Wel bij jouquote:Op zondag 17 december 2023 10:08 schreef Lovely het volgende:
Brengt die kerstman in de OP ook cadeautjes rond?
Te vroegquote:
Je kunt het maar beter gezegd hebbenquote:Op zondag 17 december 2023 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Voor het geval ze het nog zou vergeten
WELquote:
Grijs vergeet dat nietquote:Op zondag 17 december 2023 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Voor het geval ze het nog zou vergeten
Nietusssssquote:Op zondag 17 december 2023 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
WEL
[..]
Grijs vergeet dat niet
Grijs is een Kerstmissquote:
Ik hou er wel van jaquote:Op zondag 17 december 2023 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grijs is een Kerstmiss
Johquote:
Reken er maar niet opquote:Op zondag 17 december 2023 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wil nog wel echt een pak sneeuw.
Dan is het echt ouderwets kerst.
Nee denk ook niet dat het snel zal gebeuren.quote:
Deze manquote:Op zondag 17 december 2023 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat het snel zal gebeuren.
Maar een pak sneeuw tot bijna de knieën hou ik wel van.
Maakt alles mooier buiten en mensen komen ook wat meer samen om elkaar te helpen.
Als de auto bijvoorbeeld vast staat, dat soort dingen.
Sneeuw is kut.quote:Op zondag 17 december 2023 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maakt alles mooier buiten en mensen komen ook wat meer samen om elkaar te helpen.
Vooral als je de weg op moet en 99,99% van de weg gebruikers nog slechter gaat rijden dan dat ze normaliter al doenquote:
Ah, je zit nog steeds in de inkoppertjes voor open goalquote:
Makkelijk scoren is ook scorenquote:Op zondag 17 december 2023 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je zit nog steeds in de inkoppertjes voor open goal
Nee ik ben lulligquote:
Maar moet dat dan ook over de rug van de neef van de stigquote:
Och ik weet wie het zegtquote:Op zondag 17 december 2023 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar moet dat dan ook over de rug van de neef van de stig
Gelukkigquote:Op zondag 17 december 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ik weet wie het zegt
Grijske is lief hoorquote:
Laat hem eerst maar met bewijs komenquote:Op zondag 17 december 2023 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wiequote:Op zondag 17 december 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ik weet wie het zegt
De Nederlandse neef he!quote:Op zondag 17 december 2023 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze vrouw weetquote:
Vaak gevallen zeker?quote:
En al die spelende kinderen die sneeuwgevechten houden en sneeuwpoppen maken.quote:Op zondag 17 december 2023 10:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, ik vind er gewoon niks aanquote:Op zondag 17 december 2023 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vaak gevallen zeker?![]()
Sneeuw is alleen kut als de dooi begint en je krijgt dan die bruine blubber sneeuw.
Alsof ze nog nooit sneeuw gezien hebbenquote:Op zondag 17 december 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En al die spelende kinderen die sneeuwgevechten houden en sneeuwpoppen maken.
Zal jou eens hihiquote:
De jeugd van nu heel weinigquote:Op zondag 17 december 2023 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik vind er gewoon niks aan
[..]
Alsof ze nog nooit sneeuw gezien hebben
Ik heb ooit buren gehad die nog nooit sneeuw in het echt hadden gezien.quote:Op zondag 17 december 2023 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik vind er gewoon niks aan
[..]
Alsof ze nog nooit sneeuw gezien hebben
Die weten niet eens wat sneeuw op de televisie is sinds de intrede van digitale televisie.quote:
quote:
Al ge-edit hoorquote:
Don’t eat yellow snowquote:Op zondag 17 december 2023 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vaak gevallen zeker?![]()
Sneeuw is alleen kut als de dooi begint en je krijgt dan die bruine blubber sneeuw.
O ja dat had je vroeger, als er iets was kreeg je datquote:Op zondag 17 december 2023 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
Op zondag 17 december 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
*Gooit helm vol sneeuw terugquote:Op zondag 17 december 2023 11:16 schreef schommelstoel het volgende:
*Gooit sneeuwbal tegen alle sneeuw haters![]()
Snow is good for you mkaay.
quote:Op zondag 17 december 2023 11:16 schreef schommelstoel het volgende:
* greysbones sluit zich aan bij schommelquote:Op zondag 17 december 2023 11:16 schreef schommelstoel het volgende:
Oke .....quote:Op zondag 17 december 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones sluit zich aan bij schommel
Sterker nog, ik heb als kind ooit een hap van een sneeuwbal genomen en zag daarna spinnen poten eruit stekenquote:
quote:Op zondag 17 december 2023 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Oke .....
Ik zie jullie samen op de schommel sneeuwballen gooien![]()
quote:Op zondag 17 december 2023 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb als kind ooit een hap van een sneeuwbal genomen en zag daarna spinnen poten eruit steken![]()
Zus stond te gillen en moeder sloeg hem uit mijn handen
Dan kun je wel harder gooien als je met de swing mee gaatquote:Op zondag 17 december 2023 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Oke .....
Ik zie jullie samen op de schommel sneeuwballen gooien![]()
Wij kunnen datquote:Op zondag 17 december 2023 11:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan kun je wel harder gooien als je met de swing mee gaat
Wel tegelijk die beentjes naar voren he!quote:Op zondag 17 december 2023 11:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan kun je wel harder gooien als je met de swing mee gaat
Wij zijn zo in sync als maar zijn kanquote:Op zondag 17 december 2023 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Wel tegelijk die beentjes naar voren he!
Dus je hebt ze nooit meer gegeten?quote:Op zondag 17 december 2023 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb als kind ooit een hap van een sneeuwbal genomen en zag daarna spinnen poten eruit steken![]()
Zus stond te gillen en moeder sloeg hem uit mijn handen
Dus eigenlijk Team Waterquote:
Sneeuw nooit meer, spinnen dagelijks.quote:
En Team Schommelquote:Op zondag 17 december 2023 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Team Water
Of ijsquote:Op zondag 17 december 2023 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk Team Water
Niks is mooier dan een wit landschapquote:
Ik weet mooiere dingen, maar over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 17 december 2023 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks is mooier dan een wit landschap
Waarin het meeste geluid gedempt wordt door verse sneeuw
Oh of het geluid van goede knisperende sneeuw onder je voetenquote:Op zondag 17 december 2023 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks is mooier dan een wit landschap
Waarin het meeste geluid gedempt wordt door verse sneeuw
Ik heb trek en moet zo nog even langs de supermarkt.quote:
Ga eerst ontbijten/lunchen.quote:Op zondag 17 december 2023 11:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb trek en moet zo nog even langs de supermarkt.
Tip, nooit naar de supermarkt gaan als je trek hebt.
*Komt waarschijnlijk thuis met banketstaaf.
Ja dat komt wel goedquote:Op zondag 17 december 2023 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ga eerst ontbijten/lunchen.
Bedenk dan wat je wil gaan kopen en neem afgepast geld mee.
Ja mamquote:Op zondag 17 december 2023 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Zo strengquote:Op zondag 17 december 2023 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me daar niks van aanquote:
quote:Op zondag 17 december 2023 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me daar niks van aan
Jij ook nietquote:
Sallykequote:
Rebelquote:
Je hebt Maily net pas ontmoet?quote:
Nee, ken haar al langerquote:
Dan moet je al lang weten dat rebel een understatement isquote:Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ken haar al langer
Voor mij is alles een understatement inmiddelsquote:Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je al lang weten dat rebel een understatement is
quote:Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je al lang weten dat rebel een understatement is
The stigs understatement brother is je eigenlijke naam dusquote:Op zondag 17 december 2023 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij is alles een understatement inmiddels
Die was te makkelijkquote:Op zondag 17 december 2023 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The stigs understatement brother is je eigenlijke naam dus![]()
Stiggyquote:
Altijdquote:
Mystiek moet wel in de familie blijven natuurlijkquote:
quote:
Nee, al sla ik geen producersquote:
Jij word geslagen door producers?quote:Op zondag 17 december 2023 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, al sla ik geen producers
Voel ik niks van al zouden ze het doenquote:Op zondag 17 december 2023 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij word geslagen door producers?
Nu begrijp ik dingen die in het tuinhuisje gebeuren ineens veel beterquote:Op zondag 17 december 2023 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voel ik niks van al zouden ze het doen
En ik heb niet eens een tuinhuis. Wel heel even, toen ik er met 180 doorheen boordequote:Op zondag 17 december 2023 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dingen die in het tuinhuisje gebeuren ineens veel beter![]()
Dat was het tuinhuisje dat vernield werd tijdens de garden special van top gearquote:Op zondag 17 december 2023 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een tuinhuis. Wel heel even, toen ik er met 180 doorheen boorde
Die take moest 5x overquote:Op zondag 17 december 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was het tuinhuisje dat vernield werd tijdens de garden special van top gear
quote:Op zondag 17 december 2023 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die take moest 5x over
Zoietsquote:
Ja, alle 5 of 6quote:
Nee, ook niet als je erdoorheen rijdt!quote:
Waren ze weer bezig in het tuinhuisjequote:Op zondag 17 december 2023 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dingen die in het tuinhuisje gebeuren ineens veel beter![]()
Kan toch niet meer in ONZ komen? Iig niet posten.quote:Op zondag 17 december 2023 13:16 schreef aloa het volgende:
Waar is @:FreshFruit eigenlijk?
Ik zie een topic over hem voorbij komen...
Ja das waar.quote:Op zondag 17 december 2023 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan toch niet meer in ONZ komen? Iig niet posten.
Er wordt hier ook over anderen geluld als ze er niet bij zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 13:16 schreef aloa het volgende:
Deze snap ik even nietquote:Op zondag 17 december 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er wordt hier ook over anderen geluld als ze er niet bij zijn.
Zal wel het aard van beestje zijn
Huh?quote:Op zondag 17 december 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er wordt hier ook over anderen geluld als ze er niet bij zijn.
Zal wel het aard van beestje zijn
Mag niequote:Op zondag 17 december 2023 13:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Huh?
Ik vraag alleen waar hij is. Ik zie hem nergens posten n.l.
Hij poste ook wel in 40+, maar tegenwoordig ook niet meer
Jammer eigenlijk goeie vent.quote:Op zondag 17 december 2023 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan toch niet meer in ONZ komen? Iig niet posten.
Dat moet je aan Puzzie vragen of je dat mag zeggenquote:Op zondag 17 december 2023 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk goeie vent.
Dat mag ik wel zeggen toch?
Ik niet. Maar zie hem daar ook niet meer trouwens.quote:Op zondag 17 december 2023 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je aan Puzzie vragen of je dat mag zeggen
Zelf vond ik 'm maar rete irritant in de teltopics in SPL, maar dat zal er wel bij horen, elkaar pesten daar
Hij heeft een functie elders.quote:Op zondag 17 december 2023 13:16 schreef aloa het volgende:
Ik wilquote:Op zondag 17 december 2023 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij kan natuurlijk niet overal tegelijk zijn.
Ik ben wel altijd overal.quote:Op zondag 17 december 2023 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij kan natuurlijk niet overal tegelijk zijn.
Ik zie niks.quote:
Pssst ik zag hem posten in JUIquote:Op zondag 17 december 2023 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer dat je dat nergens kan zien.
Maar goed, het is niet anders.
Er is ieder weekend wel een feestje in een tuinhuisjequote:Op zondag 17 december 2023 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Waren ze weer bezig in het tuinhuisje
Altijd genieten weerquote:Op zondag 17 december 2023 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is ieder weekend wel een feestje in een tuinhuisje
Proest.quote:Op zondag 17 december 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Shii
Allemaal
Shii-tjes
Zal jou eens kleppenquote:
Mycroft voor al uw zoekvragen.quote:Op zondag 17 december 2023 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer dat je dat nergens kan zien.
Maar goed, het is niet anders.
quote:Op zondag 17 december 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal
Shii-tjes
Volgens mij volg ik die paginaquote:Op zondag 17 december 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal
Shii-tjes
Kom dan jonguh..quote:Op zondag 17 december 2023 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Proest.
[..]
Zal jou eens kleppen
Kom zelf, Miss Emancipatie-Wanneer-Het-Mij-Uitkomtquote:
De wattes?quote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom zelf, Miss Emancipatie-Wanneer-Het-Mij-Uitkomt
quote:Op zondag 17 december 2023 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom zelf, Miss Emancipatie-Wanneer-Het-Mij-Uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De dattes!quote:
Zo ben ikquote:
Tenzij je klep dicht zit.. dan hoor ik alleen maar gemompelquote:
Dan zeg ik meestal niksquote:Op zondag 17 december 2023 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tenzij je klep dicht zit.. dan hoor ik alleen maar gemompel
Ik hoor je sowieso nietquote:Op zondag 17 december 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zeg ik meestal niks
Jij doet alsofquote:
Beter hou je die klep dan maar dichtquote:Op zondag 17 december 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zeg ik meestal niks
Sow.quote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter hou je die klep dan maar dicht
En dat verbaast je omdat ?quote:Op zondag 17 december 2023 14:52 schreef devzero het volgende:
oh, het is hier inderdaad een stuk drukker
Dit topic is soms druk, soms heel rustig. Laatste keer dat ik keek was het heel rustig. Kennelijk kijk ik altijd op de verkeerde momentenquote:
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 17 december 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic is soms druk, soms heel rustig. Laatste keer dat ik keek was het heel rustig. Kennelijk kijk ik altijd op de verkeerde momenten
Hier is het gezellig.quote:Op zondag 17 december 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic is soms druk, soms heel rustig. Laatste keer dat ik keek was het heel rustig. Kennelijk kijk ik altijd op de verkeerde momenten
Nee, maar in sommige FB-topics staan al wel regelmatig "verklaringen"quote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar daar kan je niet zien of iemand vakantie heeft voor een bepaald subforum toch?
Soms ook erg rustig, dan hoor je bijna niksquote:Op zondag 17 december 2023 14:52 schreef devzero het volgende:
oh, het is hier inderdaad een stuk drukker
Je bent hier altijd welkom.quote:Op zondag 17 december 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ook. Maar lees ik ook niet altijd.quote:Op zondag 17 december 2023 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, maar in sommige FB-topics staan al wel regelmatig "verklaringen"
En anders stuur hem een DM.
Kan best hoor gewoon tegen jezelf kletsenquote:Op zondag 17 december 2023 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Jij woont aan de andere kant van de wereld.
En dan slapen wij...
Of nou ja, ik vaak nog niet maar omdat niemand hier post dan post ik ook niet
Ja mamquote:Op zondag 17 december 2023 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent hier altijd welkom.
Wel gezel doen
Ik bedoelde niet uren, maar weken. Een paar weken geleden keek ik en toen was het rustig. Maar nu staat deze weer in myat, dus misschien kom ik wel weer vaker even buurtenquote:Op zondag 17 december 2023 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Jij woont aan de andere kant van de wereld.
En dan slapen wij...
Of nou ja, ik vaak nog niet maar omdat niemand hier post dan post ik ook niet
Die lat is ook wel erg laagquote:
Ik ben de dissonant note in dit vrolijke zangkoor.quote:Op zondag 17 december 2023 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent hier altijd welkom.
Wel gezel doen
quote:Op zondag 17 december 2023 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet uren, maar weken. Een paar weken geleden keek ik en toen was het rustig. Maar nu staat deze weer in myat, dus misschien kom ik wel weer vaker even buurten
Nou nou, en bedankt hčquote:[..]
Die lat is ook wel erg laag
Dat laatste was een compliment! Als de lat laagt ligt om een topic gezellig te maken, dan betekend het dat er weinig andere gezellige reeksen zijnquote:Op zondag 17 december 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele weken geleden was DTS nog erg actief en hing iedereen daar
[..]
Nou nou, en bedankt hč
Jaquote:Op zondag 17 december 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, en bedankt hč
Het was dan ook een grapjequote:Op zondag 17 december 2023 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat laatste was een compliment! Als de lat laagt ligt om een topic gezellig te maken, dan betekend het dat er weinig andere gezellige reeksen zijn
quote:Op zondag 17 december 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
En hoe is het nu in dts. Rustiger begrijp ik.quote:Op zondag 17 december 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, en bedankt hč
Geen idee, ik kijk er eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 17 december 2023 15:07 schreef aloa het volgende:
[..]
En hoe is het nu in dts. Rustiger begrijp ik.
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 december 2023 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk er eigenlijk nooit meer.
Moet je vooral aan mij vragen, haha??quote:Op zondag 17 december 2023 15:07 schreef aloa het volgende:
[..]
En hoe is het nu in dts. Rustiger begrijp ik.
Ik quote de verkeerde. Die was voor @devzeroquote:Op zondag 17 december 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je vooral aan mij vragen, haha??
Ik kom er al enkele maanden niet meer. Op een keer na om even mijn mening over een netelige maatschappelijke kwestie te geven
Ik hou wel van mensen met een mening.quote:Op zondag 17 december 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kom er al enkele maanden niet meer. Op een keer na om even mijn mening over een netelige maatschappelijke kwestie te geven
Nee dat niet, maar die conclusie trekken is dan niet zo moeilijk. En was meer een reactie op dat je je afvroeg waar hij was. Dat zie je dan snel genoeg met mycroft. Maar het is gelukt om hem te vinden zag ik.quote:Op zondag 17 december 2023 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar daar kan je niet zien of iemand vakantie heeft voor een bepaald subforum toch?
Niks mis met een discussie en je mening delen.quote:Op zondag 17 december 2023 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou wel van mensen met een mening.
Ja, het is rustiger. Als zelfs een idioot als ik kan winnen, dan is er iets goed mis. En ik had al een stuk meer punten kunnen halen, maar dan was mario nog bozer geweestquote:Op zondag 17 december 2023 15:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde. Die was voor @:devzero
Kring verjaardag?quote:Op zondag 17 december 2023 15:25 schreef Shii het volgende:
Oh nu zit ik alleen? Maar komt mooi uit want ik moet toch zo weg.Verjaardagsfeestje.
* devzero checkt lijst met hapjes...quote:Op zondag 17 december 2023 15:25 schreef Shii het volgende:
Oh nu zit ik alleen? Maar komt mooi uit want ik moet toch zo weg.Verjaardagsfeestje.
Gevonden iddquote:Op zondag 17 december 2023 15:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die conclusie trekken is dan niet zo moeilijk. En was meer een reactie op dat je je afvroeg waar hij was. Dat zie je dan snel genoeg met mycroft. Maar het is gelukt om hem te vinden zag ik.
Ah, is ie weer boosquote:Op zondag 17 december 2023 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het is rustiger. Als zelfs een idioot als ik kan winnen, dan is er iets goed mis. En ik had al een stuk meer punten kunnen halen, maar dan was mario nog bozer geweest
quote:Op zondag 17 december 2023 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero checkt lijst met hapjes...
Ohja, gevulde paddenstoelen
Ah dat zijn dan de minst ergere verjaardagenquote:Op zondag 17 december 2023 15:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja met beleefdheidsgesprekjes. Nee geen idee, maar zijn gezellige mensen dus komt goed.
Durf Te Stoppenquote:Op zondag 17 december 2023 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kijken hoe de boel in de fik vliegtquote:Op zondag 17 december 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
De meeste brandweermannen zijn tenslote zelf de grootste pyromanenquote:Op zondag 17 december 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan kijken hoe de boel in de fik vliegt
Oh dat zeker. Daarom blijf ik weg uit DTSquote:Op zondag 17 december 2023 16:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
De meeste brandweermannen zijn tenslote zelf de grootste pyromanen
Ik kijk nog wel eens naar de scores om te zien dat het er allemaal niet makkelijker op geworden isquote:Op zondag 17 december 2023 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Daarom blijf ik weg uit DTS
Juist wel, want staan nu anderen bovenaanquote:Op zondag 17 december 2023 16:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens naar de scores om te zien dat het er allemaal niet makkelijker op geworden is
Mensen slapen niet of nauwelijks om punten te pakken. Ik vind dat best zorgelijk eigenlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 16:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens naar de scores om te zien dat het er allemaal niet makkelijker op geworden is
Wie er bovenaan staan dat vind ik niet eens zo boeiend. de PPP ratio kijk ik meestal naarquote:Op zondag 17 december 2023 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Juist wel, want staan nu anderen bovenaan
Wat voor ratio?quote:Op zondag 17 december 2023 16:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie er bovenaan staan dat vind ik niet eens zo boeiend. de PPP ratio kijk ik meestal naar
Ik slaap gelukkig er niet minder om..quote:Op zondag 17 december 2023 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen slapen niet of nauwelijks om punten te pakken. Ik vind dat best zorgelijk eigenlijk.
Goede nachtrust vind ik toch belangrijker dan virtuele puntjes voor een titel waar je verder weinig aan hebt.quote:Op zondag 17 december 2023 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik slaap gelukkig er niet minder om..
Dat vind ik ook hoorquote:Op zondag 17 december 2023 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede nachtrust vind ik toch belangrijker dan virtuele puntjes voor een titel waar je verder weinig aan hebt.
Is ook zo, maar zijn en waren users die slecht slapen en dus daar gingen posten.quote:Op zondag 17 december 2023 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede nachtrust vind ik toch belangrijker dan virtuele puntjes voor een titel waar je verder weinig aan hebt.
Was dat al voor DTS, of is dat daardoor gekomen? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 17 december 2023 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zijn en waren users die slecht slapen en dus daar gingen posten.
Daarvoor al denk ik, alleen posten ze toen niet..quote:Op zondag 17 december 2023 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was dat al voor DTS, of is dat daardoor gekomen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik lurkquote:Op zondag 17 december 2023 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lurk lurk lurk, meelezen doe je met een augurkquote:
Niks mis met een zure bomquote:Op zondag 17 december 2023 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
lurk lurk lurk, meelezen doe je met een augurk
Heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 17 december 2023 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik slaap gelukkig er niet minder om..
Heb jij aan een quiz meegedaan ofzoquote:Op zondag 17 december 2023 19:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan![]()
Pakte de punten gewoon overdag en soms in de avond. Sliep gewoon netjes 8-9 uur per nacht
Overdag kan je ook idd prima punten pakkenquote:Op zondag 17 december 2023 19:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan![]()
Pakte de punten gewoon overdag en soms in de avond. Sliep gewoon netjes 8-9 uur per nacht
Punckten packen kan 24/7quote:Op zondag 17 december 2023 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Overdag kan je ook idd prima punten pakken
Slaapquote:Op zondag 17 december 2023 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik pak liever ook wat uurtjes slaap
Ik herinner mij meestal niets van mijn dromen. Als dat wel zo is het ik meestal slecht geslapenquote:Op zondag 17 december 2023 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
I love it![]()
Fijn dromen en soms raar dromen
Ik soms wel als ik net wakker ben..quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik herinner mij meestal niets van mijn dromen. Als dat wel zo is het ik meestal slecht geslapen
Ik droomde laatst over iets van fok. Heel raar was datquote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik soms wel als ik net wakker ben..
Dat heb ik gelukkig nog niet gehadquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik droomde laatst over iets van fok. Heel raar was dat
Dan moet je ermee stoppenquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereldquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig als je helemaal niet weet hoe het isquote:
Slechts adviesquote:
Jij bent ook niet gestopt tochquote:
Dat is DE VRAAG van VANDAAGquote:
WIE ZEGT Uquote:
quote:Op zondag 17 december 2023 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
2 dagen werken. Kom op Stig, je kan het.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:11 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Go go go!
Speeeddddd... POWEERRRRRR
Ik ook niet maar ik sleep me er doorheen!quote:Op zondag 17 december 2023 22:41 schreef Mazikeen het volgende:
Mensen ik heb geen zin om te werken deze week
Sleep je mij mee?quote:Op zondag 17 december 2023 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik sleep me er doorheen!
of nietquote:Op zondag 17 december 2023 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
2 dagen werken. Kom op Stig, je kan het.
Kan ik wel. Brede rug, sterke schouders. Hup!quote:
Kop op! Nog even!quote:Op zondag 17 december 2023 22:41 schreef Mazikeen het volgende:
Mensen ik heb geen zin om te werken deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
eerst weer even 8 uren arbeider spelenquote:
Zal jou eens maandagquote:
quote:Op maandag 18 december 2023 09:00 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen weer zo agressief ..... beetje jammer .....
Sallykequote:
Grijskequote:
zeker. jij ook?quote:
weer helemaal bijgekomen van het feestje?quote:
Nouquote:Op maandag 18 december 2023 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer helemaal bijgekomen van het feestje?
Kutburenquote:Op maandag 18 december 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Pfoeh
En de volgende dag hadden de buren een feestje
Dus op tijd naar bed had ook geen zin
Met al dat kabaal
GRMBL.quote:Op maandag 18 december 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja !
Stomme Nederlandstaligen k..muziek
Forum Opties | |
---|---|