Wat is jouw favoriete nummer van de Stone Roses?quote:
I am the Resurrection!quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van de Stone Roses?
I am the Resurrectionquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar autistisch zoontje zal ook wel aardig wat heren afschrikken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu snap ik wl dat Sherrock ook geen godin is, maar die kan toch wel wat beter krijgen dan Menzies?
Ik beaam dit. Wat een plaat.quote:
Gelukkig kan ze beter dubbels mikken dan mannenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu snap ik wl dat Sherrock ook geen godin is, maar die kan toch wel wat beter krijgen dan Menzies?
Sally Cinnamonquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Sherrocks zoontje of Menzies autistisch?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar autistisch zoontje zal ook wel aardig wat heren afschrikken.
Tegen beter weten in weer in m'n stemlijst opgenomenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Wat een plaat.
Beidequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Sherrocks zoontje of Menzies autistisch?
niet eens bij de beste 2500quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tegen beter weten in weer in m'n stemlijst opgenomen
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Sherrocks zoontje of Menzies autistisch?
Waterfall is ook wel goed natuurlijk. Eigenlijk is die CD gewoon top.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tegen beter weten in weer in m'n stemlijst opgenomen
Zeker een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waterfall is ook wel goed natuurlijk. Eigenlijk is die CD gewoon top.
Ja eens. Fools Gold heeft nog wel een paar keer de top 2000 gehaald ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waterfall is ook wel goed natuurlijk. Eigenlijk is die CD gewoon top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |