doe normaal idiootquote:
Ik weet het niet hoor... Dat veld in Zwolle was ook afzichtelijk. Mogelijk slechter dan dit veldquote:Op zondag 17 december 2023 14:43 schreef De_Kraam het volgende:
Heracles als uithangbord van de kunstgraslobby heeft toch wel veruit het lelijkste veld dat ik ooit heb gezien.
Weg met die troep in 2025.
quote:Op zondag 17 december 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is bijna Kerst klaas.
Excelsior had lang het slechtste veld, dat was echt onacceptabel slecht.quote:Op zondag 17 december 2023 14:44 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... Dat veld in Zwolle was ook afzichtelijk. Mogelijk slechter dan dit veld
Ook die was idd niet om aan te zien.quote:Op zondag 17 december 2023 14:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Excelsior had lang het slechtste veld, dat was echt onacceptabel slecht.
En een veld dat gewoon te klein is.quote:Op zondag 17 december 2023 14:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Excelsior had lang het slechtste veld, dat was echt onacceptabel slecht.
Gebeurt ons wel vaak ja.quote:Op zondag 17 december 2023 14:50 schreef Binge-watch het volgende:
Niet weer zo'n mooie goal afkeuren aub
Die man is technisch zo absurd goed he. Ongekend.quote:
De contraback kwam er goed overheen gedenderdquote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef bbuddybb het volgende:
Uitstekende opening van Den Geert aan de contrakant.
IEDEREEN hier weet dat jij dat bentquote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent zo gigantisch dom
Jup dat maakt al zo'n verschil. Luka heeft dat ook echt wel nodig.quote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die man is technisch zo absurd goed he. Ongekend.
En Hartman heeft naar @:GurneyIsBestOke geluisterd dat hij er wat vaker overeen moet gaan.
Verstandige mensen zagen inderdaad dat je de kwaliteiten van Luka zo optimaal benutquote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die man is technisch zo absurd goed he. Ongekend.
En Hartman heeft naar @:GurneyIsBestOke geluisterd dat hij er wat vaker overeen moet gaan.
Mensen die Ivanusec al min-of-meer hadden afgeschreven nemen wij niet meer serieus.quote:Op zondag 17 december 2023 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verstandige mensen zagen inderdaad dat je de kwaliteiten van Luka zo optimaal benut
Lijken een beetje op corners, zijn dus van dezelfde kwaliteitquote:Op zondag 17 december 2023 14:57 schreef Kerftminister het volgende:
Wat zijn die vrije trappen toch telkens kut
Geen enkele basisspeler gaat vertrekken in de winterstop.quote:Op zondag 17 december 2023 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie geertruida eigenlijk wel vertrekken in de winterstop
Voor 30 miljoen denk ik welquote:Op zondag 17 december 2023 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen enkele basisspeler gaat vertrekken in de winterstop.
Zou wel prettig zijnquote:Op zondag 17 december 2023 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen enkele basisspeler gaat vertrekken in de winterstop.
Dat soort transfers gebeuren zelden halverwege het seizoen.quote:Op zondag 17 december 2023 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen denk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |