Alleen maar omdat hij onder een kloon aan het posten geweest is wil niet zeggen dat hij weg wasquote:Op zondag 24 december 2023 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Christmas miracle! State is terug.
Is dat wat? Ik heb helemaal niks met Avatar maar wel met Far Cry. Eventueel een sale volgend jaar.quote:Op zondag 24 december 2023 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
In Pandora is het ook een stuk beter weer dan hier in Nederland
*slingert PS5 aan
Ik heb het nut van kloons nooit begrepenquote:Op zondag 24 december 2023 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij onder een kloon aan het posten geweest is wil niet zeggen dat hij weg was
Ik heb ook niks met de Avatar films, heb alleen de eerste ooit eens gezien, maar ik vind de game ontzettend tof.quote:Op zondag 24 december 2023 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik heb helemaal niks met Avatar maar wel met Far Cry. Eventueel een sale volgend jaar.
[..]
Ik heb het nut van kloons nooit begrepen![]()
Mooier dan Horizon Forbidden West op de PS5?quote:Op zondag 24 december 2023 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met de Avatar films, heb alleen de eerste ooit eens gezien, maar ik vind de game ontzettend tof.
En veruit een van de mooiste, zo niet de mooiste game die ik ooit gespeeld
OMG HET LEEFTquote:Op zondag 24 december 2023 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met de Avatar films, heb alleen de eerste ooit eens gezien, maar ik vind de game ontzettend tof.
Re4 pakt je en laat je niet losquote:Op maandag 25 december 2023 10:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik dacht ik doe eerst even re4 en daarna Elden ring, maar re4 is wel fokkin intens zeg.
Minimaal op gelijk niveau.quote:Op zondag 24 december 2023 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooier dan Horizon Forbidden West op de PS5?
Yep, is gratis.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:58 schreef Kingside het volgende:
Heeft Cyberpunk nou die gratis upgrade naar de PS5 versie als je de PS4 versie hebt?
Die PS5 Ultimate Edition is me te duur maar die gewone PS4 versie kost bijna niks meer.
Ik ben alleen zo klaar met "pik torentjes in", geen idee of het daar ook in zit. Farcry 6 ook alweer opzij gelegd omdat het weer de geijkte Ubisoft-formule is....quote:Op zondag 24 december 2023 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mjah, als je er eentje in de drie/vier jaar doet zijn de Ubi games best leuk. Ik heb wel weer zin in een AC game bijv.quote:Op donderdag 28 december 2023 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo klaar met "pik torentjes in", geen idee of het daar ook in zit. Farcry 6 ook alweer opzij gelegd omdat het weer de geijkte Ubisoft-formule is....
Ik kom net van een AC Valhalla met DLC (+/- 200 uur want alles willen doen)quote:Op donderdag 28 december 2023 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, als je er eentje in de drie/vier jaar doet zijn de Ubi games best leuk. Ik heb wel weer zin in een AC game bijv.
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
AC Mirage is ook tof by the way, al vond ik persoonlijk Origins, Odyssey en Valhalla toffer.
Aya gejankquote:Op donderdag 28 december 2023 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Origins toffer?
Mirage is een kutgame CONFIRMED
[..]
Valhallaquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Valhalla
En nee, in Avatar zitten geen torens die je vrij moet spelen om stukken maps te unlocken.
Je kunt gaan en staan waar je wil, zodra je je Ikran mount unlocked hebt.
En tijdens die missie heb ik ik mij echt zitten vergapen aan hóe verschrikkelijk mooi die game is
Ook pc?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:40 schreef DKUp het volgende:
AC Japan 2 in 2024 nu ook multiplatform
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |