Veel plezier! Klinkt als een fijne vervangingquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou vandaag naar de kerstmarkt in Dortmund gaan met @:dr_flash
Spoiler: we gaan niet. Te nat en winderig![]()
Dus nu kaarsjes aan en Sissi marathon
Nee. Vier het morgen met eigen gezin.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan jullie morgenavond ook allemaal naar de kerk?
Jij ook vriendjequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Vier het morgen met eigen gezin.
Fijne feestdagen allemaal!
Neequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Geniet jij er ook vanquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
wat heb ik daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Jazeker, ik sta op de kansel. Vandaag ook al geweest.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
No wayquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta op de kansel. Vandaag ook al geweest.Oooh wauw wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou eigenlijk wel moeten want ons koor zingt dan, maar ik vier kerst op kerstavond met familie en dat vind ik wel intensief genoeg. Daarnaast is het niet leuk om continu de tijd in de gaten te houden en dan ineens bij het feest weg te moeten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga lekker zondig naar de familie Meiland kijken en gourmetten
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta op de kansel. Vandaag ook al geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Allen een like. Het is tenslotte bijna Kerstmis. Fijne feestdagen allemaalquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:56 schreef kuolema het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten want ons koor zingt dan, maar ik vier kerst op kerstavond met familie en dat vind ik wel intensief genoeg. Daarnaast is het niet leuk om continu de tijd in de gaten te houden en dan ineens bij het feest weg te moeten.![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Bijzonder zeg (naja voor mij dan), ben benieuwd hoe het er uit ziet met lamp aan de binnenkant!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben met deze enorme bal bezig voor een zus als kerstcadeau. Lijkt klein op de foto, maar de printer is gigantisch, dus dat vertekent een beetjeDiameter van de bal is 20cm
![]()
Dit is een lithophaan, als je er licht doorheen schijnt (in dit geval dus een lamp vanuit de binnenkant) dan krijg je een gedetailleerde foto te zien. Echt heel bijzonder
*owja, 1 deurtje staat een beetje open omdat ik PLA aan het printen ben (heeft veel koeling nodig), dus dat is niet scheef gebouwd ofzo![]()
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben met deze enorme bal bezig voor een zus als kerstcadeau. Lijkt klein op de foto, maar de printer is gigantisch, dus dat vertekent een beetjeDiameter van de bal is 20cm
![]()
Dit is een lithophaan, als je er licht doorheen schijnt (in dit geval dus een lamp vanuit de binnenkant) dan krijg je een gedetailleerde foto te zien. Echt heel bijzonder
*owja, 1 deurtje staat een beetje open omdat ik PLA aan het printen ben (heeft veel koeling nodig), dus dat is niet scheef gebouwd ofzo![]()
[ afbeelding ]
De foto is van mijn zus en mijn onlangs overleden vader. Dus de foto heeft wel betekenis jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijzonder zeg (naja voor mij dan), ben benieuwd hoe het er uit ziet met lamp aan de binnenkant!
Wel een mooi gepersonaliseerd cadeau (ik neem aan tenminste dat de gebruikte foto een betekenis heeft)!
Oh wauw, die foto is zo heel duidelijk! En zonder lampje lijkt het een witte bal?quote:Op zondag 24 december 2023 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De foto is van mijn zus en mijn onlangs overleden vader. Dus de foto heeft wel betekenis jaPrint is inmiddels klaar. Heeft 16uur geduurd met een Voron (voor degene die dat niet kennen (zie HOB forum, ik heb de printer vanuit scratch zelf gebouwd en zijn een van de beste en snelste die je kunt maken)).
Hieronder een foto van de litho bal (alleen mijn pa (mijn zus staat net om de hoek, en die post ik niet vanwege privacy)).
Ik ben er zelf erg trots op dat het gelukt is.
Dit is maar een demo met een lampje van de telefoon, maar deze zet je dus neer met een goede LED-lamp eronder. Het echte resultaat is dus nog veel duidelijker.
Moeilijk om op een foto het formaat te laten zien, maar kijk even hoe groot de telefoon is (dat is een IPhone 12pro, wellicht geeft het dan een impressie)
[ afbeelding ]
Zonder lamp is het een sneeuwwitte bal ja. Als je goed kijkt kun je wel zien wat het is, maar dan in negatief.quote:Op zondag 24 december 2023 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wauw, die foto is zo heel duidelijk! En zonder lampje lijkt het een witte bal?
Echt heel bijzonder! Een emotioneel cadeau wel om te geven, maar je zus zal er vast heel blij mee zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |