Zit Vermeer bij PEC Zwolle op de bank?quote:Op zondag 17 december 2023 18:45 schreef aTypisch het volgende:
vermeer zit bij pec zwolle op de bank
vreemd
einde bericht
quote:Op zondag 17 december 2023 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit Vermeer bij PEC Zwolle op de bank?
Als ik het goed begrijp was dat dus uberhaupt nooit een serieuze optie voor Feyenoord omdat de UEFA alleen kijkt naar de prestaties in de CL de afgelopen seizoenen?quote:
De spelregels zijn plots aangepast (het zou om de UEFA-coëfficiëntenlijst gaan en niet een nieuwe CL-ranking)quote:Op zondag 17 december 2023 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp was dat dus uberhaupt nooit een serieuze optie voor Feyenoord omdat de UEFA alleen kijkt naar de prestaties in de CL de afgelopen seizoenen?
Waarom deed iedereen dan alsof Feyenoord een serieuze kans had om mee te doen..?
Ach, UEFA Maffia dus.quote:Op zondag 17 december 2023 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De spelregels zijn plots aangepast (het zou om de UEFA-coëfficiëntenlijst gaan en niet een nieuwe CL-ranking)
quote:Op zondag 17 december 2023 18:11 schreef fetX het volgende:
Prima overwinning. Wel verhaal vh seizoen tot nu toe. Eigenlijk overwegend prima spel maar je mist zo veel kansen. 0-8 had makkelijk gekund.
Zou ook wel wat gek zijn met die shitload aan punten die je in de Conf.L kan vergaren.quote:Op zondag 17 december 2023 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De spelregels zijn plots aangepast (het zou om de UEFA-coëfficiëntenlijst gaan en niet een nieuwe CL-ranking)
Nou ja in de Conference League krijg je toch minder snel punten. Ik vind het een beetje raar. Als je deze ranglijst gebruikt om te bepalen hoe sterk bepaalde clubs zijn, moet je hem ook gebruiken hiervoor.quote:Op zondag 17 december 2023 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook wel wat gek zijn met die shitload aan punten die je in de Conf.L kan vergaren.
Toch vind ik hem teveel naar binnen draaien. Vrijwel nooit probeert hij een man buitenom te passeren.quote:Op zondag 17 december 2023 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik vond het Kroaatje alweer wat flitsen van zijn klasse laten zien.
Verder is Heracles Héracles maar matig.
Toch wel fijn dat je die CL miljoenen zo makkelijk kunt binnenslepen. Hopelijk nog een leuke EL campagne, want de competitie is dit jaar wel heel droevig qua niveau.quote:
Beetje veel eer, middelmaat.quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je bent zelf een veredelde subtopper.
Ik vind dit wel logischer maar blijft een vreemde draai.quote:Op zondag 17 december 2023 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waren er überhaupt al officiële regels? Dat waren toch gewoon geruchten?quote:Op zondag 17 december 2023 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |