SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Weer een vals PSB alarm.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:15 schreef livelink het volgende:
Niet elk alarm is een PSB-alarm, Melting
Vals alarm…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?![]()
Wat is dit dan voor alarm?
Ja, ik kan je alleen maar zeggen wat het niet is. En dat heb ik zojuist al gedaan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?![]()
Wat is dit dan voor alarm?
Niet?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:15 schreef livelink het volgende:
Niet elk alarm is een PSB-alarm, Melting
Als jij elke eerste maandag van de maand om 12.00 PSB draait, dan wel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet?Dus als ik elke eerste maandag van de maand om 12:00 uur een alarm hoor, is dat géén Pet Shop Boys-alarm?
Talk Box…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Is het eigenlijk wel een vocoder?Er is ook nog zo'n ander instrument, waarvan we me de naam even is ontschoten.
Thanks, die bedoelde ik inderdaad. Ondertussen even gezocht, maar het is wel een vocoder in dit geval.quote:
Schuifelen op de lagere school…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
Lang geleden dat ik dit nummer heb gehoord.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuifelen op de lagere school…
Ja, dat schuifelen begon bij ons ook al op de basisschool-feesten.quote:
Zo dicht mogelijk bij elkaar, maar met strakke armen…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:36 schreef Shii het volgende:
Ja bij ons ook, zesde klas, schuifelen. Zo spannend en ongemakkelijk soms, maar wel leuke herinneringen aan. Mooie tijd.
Bij ons niet, voor zover ik me herinner.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat schuifelen begon bij ons ook al op de basisschool-feesten.
Jullie hebben de polonaise…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij ons niet, voor zover ik me herinner.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:36 schreef Shii het volgende:
Ja bij ons ook, zesde klas, schuifelen. Zo spannend en ongemakkelijk soms, maar wel leuke herinneringen aan. Mooie tijd.
't Zal de (leef)tijd zijn, maar bij ons was dat juist met gestrekte armen en dan handen op elkaars schoudersquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij elkaar, maar met strakke armen…
Toch weer die polonaise…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zal de (leef)tijd zijn, maar bij ons was dat juist met gestrekte armen en dan handen op elkaars schouders
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Roger Whitaker - The Last Farewell
Ja lang geleden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee of dat lang geleden is voor je.
Welterusten CindieYquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:44 schreef CindieY het volgende:
Ik duik m'n bed in
Dank Melting voor de voetjesvandevloermaarstiekemtochnietmuziekjes
Slaap lekker, CindieY.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:44 schreef CindieY het volgende:
Ik duik m'n bed in
Welterustenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:44 schreef CindieY het volgende:
Ik duik m'n bed in
Leeftijd is niet belangrijk, toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]Herinneringen.
Dit singletje heb ik. Geeft wel een beeld van mijn leeftijd dan denk ik.
Je UI beweegt…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:44 schreef CindieY het volgende:
Ik duik m'n bed in
Nee zeker niet, maar omdat we het net over zesde klas hadden en hoelang dat geleden was.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Leeftijd is niet belangrijk, toch?
Iets langer dan 36 jaar geleden, in mijn geval…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar omdat we het net over zesde klas hadden en hoelang dat geleden was.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:47 schreef livelink het volgende:
Shii en Melting lopen aardig in de maat samen.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:47 schreef livelink het volgende:
Shii en Melting lopen aardig in de maat samen.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Zesde klas... dat is toch al gauw weer een jaartje of 36 geleden
Voor mij nog wel een jaartje of 9 hierbij optellen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets langer dan 36 jaar geleden, in mijn geval…
Ik wil ook vrolijker lopen!quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Shii loopt wat vrolijker en Melting wat doelbewuster
Ik ben met hoepelen begonnen sinds vorige week. Mijn heupen doen echter nog niet wat Shakira's heupen doen kan ik jullie melden.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben met hoepelen begonnen sinds vorige week. Mijn heupen doen echter nog niet wat Shakira's heupen doen kan ik jullie melden.
Dan zijn we ongeveer even jong…quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Voor mij nog wel een jaartje of 9 hierbij optellen.
Je hebt wel een vrolijk hupje in je loop.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel een vrolijk hupje in je loop.
Dat ligt eraan. Voor vakantie, of voor altijd?quote:Op zondag 17 december 2023 00:05 schreef livelink het volgende:
Waar zou jij heen gaan als je op dit moment mocht vertrekken, Melting? Geld speelt geen rol.
Voor vakantie. Je moet natuurlijk wel terugkomenquote:Op zondag 17 december 2023 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Voor vakantie, of voor altijd?
quote:Op zondag 17 december 2023 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor vakantie. Je moet natuurlijk wel terugkomen
Klinkt goed, ja.quote:Op zondag 17 december 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zou naar Amerika/Hawaï gaan. Dat is de enige locatie die ik nog op het programma heb staan. Zo'n 5/6 weken.
En daarna blijf ik voortaan in Europa.
quote:
Als ik nu weg zou gaan? Ik twijfel tussen Australië (want zomer daar) of juist naar het Noorden (Canada).quote:
Dar hoef je niet zo blij mee te zijn.quote:
2 uitersten dus.quote:Op zondag 17 december 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik nu weg zou gaan? Ik twijfel tussen Australië (want zomer daar) of juist naar het Noorden (Canada).
Normaal hou ik liever van kou, maar de laaste tijd heb ik zin in warmte.
Ligt eraan, maar niet met die mannen uit dat clipje, als ik het me nog goed herinner.quote:Op zondag 17 december 2023 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dar hoef je niet zo blij mee te zijn.
Ik heb nog niks gedronken vanavond. Ga nu toch eens kijken voor een snel biertje/wijntje.quote:Op zondag 17 december 2023 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Steenbrugge Abdijbock(disclaimer: ik drink niet zo snel als Melting)
Ik ga zo nog maar een laatste biertje halen.quote:Op zondag 17 december 2023 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Steenbrugge Abdijbock(disclaimer: ik drink niet zo snel als Melting)
Dat wordt tijd.quote:Op zondag 17 december 2023 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedronken vanavond. Ga nu toch eens kijken voor een snel biertje/wijntje.
Bier was op, helaas. Had net zin in een biertje. Maar ik heb wel een glaasje wijn ingeschonken.quote:
Proostquote:Op zondag 17 december 2023 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Bier was op, helaas. Had net zin in een biertje. Maar ik heb wel een glaasje wijn ingeschonken.
quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Bring On The Dancing Horses - Echo & The Bunnymen
Sorry, hierna een korte titel.quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Wat een titel weer, typ me een ongeluk…
Ik pas daarom even met Sixpence - Kiss Me…quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, hierna een korte titel.
De artiest daarentegen.
quote:Op zondag 17 december 2023 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pas daarom even met Sixpence - Kiss Me…
Even wat rock/metal/heel erge metal voor mijn maat en Rataplan draaien.quote:
Ah, dan wens ik jou, je maat en Rataplan daar heel veel plezier mee. Let it be vond ik nog wel grappig, maar meer gaat het voor mij niet worden. Fijne voortzetting nog.quote:Op zondag 17 december 2023 00:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Even wat rock/metal/heel erge metal voor mijn maat en Rataplan draaien.
Sorry.quote:Op zondag 17 december 2023 00:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan wens ik jou, je maat en Rataplan daar heel veel plezier mee. Let it be vond ik nog wel grappig, maar meer gaat het voor mij niet worden. Fijne voortzetting nog.
Nee joh, ben je gek. Juist leuk toch. Alleen niet voor mij.quote:
Zij vermaken zich vooralsnog wel.quote:Op zondag 17 december 2023 00:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Juist leuk toch. Alleen niet voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mijn wijntje is op en ik ga nu slapen. Welterusten alvast.quote:Op zondag 17 december 2023 00:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij vermaken zich vooralsnog wel.
Maar vind het wel sneu voor jou. Heb je net wijn ingeschonken, krijg je deze herrie.
quote:Op zondag 17 december 2023 00:53 schreef livelink het volgende:
Leuk! Ik zou je ook niet herkend hebben.
Slaap lekker.quote:Op zondag 17 december 2023 00:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn wijntje is op en ik ga nu slapen. Welterusten alvast.
Nou inderdaad.. wij ook niet..quote:Op zondag 17 december 2023 00:53 schreef livelink het volgende:
Leuk! Ik zou je ook niet herkend hebben.
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Ik wens hem een veilige autorit die kant op….quote:Op maandag 18 december 2023 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph is onderweg met de donaties voor Oekraïne
Gelukkig hoeft hij niet verder dan Schagen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens hem een veilige autorit die kant op….
Yesquote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef CindieY het volgende:
Aangenomen voor de functie waar ik op solliciteerde![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2023 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens hem een veilige autorit die kant op….
Tof! Gefeliciteerd 🥳quote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef CindieY het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef CindieY het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef CindieY het volgende:
![]()
Thnx allemaal!quote:Op dinsdag 19 december 2023 05:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wat ben je nu geworden?
Goed gedaan CindieY! Weer een nieuwe stap. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2023 06:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thnx allemaal!
Projectmedewerker leren&ontwikkelen. Opleidingen maken enzo
Dat is wel heel verkeerd wakker wordenquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:14 schreef livelink het volgende:
Toen mijn wekker vanochtend ging was ik ervan overtuigd dat het zondag was. Dat is echt rot wakker worden als je je realiseert dat het toch echt geen weekend is
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef CindieY het volgende:
![]()
Gefeliciteerd CindieYquote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef CindieY het volgende:
![]()
Vandaag ook je 2e been zelfquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kon mezelf vandaag bijna weer helemaal alleen aankleden, ik bleef steken bij het 2e been van de legging, dus daar moest Symph toch helpen.
Vandaag broek, dat gaat net wat soepeler. Schoenen worden de uitdaging, maar goed daar heb ik hulp bij, ook van de fysio na de behandeling. Ik bereid me voor op een martelsessie bij de fysioquote:
Ik ben van plan om te beginnen om 19:00 uur, tot ongeveer 21:30, uiterlijk 22:00 uur.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:20 schreef livelink het volgende:
@:DJ11, ik weet niet hoe laat je wilde gaan starten, maar ik kan vanavond pas wat later inschakelen. Zal wel 20.00 worden.
De vooraf-tracks zijn klassiek-geïnspireerd vanavond. Ze klinken ongeveer vanaf 18:50:30.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Short Days, Long Nights
Goedenavond, wees welkomquote:Op woensdag 20 december 2023 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister nu mee.
Het aanbod én de mate van in hoeverre ik mijn aandacht er bij kan houden bepalen hoe lang ik het vol houd…
Clockwork Orange muziek…quote:Op woensdag 20 december 2023 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf-track #2, geïnspireerd op Grieg en gekozen vanwege z'n winterse videoclip:
• Ventura - Ase
Ik ken dit totaal niet, dus geen idee…quote:Op woensdag 20 december 2023 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Achter deze dance-act gingen bekende producers schuil die ook ondere andere namen actief waren. Ben even weer vergeten welke.
Het is ook geen hit geweest. Het clipje werd wel regelmatig op TMF gedraaid.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dit totaal niet, dus geen idee…
Ik was van het pure spul, MTV.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is ook geen hit geweest. Het clipje werd wel regelmatig op TMF gedraaid.
quote:Het moet een kerst-achtige uitzending worden, zonder cliché-kerstmuziek. Een beetje in de sfeer van de donkere dagen - de kortste dag van het jaar dient zich aan - en de beginnende winter.
Suggesties / verzoekjes zijn welkom via DM. Graag niet Bamboleo of Vamos a la Playa, maar verzoekjes die beetje bij de sfeer passen
Laat je verrassenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik dus geen idee wat ik mag verwachten…
Superquote:Op woensdag 20 december 2023 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavonden welkom. Je verzoekjes staan klaar.
Áardig nummer welquote:Op woensdag 20 december 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Deze komt wél uit 2023 en staat op het recent verschenen nieuwe album van de band:Duran Duran - Black Moonlight
Spiced coffee en pure chocolade.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spiced coffee en pure chocolade.
Dat was mijn favoriete combi van afgelopen zomer.
Elbowquote:Op woensdag 20 december 2023 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje dat volgende week in de Top 2000 klinkt, terwijl ik mijn jaarlijst uitzend. Bij wijze van service nu alvastElbow - Lippy Kids
Ik ook niet, maar dat ijs is wel lekker in combi met een wat frisser zoeter fruitig ijsquote:Op woensdag 20 december 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder...... smerig.
Ik lust geen koffie.
Ik drink zo veel koffie dat, wanneer ik warm en koud uitsplits, warme koffie op #1 staat qua wat ik het meest drink en koude koffie* op #2.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder...... smerig.
Ik lust geen koffie.
Ik ken dat probeer met koude koffie.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik drink zo veel koffie dat, wanneer ik warm en koud uitsplits, warme koffie op #1 staat qua wat ik het meest drink en koude koffie* op #2.
(* als in: koud geworden omdat ik te traag drink)
Maar tegenwoordig ook steeds vaker thee. Lekker bij dat koude weer.
Ik ben eigenlijk pas sinds een jaartje een theeleut geworden. Daarvoor dronk ik het zelden. Maar nu vind ik het lekker, vooral je thuiskomt en het koud is in huis.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken dat probeer met koude koffie.
Ben er nu wel aangewend om koude koffie te drinken.
Met thee hetzelfde probleem
Ik sinds een paar jaar en het bevalt me goed.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk pas sinds een jaartje een theeleut geworden. Daarvoor dronk ik het zelden. Maar nu vind ik het lekker, vooral je thuiskomt en het koud is in huis.
Kan ik me iets bij indenken. Ik ga het érg beperkt houden met de ge-ijkte kerstnummers.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Sinds mijn vader is overleden rond deze tijd van het jaar en daar Sky Radio altijd op stond met, voor mijn gevoel, eeuwige kerstmuziek, ben ik er niet meer zo van…
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Sinds mijn vader is overleden rond deze tijd van het jaar en daar Sky Radio altijd op stond met, voor mijn gevoel, eeuwige kerstmuziek, ben ik er niet meer zo van…
Bedankt DJ11.... zit al heel de dag in mijn kop......quote:Op woensdag 20 december 2023 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo toch even een kerst-kneiter; verzoekje...
Snap ik helemaal…quote:Op woensdag 20 december 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ga lekker je gang, het hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij indenken. Ik ga het érg beperkt houden met de ge-ijkte kerstnummers.
Komt van hun vorige album, uit 2020quote:Op woensdag 20 december 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kende deze niet, wat een leuk nummer
Zeker wel, onze kerst op Aruba was rond de 32 graden…quote:Op woensdag 20 december 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
Ze zeggen dat het maandag 11 graden wordt. Hebben we ooit al zo'n warme Kerst gehad?
Het is een bekend deuntje. Het lijkt op iets anders. Maar of dat ook van hun is?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt van hun vorige album, uit 2020
Die hadden we niet.... ik was er niet bij.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel, onze kerst op Aruba was rond de 32 graden…
We hebben nog nooit samen kerst gevierd, dus elke vergelijking is zinloos…quote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hadden we niet.... ik was er niet bij.
Daar is het wel weer voor ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik snap 'm: Vitrage, die doe je dicht deze tijd van het jaar…
Past er zeker goed bijquote:Op woensdag 20 december 2023 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit Noorse nummer uit 2021 vind ik ook wel bij de sfeer passenTeam Me - Just Another Sleepless Night In The Dark
Dank je voor het wachtenquote:Op woensdag 20 december 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Simon & Garfunkel - A Hazy Shade Of Winter
quote:Op woensdag 20 december 2023 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Cultuurbarbaar die ik ben: ik wist tot vandaag niet dat dit van S&F was. Ik dacht gewoon van The Bangles
Die versie van de Bangles is ook leuk, maar deze hoor je bijna niet meer en dat is jammer.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Cultuurbarbaar die ik ben: ik wist tot vandaag niet dat dit van S&F was. Ik dacht gewoon van The Bangles
Ik ken deze versie ook niet echt.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ah zo... het kwartje valtquote:Op woensdag 20 december 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat…
Ahquote:Op woensdag 20 december 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat…
Soms wordt zelfs het meest absurde gewoon…quote:Op woensdag 20 december 2023 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik denk meestal zo min mogelijk aan deze teksten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |