Het gros heeft een tientje betaald via VakantieVeilingen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:31 schreef Dutch_view het volgende:
Je zult hier maar geld voor betaald hebben zeg om hier te zitten
Het medelijden met de mensen die het volle pond hebben betaaldquote:Op zondag 31 december 2023 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gros heeft een tientje betaald via VakantieVeilingen.
Slechte bemanning weerquote:Op maandag 1 januari 2024 17:04 schreef Zipportal het volgende:
Maandag staat de eerste uitzending van De Oranjewinter op het programma. Rutger Castricum en Ben van der Burg schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks. Liesbeth van Dijk en Merel Ek nemen plaats aan de bar.
Wat een ellendequote:Op maandag 1 januari 2024 17:04 schreef Zipportal het volgende:
Maandag staat de eerste uitzending van De Oranjewinter op het programma. Rutger Castricum en Ben van der Burg schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks. Liesbeth van Dijk en Merel Ek nemen plaats aan de bar.
De stukjes die ze telkens lieten zien bij VI waren niet bestquote:Op maandag 1 januari 2024 18:16 schreef Zipportal het volgende:
703.000 mongolen keken hier gisteren naar.
Dit zag ik zelf jaren geleden al. Ik zie hier in de comments nog steeds dezelfde 'gasten' voorbij komen. Dat zegt toch wel genoeg.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Poeh, heb de show teruggekeken. Ik vind het langzamerhand ongemakkelijk worden. Het ‘in zichzelf gaan geloven’ begint gênant te worden. Zingen dat je hele hoge kijkcijfers hebt, afgeven op elke andere talkshow, jezelf doorlopend neerzetten als de stem van het volk. Het wordt echt vermoeiend, erg jammer. Heb jarenlang met veel plezier gekeken.
Mee eens. Ook dat je ineens denkt dat heel volks en soms ordinair grappig blijft. !0 x hetzelfde filmpje etc. De kaars.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Poeh, heb de show teruggekeken. Ik vind het langzamerhand ongemakkelijk worden. Het ‘in zichzelf gaan geloven’ begint gênant te worden. Zingen dat je hele hoge kijkcijfers hebt, afgeven op elke andere talkshow, jezelf doorlopend neerzetten als de stem van het volk. Het wordt echt vermoeiend, erg jammer. Heb jarenlang met veel plezier gekeken.
Nog nietquote:Op maandag 1 januari 2024 19:13 schreef superniger het volgende:
Heeft De Oranjewinter een aparte topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |