abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212589005
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef exode het volgende:

[..]
Als ik net gesport heb, is het 3x knipperen met je ogen en een halve bak (bak is 500 gram) is weg. Vaak wel met fruit erdoor.

'S avonds eet ik de rest van de bak op met wat honing. Voor mij de oplossing om chips snaaien etc tegen te gaan.

Het is ook het enige aan zuivel wat ik binnenkrijg op een dag.

Ik probeer ook wel eens een proteine reep of zo, maar daar zit ik echt niet vol van. Sterker nog ik krijg dan juist zin om te eten.
Voor mij is een proteinereep echt een soort traktatie. Omdat ze best prijzig zijn wil ik ze niet zo maar even dagelijks eten. Maar heb er nu gevonden die ik oprecht lekker vind en eet dat nu net zo graag als een snickers/mars.
pi_212598325
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik denk dat je daar best creatief mee kunt zijn hoor. Ik geef humane psylium aan mijn kat in een beetje water en verder natvoer.

Heb je al lijnzaad geprobeerd trouwens? Zonder mijn dagelijkse eetlepel heb ik geen dagelijks gemak.
Weer gehaald! Door de muesli gemikt. #prayforpoo
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212598608
Het is weer maandag dus vanaf vandaag weer normaal doen :')

Ik wil ook weer gaan sporten maar weet nog niet precies wat. Ik wandel sowieso elke dag. Maar het mag wat actiever.
Ik denk dat ik op YouTube wat verschillende workouts ga proberen.

Lijstje voor vandaag:
L: 4 boterhammen met kaas
D: verse pasta van de AH met kaassaus
T: eens kijken wat er nog eetbaar is van mijn snackgroente :D en wat Skyr
pi_212611947
Lijstje:

L: romige gnocchisoep met paksoi en champignons
D: melanzane ballen met penne
T: 2 crackers met kaas en cherrytomaatjes
pi_212622993
Afgelopen maand gelijk gebleven, best een wonder nog....

Lijstje:
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gebakken eieren
T: 2x eierkoek
D: andijviestamppot en vega schnitzel
S: 30 minuten stepworkout
T: 2 crackers met kaas en cherrytomaatjes
pi_212623137
Vandaag naar huis gelopen. Door werkdag zat meer er niet in, deze was eigenlijk extra. Hoop echt dat het vanaf vrijdag droog genoeg is om elke dag te gaan lopen, want een sprongetje naar beneden zou wel weer welkom zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212634443
Lijstje:
L: romige gnocchisoep
D: vega Mac & cheese met bloemkool
T: komkommer en een paar speciaal biertjes
pi_212643413
Overgestapt naar de jas van mn ATL O+

Zit nog niet optimaal, maar dat motiveert ook weer om door te gaan :D
pi_212648690
Vandaag voor de 2e keer deze week een workout gedaan *O*
pi_212652271
O+ duizendcomplimentendag O+
  vrijdag 1 maart 2024 @ 20:26:52 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212652432
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ duizendcomplimentendag O+
Jaloers! Bij mij heeft nog niemand het gezien ;(
Spoilers!
pi_212652983
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bij mij duurt het altijd 1000 kilo en dan gaat er ineens een knop om, maar is het verschil ineens immens
  vrijdag 1 maart 2024 @ 21:27:19 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212653097
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Bij mij duurt het altijd 1000 kilo en dan gaat er ineens een knop om, maar is het verschil ineens immens
Ik ben al 2 maten geslonken ;(
Spoilers!
pi_212653213
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben al 2 maten geslonken ;(
Kutlullen zijn het. Allemaal!
  vrijdag 1 maart 2024 @ 21:35:07 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212653226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kutlullen zijn het. Allemaal!
Ja. Allemaal :Y
Spoilers!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 maart 2024 @ 10:14:49 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212656663
Best blij met het rijtje zaterdagse weegmomenten sinds ik begon (niet met wegen, dat doe ik al een paar jaar, maar met een echte poging het omlaag te krijgen) :@

13 januari - 92.4kg
20 januari - 91.4kg
27 januari - 90.6kg
3 februari - 90.2kg
10 februari - 88.8kg
17 februari - 88.7kg (vrijdag ervoor vrij fors gegeten in een restaurant)
24 februari - 88.0kg
2 maart - 86.8kg

Dit tempo volhouden is lastig natuurlijk, maar zo begint de 80kg toch beetje bij beetje in zicht te komen. En waar ik blij mee ben: in de simpele app die ik nu gebruik (één keer per week gewicht invullen, meer niet) houd ik het sinds november 2021 bij, toen was het 90.0kg, en vandaag was de eerste keer onder de 87kg sinds die tijd *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 11:52:34 #292
5428 crew  miss_sly
pi_212657960
quote:
89s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Best blij met het rijtje zaterdagse weegmomenten sinds ik begon (niet met wegen, dat doe ik al een paar jaar, maar met een echte poging het omlaag te krijgen) :@

13 januari - 92.4kg
20 januari - 91.4kg
27 januari - 90.6kg
3 februari - 90.2kg
10 februari - 88.8kg
17 februari - 88.7kg (vrijdag ervoor vrij fors gegeten in een restaurant)
24 februari - 88.0kg
2 maart - 86.8kg

Dit tempo volhouden is lastig natuurlijk, maar zo begint de 80kg toch beetje bij beetje in zicht te komen. En waar ik blij mee ben: in de simpele app die ik nu gebruik (één keer per week gewicht invullen, meer niet) houd ik het sinds november 2021 bij, toen was het 90.0kg, en vandaag was de eerste keer onder de 87kg sinds die tijd *O*
Wat fijn dat je zo lekker gaat *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 11:54:03 #293
5428 crew  miss_sly
pi_212657967
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb gelukkig een hele complimenteuze man en dochter O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212659081
Uurtje gelopen *O*

Hoop dat de komende week flink wat droge blokken heeft, want qua werk zou ik dagelijks wel moeten kunnen lopen.
pi_212659970
Ik ben ook 2 kg kwijt in vergelijking met drie weken geleden! Nog wat minder gaan eten (en nog wat meer snackgroenten en ook meer water en thee) en 4x per week goede sport / beweging.
Hopelijk kunnen we dat hier ook doorzetten!

Ik doe 9 juni mee aan de Mud Masters met het kettlebell-clubje van onze sportschool (5 personen), dus heb ook wel iets om voor te ‘trainen’. :D
Iedere vrijdag en zaterdag goede workouts onder begeleiding en op twee andere dagen regel ik het zelf met minimaal drie kwartier activiteit. En nu wordt het weer beter weer, dus ook weer meer buiten hardlopen. 👍
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 maart 2024 @ 18:27:01 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212663041
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 11:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat fijn dat je zo lekker gaat *O*
Ook fijn om te weten dat ik mijn geheime wapen nog achter de hand heb, mocht het op een gegeven moment toch te vroeg stoppen, namelijk mijn 600kcal hagelslagontbijt :+

Zeker op dagen dat ik thuis werk zou ik het prima af kunnen met een lekkere kwark van bij elkaar nog niet de helft aan kcal :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212670081
Morgen veel wolk, weinig regen *O*
pi_212672835
Sociale overwinning gisteren. Lange klus waar normaal 1000 snacken en 100 alcohol bij hoort. Ik hield het bij 0 alcohol en 0 snacken.

Gelukkig totaaaaal niet beloond door de weegschaal vanmorgen :')
pi_212676602
*O* rondje gemaakt *O*
  zondag 3 maart 2024 @ 19:46:31 #300
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212680454
Hier was het ook zondag weeg moment..
-1 kilo in 3 weken.. en dan heb ik dus nog wel een beetje gesmokkeld.. komende 3 weken dus wat strenger met wat er gegeten wordt.. langzaam aan steds betere keuzes maken ( plus ik heb er wsl 2 kilo aan spier bij :+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')