Nou ik ben er trots op hoor. Ken dit niet en niks gemist zo te horen.quote:
Het is 1x wel lolligquote:Op zondag 17 december 2023 22:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ik ben er trots op hoor. Ken dit niet en niks gemist zo te horen.
Nu iemand aan de telefoon, ik krijg ook beetje ooraids. Mag wat zachter dat gelul tussendoorquote:Op zondag 17 december 2023 22:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, als de DJs kletsen hoor je het wel af en toe.
Zo klinkt een telefoongesprek altijd.quote:Op zondag 17 december 2023 22:40 schreef Hangbeest het volgende:
Ja wel kut voor die Vrouw, maar geef dat Mens een goede telefoon ofzo.
wel? mijn telefoongesprekken klinken echt niet zo.quote:Op zondag 17 december 2023 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zo klinkt een telefoongesprek altijd.
Van 4G telefoon naar een 4G telefoon wordt HD Voice gebruikt, maar bij vaste lijnen niet.quote:Op zondag 17 december 2023 22:42 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wel? mijn telefoongesprekken klinken echt niet zo.
Slaap lekker en tot de volgende!quote:Op zondag 17 december 2023 22:45 schreef Vlinder het volgende:
Wat een ellende dat ALS. Ik ken het (gelukkig) niet van dichtbij.
Bedtijd. Tot morgen ergens
dus dat gekraak enzo heb je alleen last van als je vanaf een vaste telefoon belt ofzo?quote:Op zondag 17 december 2023 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Van 4G telefoon naar een 4G telefoon wordt HD Voice gebruikt, maar bij vaste lijnen niet.
Verschrikkelijk. En zo hopeloos. Als een langzaam uitgevoerd doodsvonnis.quote:Op zondag 17 december 2023 22:48 schreef Hangbeest het volgende:
En idd dat ALS is kutziekte, ik heb het wel van dichtbij meegemaakt. Een gozer nog een stuk jonger dan mij met een Vrouw en Kindje die dat kreeg. Het is gewoon fucked up als je spieren het begeven.
Telefoon heeft van oorsprong een laag frequentiebereik, daardoor klinkt het dof en het kan ook kraken.quote:Op zondag 17 december 2023 22:52 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
dus dat gekraak enzo heb je alleen last van als je vanaf een vaste telefoon belt ofzo?
nog wel, ik hoop dat de kennis ooit zover rijkt dat ze Mensen met ALS kunnen genezen.quote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En zo hopeloos. Als een langzaam uitgevoerd doodsvonnis.
weer wat geleerdquote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Telefoon heeft van oorsprong een laag frequentiebereik, daardoor klinkt het dof en het kan ook kraken.
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 17 december 2023 23:00 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
nog wel, ik hoop dat de kennis ooit zover rijkt dat ze Mensen met ALS kunnen genezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |