abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211645868
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 12:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is dan wel weer gevaarlijk zwart-wit denken. Net of de gemiddelde Europeaan zoveel heeft met ontwikkeling op sociaal of wetenschappelijk vlak.

Laten we uitgaan van een scenario dat 75% van de Palestijnen die oud genoeg zijn om hun eigen kont af te vegen pro-Hamas zijn. Is alles dan alles geoorloofd om te doen met de gehele Palestijnse bevolking?
Het is gevaarlijk te denken dat het anders in elkaar steekt.

Er zullen vast een aardige hoeveelheid moslims zijn, waar je over het algemeen geen last van hebt.
Maar hoe meer je er binnenlaat, des te meer radicalen je erbij hebt.
De rest waar je geen last van had, worden opeens een probleem.

Dat is geen gevaarlijk denken, dat is de realiteit.

Kijk naar die onthoofde Franse leraar, niet puur tegen geweld uit naam van Allah uitspreken, nee, “tegen het geweld zijn maar uh.. laten we dan het beledigen van de profeet maar verbieden” ondertekend door meer dan honderdduizend jonge Nederlandse moslims.

Als je niet ziet wat er gaande is, sorry, ben je belachelijk naïef.
Dit heeft niks meer met links of rechts te maken, dit boeit mij allang niet meer.

Ik sta voor landsbelang.
  zondag 17 december 2023 @ 12:39:28 #27
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211645950
quote:
14s.gif Op zondag 17 december 2023 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ik benoem de realiteit. Er zijn daar simpelweg weinig tot geen andere smaken en dat is ook de cultuur. Of dacht jij serieus dat veel mensen daar Westers, democratisch en vreedzaam gedachtegoed omarmen, zoals in Israël wel het geval is?
Waarom zouden mensen perse een Westers gedachtegoed moeten aanhangen? Dat klinkt een beetje als Westerse arrogantie.
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 12:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het is gevaarlijk te denken dat het anders in elkaar steekt.

Er zullen vast een aardige hoeveelheid moslims zijn, waar je over het algemeen geen last van hebt.
Maar hoe meer je er binnenlaat, des te meer radicalen je erbij hebt.
De rest waar je geen last van had, worden opeens een probleem.

Dat is geen gevaarlijk denken, dat is de realiteit.

Kijk naar die onthoofde Franse leraar, niet puur tegen geweld uit naam van Allah uitspreken, nee, “tegen het geweld zijn maar uh.. laten we dan het beledigen van de profeet maar verbieden” ondertekend door meer dan honderdduizend jonge Nederlandse moslims.

Als je niet ziet wat er gaande is, sorry, ben je belachelijk naïef.
Dit heeft niks meer met links of rechts te maken, dit boeit mij allang niet meer.

Ik sta voor landsbelang.
Ik had het over de Palestijnen, waar er weinig van in Nederland zijn, maar goed jij wil meteen door naar alle moslims.
Ok, dus in weze zijn alle moslims en alle Palestijnen dus gewoon 1 groep onmensen? Moeten ze uitgeroeid worden in het belang van het westen?
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 12:47:31 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646011
laten we die straat gewoon een keer niet ingaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211646031
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 12:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom zouden mensen perse een Westers gedachtegoed moeten aanhangen? Dat klinkt een beetje als Westerse arrogantie.
Tja, willen de Palestijnen in een staat naast Israël kunnen leven, zal men toch enigszins democratische normen en waarden moeten nastreven zonder terrorisme en martelaarschap. Dat noem ik Westers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 12:50:26 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646043
ze moeten stoppen met Israel aanvallen

wat ze verder doen of aanhangen moeten ze zelf weten lijkt me
pi_211646072
De reden dat men Israël maar blijft aanvallen en zelfs willen vernietigen, is een product van het gedachtegoed dat ze aanhangen. Dat zal dus toch echt moeten anders moeten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211646149
quote:
Echt westerse arrogantie dat we mensen vrijheid willen gunnen waarbij ook vrouwen meer betekenen dan een wegwerp product. + Democratie, ja echt arrogant dat we dat superieur vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211646182
Afgezien van dat het op lange termijn, als ze meer invloed krijgen, met dat primitieve geloof, staatsgevaarlijk zijn elders in de wereld.

Nee het westerse vrije gedachtegoed is een zegen en in alle fronten superieur aan wat Islamisten nastreven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 13:06:43 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646202
vinden wij
pi_211646224
quote:
88s.gif Op zondag 17 december 2023 13:06 schreef sp3c het volgende:
vinden wij
Met goede redenen. Beetje idioot om dat niet te vinden overigens, ken ook niemand die tegen gelijke rechten voor vrouwen / homoseksuelen is en pro lijfstraffen en seksslaven.
pi_211646237
#bubbel
pi_211646258
quote:

[..]
[..]
Ik had het over de Palestijnen, waar er weinig van in Nederland zijn, maar goed jij wil meteen door naar alle moslims.
Ok, dus in weze zijn alle moslims en alle Palestijnen dus gewoon 1 groep onmensen? Moeten ze uitgeroeid worden in het belang van het westen?
Omdat we in het westen wonen..
Andere gedachtegoed, dat mixt aantoonbaar niet.

Daar mag je best van mening over verschillen, ook dat is westers, maar dan ook niet huilen over een aantal jaar als de pleuris uitbreekt, zo niet hier, dan gegarandeerd elders in Europa wat zich zal verspreiden als een olievlek.
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 13:15:28 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646260
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met goede redenen. Beetje idioot om dat niet te vinden overigens, ken ook niemand die tegen gelijke rechten voor vrouwen / homoseksuelen is en pro lijfstraffen en seksslaven.
nee ik ben er ook niet zo'n fan van maar daarom woon ik hier en niet daar
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 13:15:57 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646267
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Omdat we in het westen wonen..
Andere gedachtegoed, dat mixt aantoonbaar niet.

Daar mag je best van mening over verschillen, ook dat is westers, maar dan ook niet huilen over een aantal jaar als de pleuris uitbreekt, zo niet hier, dan gegarandeerd elders in Europa wat zich zal verspreiden als een olievlek.
dat horen we al decennia nu
pi_211646349
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 12:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is dan wel weer gevaarlijk zwart-wit denken. Net of de gemiddelde Europeaan zoveel heeft met ontwikkeling op sociaal of wetenschappelijk vlak.

Laten we uitgaan van een scenario dat 75% van de Palestijnen die oud genoeg zijn om hun eigen kont af te vegen pro-Hamas zijn. Is alles dan alles geoorloofd om te doen met de gehele Palestijnse bevolking?
De nazis hadden ook meer dan 75% draagvlak onder de burgerbevolking in de 2e wereldoorlog.

Betekent dat dan dat de invasie nooit had mogen gebeuren omdat er wel eens onschuldige burgerslachtoffers hadden kunnen vallen? Tot op het laatst waren sympathiserende burgers aanwezig in Berlijn. Hadden ze dan nooit de push mogen maken om Berlijn aan te vallen en in puin te schieten?
pi_211646352
quote:
88s.gif Op zondag 17 december 2023 13:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat horen we al decennia nu
Dit is ook niet iets van vandaag of morgen.
Decennia terug woonde er niet miljoenen moslims, was Zweden nog een paradijs om te wonen, ook voor migranten.. kijk nu.

Nee, ik geef het nog 20 jaar, hopelijk zit ik dan tegen die tijd met mijn reet op een Grieks eiland waar ik thuishoor en wens ik Nederland veel succes.
Een bevolking zo bewust blind, verdiend geen hulp.
pi_211646361
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Decennia terug woonde er niet miljoenen moslims, was Zweden nog een paradijs om te wonen, ook voor migranten.. kijk nu.

Nee, ik geef het nog 20 jaar, hopelijk zit ik dan tegen die tijd met mijn reet op een Grieks eiland waar ik thuishoor en wens ik Nederland veel succes.
Ben jij Grieks?
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 13:29:12 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646388
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
over een aantal jaar

quote:

[..]

Nee, ik geef het nog 20 jaar
das een sprongetje

als je het zelf al niet zo serieus neemt doe ik het ook niet hoor _O-
pi_211646394
quote:
88s.gif Op zondag 17 december 2023 13:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]
das een sprongetje

als je het zelf al niet zo serieus neemt doe ik het ook niet hoor _O-
20 jaar is niks in de geschiedenis, zo bedoelde ik dat.
Maar ik snap de verwarring.
pi_211646445
quote:

[..]

Heel Europa is al demografisch verslagen. Over 2 decennia zal er hier een voornamelijk religieus conservatief windje uit islamitische hoek gaan waaien omdat ze dan minimaal 25% draagvlak onder de bevolking en de regering gaan hebben.

Weet niet of Griekenland nou zo goed is, zou dan denk eerder iets buiten de EU zoeken. Canada was tot Trudeau een optie maar das nu ook niet best meer toeven. Murica is ook geen optie.
pi_211646451
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
20 jaar is niks in de geschiedenis, zo bedoelde ik dat.
Maar ik snap de verwarring.
Sowieso is die beweging al niet te stoppen dus of het nou 20 of 30 jaar is maakt niet meer uit.
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 13:35:24 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211646468
lol
  zondag 17 december 2023 @ 13:35:41 #48
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211646471
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 12:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Echt westerse arrogantie dat we mensen vrijheid willen gunnen waarbij ook vrouwen meer betekenen dan een wegwerp product. + Democratie, ja echt arrogant dat we dat superieur vinden.
Jeetje kan je mijn post niet lezen. Ik quote enkel het Westers gedeelte waar HowardRoark ook democratisch en vreedzaam noemt. Democratisch en vreedzaam zijn is echt niet exclusief voor Westerse landen. En bijvoorbeeld een land als de VS wordt gezien als een flawed democracy.
pi_211646479
twitter

Voor wie wil Hamas zijn wapens verbergen?
pi_211646480
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Heel Europa is al demografisch verslagen. Over 2 decennia zal er hier een voornamelijk religieus conservatief windje uit islamitische hoek gaan waaien omdat ze dan minimaal 25% draagvlak onder de bevolking en de regering gaan hebben.

Weet niet of Griekenland nou zo goed is, zou dan denk eerder iets buiten de EU zoeken. Canada was tot Trudeau een optie maar das nu ook niet best meer toeven. Murica is ook geen optie.
Griekenland is voor 98% (eigenlijk bijna 100%) Grieks qua diversiteit of liever non-diversiteit.
Daar accepteren ze dit soort bullshit niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')