Alles op alles zetten om vanaf nu iedere leg te winnenquote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De drilpudding vindt dat hij van iedereen moet kunnen winnen, hij kijkt het wedstrijd voor wedstrijd en hij moet zijn ding doen om van iedereen te winnen
Dat is wel eens anders geweestquote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Bezsen het volgende:
FOK! staat achter the queen of the palace
Wattimena is zo iemand die op 37 stond bij de PVV en ineens tot z’n spijt de Kamer in moetquote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef AllesKaputt het volgende:
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat Wattimena de politiek in gaat en Het Volk he-le-maal gek maakt met urenlange opzwepende toespraken.
Na dit potje.quote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk nu al zin om te gaan slapen.
Waarom noem je die zo?quote:Op zondag 17 december 2023 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn vriend.
Niet echt een ingewikkelde vraag.
Wat heb ik nu gewonnen??
Jij zou zeker wel achter haar willen staan he.quote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Bezsen het volgende:
FOK! staat achter the queen of the palace
Haterquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Interviews met Sjurmeen kunnen worden weggelaten
Lekker ordinair.quote:Op zondag 17 december 2023 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze heeft te veel.make up op
Ik vind dat niks.
Poffertjeskraamexploitant Djurmeen.quote:Op zondag 17 december 2023 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Wattimena is zo iemand die op 37 stond bij de PVV en ineens tot z’n spijt de Kamer in moet
Weet je wie wel het volk opzweeptequote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef AllesKaputt het volgende:
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat Wattimena de politiek in gaat en Het Volk he-le-maal gek maakt met urenlange opzwepende toespraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |