Alleen is dit deel gemaakt door Ubisoft en het vorige deel door Suckerpunchquote:Op donderdag 28 december 2023 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NiceDan koop ik hem daar op. Pc dan he. Niet op xbox
Deel 1 was toch wel tof.
Godver. Daar gaat alle enthousiasme die ik hadquote:Op donderdag 28 december 2023 11:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen is dit deel gemaakt door Ubisoft en het vorige deel door Suckerpunch![]()
Zou Mirage overslaan eigenlijk. 'Back to basic', nou zo geweldig was basic dan kennelijk niet. Een Black Flag 2 zal wel nooit meer komenquote:Op donderdag 28 december 2023 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, als je er eentje in de drie/vier jaar doet zijn de Ubi games best leuk. Ik heb wel weer zin in een AC game bijv.
Een accurate filmgame, dat zie je niet vaak.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:59 schreef 2dope het volgende:
Die Avatar-game kan me niet bekoren. Het ziet er inderdaad mooi uit maar wat een slaapverwekkend
Melken die handel!quote:Op donderdag 28 december 2023 12:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Een accurate filmgame, dat zie je niet vaak.
Avatar en Ubisoft is een goede match.
Evil West heb ik op PC. Leuk tussendoortje. Voelt echt aan als een game van de PS3/360 generatiequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
De PS Plus games voor januari:
A Plague Tale: Requiem (PS5)
Evil West (PS4/PS5)
Nobody Saves the World (PS4/PS5)
A Plague Tale Requiem had ik al gespeeld op de Xbox, zit bij Game Pass.
Enorm toffe singleplayer game met schitterende graphics.
Goede reden voor een nieuwe playthrough.
Evil West lijkt me ook wel tof.
Dat voelt bijna alles op de Ps5quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Evil West heb ik op PC. Leuk tussendoortje. Voelt echt aan als een game van de PS3/360 generatie
Volgend jaar sowieso Stalker en Hellblade 2 die day one naar Game Pass komenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de stinkbox heb je slechte exclusives en middelmaat bye![]()
Kusje Jimbo
Vergeet niet Persona 3 remasteredquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso Stalker en Hellblade 2 die day one naar Game Pass komen
Mijn Xbox verkocht, speel die games toch niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mehquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vergeet niet Persona 3 remastered
Stalker 2 speel ik op PC wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar gaat dat dan wat worden? Ik vind dat er niet uitzien als een game, beetje techdemo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stalker 2 speel ik op PC wel.
Ik verwacht het wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar gaat dat dan wat worden? Ik vind dat er niet uitzien als een game, beetje techdemo.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de stinkbox heb je slechte exclusives en middelmaat bye![]()
Kusje Jimbo
Starfieldquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik dit eerder gehoord
Verkopen sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn Xbox verkocht, speel die games toch niet.
[..]
Meh
Ik heb het precies andersom. Kan dingen beter vinden op de Xbox dan op PS5.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verkopen sowieso niet.
Wou er sowieso een hebben speciaal voor Fable en Avowed, dus weg doen doe ik sowieso niet.
En er komt nog wel leuk spul uit.
Maar de PS5 blijft mijn main console.
Fijnere UI/Dashboard, fijnere controller.
Xbox is puur mijn Game Pass machine, en dat is de laatste tijd idd wat karig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |