Elden ring > de restquote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
God of War ragnarok, RE4 remake of Elden Ring voor de vakantie?
SINDSquote:Op woensdag 20 december 2023 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo moeilijk om beter te zijn dan het saaie BotW
Dus is het moeilijk. Anders zijn dit soort tactieken niet nodig. Opgelost. Slotje.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
Zeker in Elden Ring kan je gewoon zwakke enemies grinden om jezelf mega OP te maken
Nee. Ik lees wat ik wil lezenquote:Op woensdag 20 december 2023 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SINDS
SINDS BOTW
Lezen Duudje
Bloodborne. Anders Sekiro.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
God of War ragnarok, RE4 remake of Elden Ring voor de vakantie?
Nee, dat is slechts 1 van de vele opties.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus is het moeilijk. Anders zijn dit soort tactieken niet nodig. Opgelost. Slotje.
Huh?quote:
Als je weet hoe iets moet en uren oefent (of grind), is niks moeilijkquote:Op woensdag 20 december 2023 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts 1 van de vele opties.
Wat ik al zei, je kan andere mensen oproepen voor de bosses, je kan volledig in coop spelen (misschien PC only? not sure), je kan de ingame tools gebruiken zoals monsters summonen die je constant helpen.
Slotje
Je bedoelt Expeditie Robinson nu, neem ik aan?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ER, beste game sinds BotW.
Ik zeg toch net dat je dat niet perse hoeft te doen?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je weet hoe iets moet en uren oefent (of grind), is niks moeilijk
Maar de algehele consensus is: Moeilijk. Dus moeilijk. Dus niks voor mij.
Moeilijk?
Slotje
Even een greepje he, zomaar, een greepje uit de comments:quote:Op woensdag 20 december 2023 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat je dat niet perse hoeft te doen?
Je kan letterlijk het spel makkelijk maken door de sterkste summons te gebruiken, of door andere mensen op te roepen voor coop. Of je kan idd zwakke enemies killen en zo jezelf sterker maken door te levelen (net zoals in elke andere RPG basically)
Ja ik weet hoe het spel werkt. Als nog is het gewoon een moeilijk spel. Maar je wilt het punt niet begrijpen dus nu nog een keer reageren met ja maar je kan ook: Insert dingen die het makkelijker kunnen makenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts 1 van de vele opties.
Wat ik al zei, je kan andere mensen oproepen voor de bosses, je kan volledig in coop spelen (misschien PC only? not sure), je kan de ingame tools gebruiken zoals monsters summonen die je constant helpen.
Slotje
[..]
Huh?![]()
maar idd zou voor Elden Ring gaan, bazengame op een niveau boven de meeste spellen.
quote:
Battletoadsquote:
Ik kan me dus niet herinneren dat deze extreem moeilijk was. Was wel moeilijk maar ik hoor mensen er altijd over alsof het onmogelijk was.quote:
Elke game is te winnen, tenzij het enorm brak geprogrammeerd wasquote:Op woensdag 20 december 2023 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet herinneren dat deze extreem moeilijk was. Was wel moeilijk maar ik hoor mensen er altijd over alsof het onmogelijk was.
Voor de doelgroep (kleine kinderen) waren die games bijzonder moeilijk. Ik kon het ook nooit uitspelen. Volgens mij ook geen onbeperkte continues dus na een tijdje moest je weer vanaf level 1 beginnen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet herinneren dat deze extreem moeilijk was. Was wel moeilijk maar ik hoor mensen er altijd over alsof het onmogelijk was.
Ik heb 'm wel uitgespeeld vroegerquote:Op woensdag 20 december 2023 18:42 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor de doelgroep (kleine kinderen) waren die games bijzonder moeilijk. Ik kon het ook nooit uitspelen. Volgens mij ook geen onbeperkte continues dus na een tijdje moest je weer vanaf level 1 beginnen, maar dat weet ik niet zeker.
Tegenwoordig hebben die remasters (Lion King/Aladdin/Jungle book) een rewind functie en savestates. EN DAAROM ZIJN DIE KINDEREN ZO SOFT TEGENWOORDIG.
voor een 7 jarige oid. Ja was vrij onmogelijkquote:Op woensdag 20 december 2023 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die parries zijn niet echt belangrijk in Elden Ring, wel in Sekiro waar het echt allemaal om parries en perfect deflects draait :p.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat ik altijd van Elden Ring denk is dat het een grotere kopie is van Bloodborne.
Bij Bloodborne had ik daadwerkelijk geen enkel idee waar het hele spel over ging en speelde ik de game met dodge Dodge attack met hetzelfde wapen vanaf level 1 omdat die nu eenmaal het fijnste werkt.
Ik ben veels te noob om aan een ander wapen te wennen of om zogenaamde Parry timing attacks te doen.
Idem bij Dark Souls 3, schild en een zwaard (en soms vervangen door een +1 variant) en dat was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |