Nu wel dan?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vroeger zelden spellen echt uitgespeeld
Ja... The Witcher 3!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 december 2023 12:35 schreef DKUp het volgende:
The Witcher 3 is zo goed en schijnt ook nog wel best goede expansions te hebben.
Ik heb toch echt het idee, dat ik BG3 moet halenquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Speaking of which(er):
Ik moet nog wel echt die Blood and Wine doen.
Maar ook de DLC van Cyberpunk.
Ik ben echter pas in 2026 ergens een keer klaar met de 6e playthruogh van BG3 gok ik.
Dan zit je wel op schema voor Cyberpunk iigquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Speaking of which(er):
Ik moet nog wel echt die Blood and Wine doen.
Maar ook de DLC van Cyberpunk.
Ik ben echter pas in 2026 ergens een keer klaar met de 6e playthruogh van BG3 gok ik.
Afgelopen weekend zag ik naakte vrouwen tetten in het spel. Helpt dat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee, dat ik BG3 moet halen
Neequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zag ik naakte vrouwen tetten in het spel. Helpt dat?
Als het maar geil is!quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:52 schreef DKUp het volgende:
Het einde van Blood and Wine is zo goed, gewoon perfectie van ontwikkelaars die het gewoon snappen.
En nu ben je hetero geworden?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Als ik dan naakte mannen tegen kom in bg3 kan je de mijne wel krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus hou je vriendinnen maar goed vast!
Hoe staat het met de The Witcher 3 uitbreidingen?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vroeger zelden spellen echt uitgespeeld
Christmas miracle! State is terug.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe staat het met de The Witcher 3 uitbreidingen?
![]()
Was nog voor kerstquote:Op zondag 24 december 2023 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Christmas miracle! State is terug.
Ik ben wel een commerciële hoerquote:Op zondag 24 december 2023 15:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Festivus miracle
https://en.wikipedia.org/wiki/Festivus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |