SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goede reis, Fogel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er nog maar zit inmiddels in een vliegtuig, zonder internet, telefoon moet zo uit.
Thanks for the show alvast
Graag gedaan; fijne vlucht gewenstquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er nog maar zit inmiddels in een vliegtuig, zonder internet, telefoon moet zo uit.
Frisgedoucht en klaar voor de reis!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:45 schreef Fogel het volgende:
Goede vluchtquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:45 schreef Fogel het volgende:
Ja, ik weet het. DJ11 draaide het vorig jaar regelmatig.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel redelijk recent
Zouden meer mensen moeten doen voordat ze zich dicht bij andere mensen gaan begevenquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Frisgedoucht en klaar voor de reis!
Is dit een hint naar Symph?quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen voordat ze zich dicht bij andere mensen gaan begeven
Leuke kerst-UIquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:49 schreef CindieY het volgende:
Ik was een beetje m'n dingetjes hier op FOK aan 't bekijken en ik vond het al zo stil in het topic
Vast een Australische zanger.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog eentje uit 2023. De laatste twee zijn beduidend ouder...Tal Arditi - You And I
Ik mag volgende week weer.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer.
Altijd de zaterdag voor kerst.
Warm water is duur
Ik dacht dat dit over draaien op Radio 49 gingquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Warm water is duur
Lief liedje.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Eén van hun mooiste nummers, wat mij betreft.Everly Brothers - Let It Be Me
Ik zie je al zitten in de tobbe.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Warm water is duur
Ik ga in de kerstvakantie proberen om mixxx met de encoder aan de praat te krijgen en de mic van mijn headset. Dat laatste is me nog altijd niet gelukt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over draaien op Radio 49 gingWanneer weer?
Damnquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Geen spoor van dit weergaloos mooie nummer in de Top 2000, of zelfs maar de Extra 500.Gelukkig wel steady in de top-20 van mijn lijst met beste nummers allertijden.
Procol Harum - A Salty Dog
Symph... je hebt een gluurder.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in de tobbe.
Eigenlijk wel raar, ja. Er had wel een Pink Floyd-nummer ingeruild kunnen worden voor deze.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Geen spoor van dit weergaloos mooie nummer in de Top 2000, of zelfs maar de Extra 500.Gelukkig wel steady in de top-20 van mijn lijst met beste nummers allertijden.
Procol Harum - A Salty Dog
Dank voor de fijne nummers die ik meegekregen heb, DJ11.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - 420
01 Doe Maar - Nederwiet
02 Afroman - Because I Got High
03 Bob Marley and The Wailers - Three Little Birds
04 The Avalanches - Music Makes Me High
05 Jigsaw - Sky High (soundtrack version)
06 The Motors - Airport
07 The Beatles - Now And Then
08 Love Shop - The Troubles
09 Dave Stewart - Heart Of Stone
10 China Crisis - Wishful Thinking
11 Compact Disk Dummies - Fomo
12 Squeeze - Cool For Cats
13 Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
14 Electronic - Forbidden City
15 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Veruschka
16 Kate Bush - Army Dreamers
17 Dr. Pop - World At War
18 Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes (Cowboys & Indians 7-inch)
19 Julius Black - After You
20 Keane - Love Actually
21 The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
22 Dschinghis Khan - Moskau
23 Kim Wilde - Kids In America
24 Bob Junior x Alfie Templeman - No One Does It Better Than You
25 Madonna - Deeper And Deeper (album edit)
26 Pet Shop Boys - Left To My Own Devices (single version)
27 Tom Jones - The Windmills Of Your Mind
28 Tal Arditi - You And I
29 Everly Brothers - Let It Be Me
30 Procol Harum - A Salty Dog
Is het alweer zo laat? Dank je wel DJ11. Was gezellig met leuke muziek!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, veel plezier bij Melting
Of Coldplay of Kensington of Taylor Swift of Blof….quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, ja. Er had wel een Pink Floyd-nummer ingeruild kunnen worden voor deze.
Ja, sowieso. Graag zelfs. Maar ik zocht naar de hoek waar ik hun stemmers verwacht.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of Coldplay of Kensington of Taylor Swift of Blof….
quote:
Ja, dat was wat onduidelijk. Maar al zijn nummers lijken op elkaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet wie je bedoelde.
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was wat onduidelijk. Maar al zijn nummers lijken op elkaar.
Kijk wel uit dat je niet op de kittens trapt.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Patrick Hernandez Born to be alive
Die vragen zich nu al af bij wie ze in hemelsnaam terecht zijn gekomen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk wel uit dat je niet op de kittens trapt.
Het is stil, dus ik gok dat ze boven lekker liggen te koesenquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vragen zich nu al af bij wie ze in hemelsnaam terecht zijn gekomen.
Ze zijn zo lief als ze slapenquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is stil, dus ik gok dat ze boven lekker liggen te koesen
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is stil, dus ik gok dat ze boven lekker liggen te koesen
Stiekem dans ik helemaal niet meer sinds coronaquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kijken elkaar waarschijnlijk nu vragend aan: waar zijn we beland?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lag achter, duidelijkquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die kijken elkaar waarschijnlijk nu vragend aan: waar zijn we beland?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stiekem dans ik helemaal niet meer sinds coronaHet echte nachtleven viel zo lang weg.
Achquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stiekem dans ik helemaal niet meer sinds coronaHet echte nachtleven viel zo lang weg.
Je weet toch dat dat je zoon en dochter zijn hè?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach![]()
Een nieuwe generatie heeft het overgenomen, lijkt het wel.
Voor twaalven in bed tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach![]()
Een nieuwe generatie heeft het overgenomen, lijkt het wel.
Nou, eigenlijk dus ook niet. Mijn zoon sowieso niet, maar mijn dochter lijkt die boot ook net gemist te hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat je zoon en dochter zijn hè?
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor twaalven in bed tegenwoordig![]()
Mag ook wel als je op zaterdag voor 7 wakker bent
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:16 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht ff dat de radio overschakelde naar Sky Radio
Ja, je zou toch denken dat hij onderhand snapt, dat hij de file voor moet proberen te zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt met deze man te doen. Normale mensen leven twaalf maanden per jaar hun leven, maar Chris Rea is elk jaar ongeveer een maand bezig met naar huis rijden voor kerst.
Tja, het is wel een lucratieve rit volgens mij.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt met deze man te doen. Normale mensen leven twaalf maanden per jaar hun leven, maar Chris Rea is elk jaar ongeveer een maand bezig met naar huis rijden voor kerst.
Misschien dat -ie daarom zo vroeg vertrekt?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, je zou toch denken dat hij onderhand snapt, dat hij de file voor moet proberen te zijn.
Maar waarom slaat hij zijn vrouw dan tot bloedens toe?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien dat -ie daarom zo vroeg vertrekt?
Ik ben ook veranderd van een nachtbraker in een ochtendmens.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor twaalven in bed tegenwoordig![]()
Mag ook wel als je op zaterdag voor 7 wakker bent
Hij moet gewoon wat dichter bij huis gaan werken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien dat -ie daarom zo vroeg vertrekt?
Dat is een mooie oplossing.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet gewoon wat dichter bij huis gaan werken.
Nou, echt he?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
En nou is Symph opnieuw tot tranen geroerd.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar waarom slaat hij zijn vrouw dan tot bloedens toe?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Rijdt hij daarvoor speciaal naar huis? Voor de Christmas-beating?
Door corona?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook veranderd van een nachtbraker in een ochtendmens.
Nee dat dan weer niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De b kant is een beetje tipi’s
Ik slaap tegenwoordig juist in het weekend weer wat langer door. Is eigenlijk ook wel lekker.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Vroeger kon ik een gat in de dag slapen.
Nu is het voor mij uiterlijk om 7 uur wel klaar.
Dat voelt al als uitslapen
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit zijn niet Harold Melvin & The Blue Notes en al helemaal niet West End feat. Sybil
Ah, als we mogen raden wat het niet is, vind ik het wel een stuk makkelijker worden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit zijn niet Harold Melvin & The Blue Notes en al helemaal niet West End feat. Sybil
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als we mogen raden wat het niet is, vind ik het wel een stuk makkelijker worden.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als we mogen raden wat het niet is, vind ik het wel een stuk makkelijker worden.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan deed je nog zo je best om te raden wat het niet was.quote:
Het klonk in elk geval niet als de versie die ik ken. Zal wel een foute remake van latere datum zijn of zo.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan deed je nog zo je best om te raden wat het niet was.
Ik dacht altijd dat hij Marietje zong.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:31 schreef CindieY het volgende:
Nog meer voetjes van de vloer-muziek
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
Jerry L. Lewis - Great balls of fire
Dit gaat wel redelijk van links naar rechts.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Snolleboll....
Oké, ik ga hier mee ophouden
Net als tig anderen waaronder Gabrielle, Gloria Gaynor en weet ik wie allemaalquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heeft Seal wel echt dat nummer (Walk On By) gecoverd, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:42 schreef CindieY het volgende:
Je voeten wiebelen op de maat van de muziek telt tegenwoordig wel als voetjes van de vloer toch?
Ik reken het goedquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:42 schreef CindieY het volgende:
Je voeten wiebelen op de maat van de muziek telt tegenwoordig wel als voetjes van de vloer toch?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
Sister Sledge - We're lost in music
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wiebel alleen voorzichtig met m’n hoofd
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 tilt z'n voeten op, zittend op een stoel.
Missie geslaagd
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:01 schreef CindieY het volgende:
Mijn voetjes zijn sowieso al niet op de vloer, want ik hang op de bank
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
Er staat hier ineens een felverlichte kersttractor voor de deur. Een vriendje van mijn zoon
Jij dacht natuurlijk even dat het de Postcode Loterij was?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
Er staat hier ineens een felverlichte kersttractor voor de deur. Een vriendje van mijn zoon
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk even dat het de Postcode Loterij was?
Daarom kon het wel weer een keer.quote:
Vals PSB alarm?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Er ging hier ergens een alarm af. Het kwam niet van buiten, dus ergens binnen... Ik was net op onderzoek uit, toen hield het gelukkig op.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk even dat het de Postcode Loterij was?
Dat is weer eens wat anders, in onze vorige woonplaats hebben we ook een keer zo’n stoet voorbij zien komen. Erg leuk om te zienquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ze hebben mijn zoon net opgehaald en ze gaan nu met de tractor naar de MacDonalds.
Ja, hij gaat morgen ook ergens in een parade rijden. Had er zo'n 200 euro aan uit te geven om hem helemaal te verlichten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders, in onze vorige woonplaats hebben we ook een keer zo’n stoet voorbij zien komen. Erg leuk om te zien
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Het was wel een duo, maar het bleek Clouseau te zijn
Dat hebben vrienden van mij destijds in Duitsland gedaan, met een legertankquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze de drive-in slopen.
Klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij gaat morgen ook ergens in een parade rijden. Had er zo'n 200 euro aan uit te geven om hem helemaal te verlichten.
Tofquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij gaat morgen ook ergens in een parade rijden. Had er zo'n 200 euro aan uit te geven om hem helemaal te verlichten.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haar broek hangt nog in de kleedkamer
Mee eens... in deze cancelcultuur kan bijna niets meer.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Dit nummer zou nu niet meer kunnen.
Mensen zijn zo snel beledigd vooral.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens... in deze cancelcultuur kan bijna niets meer.
Ja, een scheet mag niet eens meer dwars zitten.....quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mensen zijn zo snel beledigd vooral.
Nee, nooit van gehoord. Wel een mooi nummer.quote:
Stond in 1999 op nummer 9 in de Belgische Ultratop 50.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Wel een mooi nummer.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:36 schreef CindieY het volgende:
Luisterend met een half oor klonk het Italiaans, maar nu hoor ik pas dat het Frans is.
Ik was alvast een beetje aan het opruimen om straks naar bed te gaanquote:
Zijn de kittens zo'n energie vreters?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was alvast een beetje aan het opruimen om straks naar bed te gaan
Haha, nee, alhoewel die wel barsten van de energiequote:Op zaterdag 16 december 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn de kittens zo'n energie vreters?
Dat snap ik wel. Moeten ook nog van alles ontdekken in hun nieuwe huisje natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, nee, alhoewel die wel barsten van de energie
Ik heb het hier op single liggen. Lang verhaal...quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit niet, maar het klinkt vrolijk en zal wel Instant Replay heten.
Dit is wel een leuk wachtnummer jaquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt dit nummer nog een keer. Daarna nog een keer, nog een keer en nog een keer....
Ik vind het erg lekker. Kan er niet echt stil bij zitten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het hier op single liggen. Lang verhaal...
Press replay to start againquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt dit nummer nog een keer. Daarna nog een keer, nog een keer en nog een keer....
Ja, dat wel. Maar ach, soms mag het wel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Redelijk in de slipstream sfeer wel
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Zekerquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ach, soms mag het wel.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:47 schreef CindieY het volgende:
I'm so excited
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
I'm so excited
Wel met je kerstmuts op hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat wordt onderhand tijd..... ik heb mijn 4e al bijna op.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo eens even een biertje uitzoekenIk heb een paar winterbiertjes gekocht, maar er liggen ook nog andere biertjes in de koelkast.
Geen kerst in huis dit jaar, geen zin in gehad nog.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met je kerstmuts op hoop ik?
I'm so excited
Slaap lekker alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellig dat je er was en geniet van je nieuwe huisgenootjes
Juin uit Eigen Tuin!
Mm, misschien moet ik ook eens in de koelkast kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt onderhand tijd..... ik heb mijn 4e al bijna op.
Zeker doen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, misschien moet ik ook eens in de koelkast kijken.
Ik houd het nog wel vol tot het eindequote:Op zaterdag 16 december 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast![]()
Gezellig dat je er was en geniet van je nieuwe huisgenootjes
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen kerst in huis dit jaar, geen zin in gehad nog.
Dat was het vroeger, ja. Tegenwoordig is het 00.30/01.00quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd het nog wel vol tot het einde
Da's toch tot 11?![]()
Hoe lang is dat wel niet geleden dan?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het vroeger, ja. Tegenwoordig is het 00.30/01.00
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het vroeger, ja. Tegenwoordig is het 00.30/01.00
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, ik heb nog een beetje gingerale
In de gup-tijd sowieso. Toen waren die slots van 2 uur waar iedereen zich wel aan hield min of meer.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe lang is dat wel niet geleden dan?
Het is een Steenbrugge Blond gewordenquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt onderhand tijd..... ik heb mijn 4e al bijna op.
Zeker.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:55 schreef Shii het volgende:
Raymond!Hoorde afgelopen toevallig ook weer eens 'Je veux de l'amour', ook een heel mooi nummer van hem.
Ze zijn zo lief en nieuwsgierig en speelsquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Hoop wel dat de kittens je een hoop gelukkig gevoel geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief en nieuwsgierig en speels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schandalig.
Wel fijn om te horen dat je zo gelukkig bent met die 2 rakkers.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief en nieuwsgierig en speels
Wat een ellende, CindieY. Hopelijk zorgen je kittens voor wat afleiding en vrolijkheid na die nare tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Schandalig.
Wel fijn om te horen dat je zo gelukkig bent met die 2 rakkers.
Thnxquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een ellende, CindieY. Hopelijk zorgen je kittens voor wat afleiding en vrolijkheid na die nare tijd.
Ja, inderdaad. Klinkt heel blikkerigquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer komt een beetje raar door, alsof de bas volledig is weggefilterd.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Het was een lange dag.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank Melting voor de fijne muziek. Fijne avond nog
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Het was een lange dag.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Trustenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Het was een lange dag.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten Symphonic. Ik zing nog even in de regen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Het was een lange dag.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Het is ook niet Marilyn Monroequote:Op zaterdag 16 december 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Het is in elk geval niet de Mint Royale remix
Wel een beetje bekend songfestivalnummer?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
Quizvraag: in welk songfestival-nummer (uit de afgelopen 10 jaar) werd gerefereerd aan Singing In The Rain?
(Sterker: het wordt zelfs letterlijk gezongen)
Redelijk bekend: subtopper in de uitslag. Hint: door mij zeer regelmatig gedraaidquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een beetje bekend songfestivalnummer?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
Blue Velvet maar geen idee van wie.
Boys do cry?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Redelijk bekend: subtopper in de uitslag. Hint: door mij zeer regelmatig gedraaid
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:13 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat DJ11 waarschijnlijk wel leuk vind.
Oh, ik moest daar wel aan denken, maar dacht het niet terug te vinden in een Italiaans nummer. Kortom, ik had het nooit geraden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Occidentali's Karma, dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |