Nou ik vond VI wel erg ver gaan met de beledigingen.....echt wel over de grens.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:33 schreef RipCity het volgende:
Nou Playmobiel politie wil VI aanklagen
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-beledigd~a1b7ef56/
Spelers van Hercules zijn te slecht om prof te worden.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
BOA’s zijn bijna altijd mensen die geen politieagent kunnen worden. Het afvoerputje dus
Dat was duidelijkquote:Op donderdag 21 december 2023 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het live gezongen is
Ze willen laten zien en overtuigen dat ze wel heel professioneel zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Die boaatjes zijn wel in zichzelf gaan geloven hè?
Nee, gruwelijke meeloper. Pseudo kritsch. Z'n schijnheilige lach is walgelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:33 schreef Specularium het volgende:
Sam Hagens is wel een redelijk irritante pisvlek.
Waar? Ze doen een moeilijke taak omdat er t weinig politie is. Ik begrijp Eus in deze ook totaal niet.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Die boaatjes zijn wel in zichzelf gaan geloven hè?
Behalve die 2 op Amsterdam cs. Die zijn het voorbeeld hoe het wel moet. Meelevend, rechtvaardig maar vooral ook behulpzaam.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:44 schreef GM78 het volgende:
Kijk voor de gein eens het programma overtreders, dan weet je gelijk waarom zoveel mensen een hekel aan boa's hebben.
In veel gevallen zie je duidelijk dat juist de houding van de boa's er voor zorgt dat een simpel conflict uit de klauwen loopt.
Die Surinamer en nog iemand toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Behalve die 2 op Amsterdam cs. Die zijn het voorbeeld hoe het wel moet. Meelevend, rechtvaardig maar vooral ook behulpzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |