Wat is jouw favoriete nummer van de Stone Roses?quote:
I am the Resurrection!quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van de Stone Roses?
I am the Resurrectionquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar autistisch zoontje zal ook wel aardig wat heren afschrikken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu snap ik wl dat Sherrock ook geen godin is, maar die kan toch wel wat beter krijgen dan Menzies?
Ik beaam dit. Wat een plaat.quote:
Gelukkig kan ze beter dubbels mikken dan mannenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu snap ik wl dat Sherrock ook geen godin is, maar die kan toch wel wat beter krijgen dan Menzies?
Sally Cinnamonquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Sherrocks zoontje of Menzies autistisch?quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar autistisch zoontje zal ook wel aardig wat heren afschrikken.
Tegen beter weten in weer in m'n stemlijst opgenomenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Wat een plaat.
Beidequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Sherrocks zoontje of Menzies autistisch?
niet eens bij de beste 2500quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tegen beter weten in weer in m'n stemlijst opgenomen
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Sherrocks zoontje of Menzies autistisch?
Waterfall is ook wel goed natuurlijk. Eigenlijk is die CD gewoon top.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tegen beter weten in weer in m'n stemlijst opgenomen
Zeker een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waterfall is ook wel goed natuurlijk. Eigenlijk is die CD gewoon top.
Ja eens. Fools Gold heeft nog wel een paar keer de top 2000 gehaald ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waterfall is ook wel goed natuurlijk. Eigenlijk is die CD gewoon top.
Hele goede darter als het loopt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Menzies is bij momenten best n prima darter
Ik hoop dat hij als loodgieter iets serieuzer isquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Menzies gewoon permanent dronken is
Bijna vrij. @monkyyyquote:Op 12 mei 2022 werd Hankey veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf wegens aanranding van een jonge vrouw uit de regio Cheshire. Het voorval zou zich hebben voorgedaan in september 2021. Hankey ontkende in eerste instantie, maar nadat bleek dat er belastend videobewijs tegen hem was ging hij overstag en gaf hij de aanranding toe. Zijn vrouw kondigde aan van hem te gaan scheiden
Vanavond loopt t wel aardigquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hele goede darter als het loopt.
Het loopt alleen vaak niet.
Dit is een post voor @IkGeefEnkelLikesquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je de racistische broer van Rowby John en Rusty Jake?
Ron Jans Rodriguez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |