Maar op enkele vlakken is Derksen weer heel links: armoedebeleid; Israël; republikeins; vegetarisch; spreidingswet. Maar vooruit: hij is rechts bij de wolf en asiel.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom is Derksen een dictatoriale rechtse engnek.
quote:Op woensdag 20 december 2023 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je vaak wegduikt als je gevraagd wordt je onzinuitspraken te staven
Vegetarisch klop, maar heeft niks met links te maken. Jort is ook vegetarisch. De rest klopt niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:53 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Maar op enkele vlakken is Derksen weer heel links: armoedebeleid; Israël; republikeins; vegetarisch; spreidingswet. Maar vooruit: hij is rechts bij de wolf en asiel.
En schaterlacht vooral heel hard om zichzelf bij elke poep of pis gerelateerde grap.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:16 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik begin echt helemaal klaar met Gijp te raken, wat een idioot. Alleen maar nep lachen. Ook zijn de grappen/filmpjes van het programma alleen maar herhalingen. Weer een 18+ filmpje of een draaiende Martijn Krabbe
Gijp kan niet mee in dit format. Af en toe wat filmpjes herhalen om te zorgen dat hij daar niet helemaal nutteloos zit.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:16 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik begin echt helemaal klaar met Gijp te raken, wat een idioot. Alleen maar nep lachen. Ook zijn de grappen/filmpjes van het programma alleen maar herhalingen. Weer een 18+ filmpje of een draaiende Martijn Krabbe
Ik hoef echt geen complexe analyses (vond zijn bijdragen tijdens corona nog weleens verfrissend) maar dit gaat helemaal nergens over inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gijp kan niet mee in dit format. Af en toe wat filmpjes herhalen om te zorgen dat hij daar niet helemaal nutteloos zit.
BOA’s zijn bijna altijd mensen die geen politieagent kunnen worden. Het afvoerputje dusquote:Op donderdag 21 december 2023 19:33 schreef RipCity het volgende:
Nou Playmobiel politie wil VI aanklagen
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-beledigd~a1b7ef56/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |