 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga naar bed vrienden.
Slaap lekker
Misschien heeft Jermaine wel een nog ordinairdere zus met Instagram?quote:Op zondag 17 december 2023 22:58 schreef BB-King het volgende:
Van Beau Greaves had Jermaine wel verloren.
Ook met worstelen.
Hier gewoon primaquote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Helaas moet ik echt gaan slapen,
Maar gezien de kwaliteit van de stream ben ik er niet rauwig om
Rauwig lolquote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Haha, rauwig.quote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik vond dat een leuke woordgrap.quote:
Tijdens f1 doet Viaplay bij mij altijd aardigquote:
Je gaat geen zekere £ 25.000 laten liggen natuurlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie moet niet zo raar doen. Als ze moet kiezen gaat ze waarschijnlijk weer voor het WK bij de vrouwen.
quote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Moet je maar fatsoenlijk internet en netwerk hebben.quote:Op zondag 17 december 2023 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
F1 is geen sportquote:Op zondag 17 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Tijdens f1 doet Viaplay bij mij altijd aardig
Zónder Maijerquote:Op zondag 17 december 2023 23:07 schreef BB-King het volgende:
In een perfecte wereld gaat Viaplay failliet en mag RTL7 het darten weer uitzenden.
Komt goedquote:Op zondag 17 december 2023 23:07 schreef BB-King het volgende:
In een perfecte wereld gaat Viaplay failliet en mag RTL7 het darten weer uitzenden.
Geen middagsessies meer m.u.v. het WK.quote:Op zondag 17 december 2023 23:07 schreef BB-King het volgende:
De keuze tussen hier misschien een rondje winnen of laten zien dat je de beste vrouw bent is sowieso niet moeilijk. Ja, tenzij je van je image en demonstratietoernooien je verdienmodel hebt gemaakt zoals Sherrock.quote:Op zondag 17 december 2023 23:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Je gaat geen zekere £ 25.000 laten liggen natuurlijk.
Dat is dus gewoon primaquote:Op zondag 17 december 2023 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je maar fatsoenlijk internet en netwerk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |