SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Liever dit dan het weer vanaf a.s. dinsdag.. weer bakken regenquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:05 schreef INViCTuS het volgende:
De temperatuur is vandaag best ok, maar wel weer de zoveelste grijze zonloze dag. Kansloos
Het is idd tenminste droog.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Liever dit dan het weer vanaf a.s. dinsdag.. weer bakken regen
Op naar het voorjaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is idd tenminste droog.
De dagen worden ook niet meer korter, de vroegste zonsondergang is alweer geweest.
Nu die laatste zonsopkomst nog. Ik mis daglicht bij het wakker worden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De dagen worden ook niet meer korter, de vroegste zonsondergang is alweer geweest.
Dat is inderdaad al heel wat. Morgen en zondag ook droogquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sfeerloos weer inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:05 schreef INViCTuS het volgende:
De temperatuur is vandaag best ok, maar wel weer de zoveelste grijze zonloze dag. Kansloos
Kerstmarkt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al heel wat. Morgen en zondag ook droog
Morgen maar eens in Düsseldorf kieken
Daarom moeten we ook de Engelse tijd hanteren waar we geografisch onder vallen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu die laatste zonsopkomst nog. Ik mis daglicht bij het wakker worden.
Gaat heen jijquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook de Engelse tijd hanteren waar we geografisch onder vallen.
Zegt degene die huilie huilie doet bij gebrek aan daglicht bij het opstaan. Ik loop dit al jaren te verkondigen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zegt degene die huilie huilie doet bij gebrek aan daglicht bij het opstaan. Ik loop dit al jaren te verkondigen.
daar heb je speciale lampen voor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu die laatste zonsopkomst nog. Ik mis daglicht bij het wakker worden.
Niks gaat boven de zon die vol in je knars schijnt zodra je de gordijnen open doetquote:
het is geen zomer, hequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks gaat boven de zon die vol in je knars schijnt zodra je de gordijnen open doet
Si, stad/kerstmarkt. Kroegquote:
waar ben je?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef Dven het volgende:
Na 24 uur aan regen is het dan toch beginnen te sneeuwen
400 meter hoger ligt er al dik een halve meter extra.
Sofia, Bulgarije. In de buitenwijken die 150/200 meter hoger liggen is er ook al een centimeter of 15. Hier nietsquote:
Oh, ik wilde net vragen om een foto.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Sofia, Bulgarije. In de buitenwijken die 150/200 meter hoger liggen is er ook al een centimeter of 15. Hier niets
Nouja, vanuit het centrumquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net vragen om een foto.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, vanuit het centrum
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |