Post hem hier, misschien steek je wel positief af bij de haais!quote:
Dode link genotquote:
Ja of Oxandrolonequote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef Coco het volgende:
Die zit middenin de transitie zo te horen aan zijn larynx
Hier ook maar dat komt meer dat bij 40 uur ik niks meer verdien en dat je nog meer vrij moet plannen.quote:
Vis met rijst en soja, prima smaakquote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van sushi heb ik nooit de hype gesnapt.
Of gewoon leuke dingen doen en jezelf kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je nog meer een loonslaaf moeten zijn?
Dit.quote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Moet je goed je best doenquote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:
Keuken in brand zetten met pannenkoeken bakken.
Hij zat een tijd in China toch? Dat moet al een hint geven.quote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Welk restaurant zou zijn vader werken? Heeft iemand gehoord waar ie vandaan kwam?
Eensquote:Op maandag 18 december 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet iedereen heeft daar behoefte aanquote:Op maandag 18 december 2023 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of gewoon leuke dingen doen en jezelf kunnen ontwikkelen.
Dat is het, prima. Maar meer ook niet. Vind ik een vis curry beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |