De linkse partijen zijn minder geneigd om de publieke omroepen te korten in hun financiering terwijl dat geluid om te korten bij rechtse partijen vaker te horen is, dus de omroepen zijn eerder geneigd om pro-links te zijn. Eigen lijfsbehoud en je te hoge salarissen wil je uiteraard onveranderd. Komt bij dat als het daar 'links' is het alleen maar meer linkse mensen aantrekt die daar willen werken om dat geluid te verspreiden, voor zover de missie van die omroepen niet al was om het linkse geluid te laten horen. Ik heb niks tegen links of sociaal maar zulke woke eenzijdige troep als bij Khalid en Sophie of nieuws waar men niet twee kanten van het verhaal vertelt heeft niemand wat aan. ON overdag is juist een tijdstip dat geen hond tv kijkt. Ik laat het hierbij verder, Vandaag Inside topic aan het vervuilen zo.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik koester niks. Ik constateer. Je legt me dingen in de mond en beweert dingen, die ik je vraag te onderbouwen. Je spreekt over logica die je allang hebt gegeven. Herhaal die nog eens. Kan hem niet terugvinden. Ik kom met rechtse omroepen met ON als gruwelijkste voorbeeld. Een omroep die niet weg is gestopt in de nacht maar op klaarlichte dag hun extreem rechtse propaganda mag verkondigen.
Nergens een antwoord op m'n vraag. Je kopt alleen maar je eigen mening in. Maakt verder niet uit. gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De linkse partijen zijn minder geneigd om de publieke omroepen te korten in hun financiering terwijl dat geluid om te korten bij rechtse partijen vaker te horen is, dus de omroepen zijn eerder geneigd om pro-links te zijn. Eigen lijfsbehoud en je te hoge salarissen wil je uiteraard onveranderd. Komt bij dat als het daar 'links' is het alleen maar meer linkse mensen aantrekt die daar willen werken om dat geluid te verspreiden, voor zover de missie van die omroepen niet al was om het linkse geluid te laten horen. Ik heb niks tegen links of sociaal maar zulke woke eenzijdige troep als bij Khalid en Sophie of nieuws waar men niet twee kanten van het verhaal vertelt heeft niemand wat aan. ON overdag is juist een tijdstip dat geen hond tv kijkt. Ik laat het hierbij verder, Vandaag Inside topic aan het vervuilen zo.
Grappig is eerder dat je het blijkbaar niet snapt. Ik neem nota bene de tijd om het uitgebreider uit te leggen, de logica waar je om vroeg, de logica die ik al had aangegeven.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nergens een antwoord op m'n vraag. Je kopt alleen maar je eigen mening in. Maakt verder niet uit. gewoon grappig.
Man man man.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grappig is eerder dat je het blijkbaar niet snapt. Ik neem nota bene de tijd om het uitgebreider uit te leggen, de logica waar je om vroeg, de logica die ik al had aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |