Misschien vind je het wel enorm ontspannen om al die enemies te killenquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alles.
Een Bloodborne game hoe fik ook echt niet te proberen om te weten dat het niks voor me gaat zijn. Ik game om me te ontspannen, niet om me te frustreren.
Moeilijke games leren je omgaan met stress.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel enorm ontspannen om al die enemies te killen
"Ik weet dat ik het niet hoef te proberen omdat het niks voor mij is"
Hoe weet je dat nou totdat je het geprobeerd hebt 🤣
Zijn gewoon aannames
Iets proberen is toch niet veel moeitequote:
Heel kut iddquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Stem acteur van Max Payne overleden.
Max Payne 1 kapot gespeeld.
Max Payne 2 flapperende jas. (Ook wel kapot gespeeld)
Noone cares bro 🤷🏼♂️🤡quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, ik heb een abo en kan users gewoon blokkeren op het forum!
Wat een genot.
Aparte manier van denken. Omdat je maat van je het kan. Is het niet moeilijk?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
De moeilijkheid van de souls games zijn toch zwaar overdreven. Als een letterlijke souls noob maat van mij het kan dan kan iedereen het.
Klopt, als zo een game een keer een plus titel is zal ik het zeker proberen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Iets proberen is toch niet veel moeite. Als het niks is zet je het na een halfuur weer af, heb je het iig wel geprobeerd
Een puzzelspel kan ik ook moeilijk vinden maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijk ISquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Aparte manier van denken. Omdat je maat van je het kan. Is het niet moeilijk?
Zelfs al kan iedereen het met genoeg doorzettingsvermogen. Dan als nog hebben ze het er erg moeilijk mee. En is het dus moeilijk.
Niemand die zegt dat het onmogelijk is. Zelfs voor beginners.
Ik ben Fallout 4 alweer een tijdje aan het spelen op de PS5 en ik moet zeggen....het is weer genieten. Het blijft echt een heerlijke game.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
April hoorde ik.
Rondom de launch van de Fallout serie.
Hoe vaka heb jij seks geha dmet ene man?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel enorm ontspannen om al die enemies te killen
"Ik weet dat ik het niet hoef te proberen omdat het niks voor mij is"
Hoe weet je dat nou totdat je het geprobeerd hebt 🤣
Zijn gewoon aannames
Als iemand t nou gewoon niet wil omdat het hem niks lijkt (uit overweging, lezen, verhalen, soorten spellen die ie wel of niet leuk lijkt) en omdat er nog legio andere spellen zijn waarvan ie wel weet dat ie t leuk gaat vinden...... LAAT HEM!quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Iets proberen is toch niet veel moeite. Als het niks is zet je het na een halfuur weer af, heb je het iig wel geprobeerd
Mmarsu snapt dat niet. Als hij iets leuk vind is het leuk en als hij dat niet vind dan is het niet leukquote:Op woensdag 20 december 2023 07:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand t nou gewoon niet wil omdat het hem niks lijkt (uit overweging, lezen, verhalen, soorten spellen die ie wel of niet leuk lijkt) en omdat er nog legio andere spellen zijn waarvan ie wel weet dat ie t leuk gaat vinden...... LAAT HEM!
Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden. Jeez.
Gaat me niet erom dat iedereen hetzelfde leuk moet vinden, ik vind alleen dat je open moet staan voor meerdere soorten ervaringen. Wat boeit mij het nou of iemand iets wel of niet leuk vindquote:Op woensdag 20 december 2023 07:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand t nou gewoon niet wil omdat het hem niks lijkt (uit overweging, lezen, verhalen, soorten spellen die ie wel of niet leuk lijkt) en omdat er nog legio andere spellen zijn waarvan ie wel weet dat ie t leuk gaat vinden...... LAAT HEM!
Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden. Jeez.
9 van de 10 mensen (die 10e is die maar van jou) geven aan dat een game als die soulborne bekend staat om zijn moeilijke gameplay, keer op keer sterven, learning curve etc tc en ik weet dat dat niks voor mij is. Want dat vind ik bij andere spellen ook niet leuk die dat soms een beetje hebben, laat staan een spel dat daar voornamelijk om bekend staat.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat me niet erom dat iedereen hetzelfde leuk moet vinden, ik vind alleen dat je open moet staan voor meerdere soorten ervaringen. Wat boeit mij het nou of iemand iets wel of niet leuk vind
Dat het uiteindelijk niet je ding is oke, maar op voorhand dingen afschrijven vind ik zo cringe
Zo kom je nooit een verrassing tegen
Zoals die Vampyr game die je toch tof vond Ang3l, dat zal ook niet iedereen gelijk aanspreken maar je kan het toch allicht proberen? Zeker als het gratis is op + ofzo
Hoeveel mensen ik niet over Elden Ring verbaast heb horen zeggen hoe geweldig ze het eigenlijk vonden, terwijl ze helemaal nooit souls games hadden gedaan en ook dachten dat is niets voor mij.
Daarom zei ik aan t begin al dat die moeilijkheid zwaar overdreven is. Zeker in Elden Ring kan je gewoon zwakke enemies grinden om jezelf mega OP te maken, mocht je dat willen. Of mensen oproepen om je bij elke boss te helpen, naast het feit dat je zelf ook nog helpers kan summonen zoals wolven of andere beesten.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen (die 10e is die maar van jou) geven aan dat een game als die soulborne bekend staat om zijn moeilijke gameplay, keer op keer sterven, learning curve etc tc en ik weet dat dat niks voor mij is. Want dat vind ik bij andere spellen ook niet leuk die dat soms een beetje hebben, laat staan een spel dat daar voornamelijk om bekend staat.
Niks mis met openstaan.
Ook niks mis met voorkeuren en afleuren hebben.
En die Vampyr was verre van mij favoriete spel. Ik vond van mezelf dat ik t af moest maken, want vampieren. Ja de 2e x vond ik het beter te doen, met een andere aanpak. Maar nog steeds had ik goed zonder kunnen leven
Jezus 3 topgames. Cant go wrong with any of em.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
God of War ragnarok, RE4 remake of Elden Ring voor de vakantie?
ER, beste game sinds BotW.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
God of War ragnarok, RE4 remake of Elden Ring voor de vakantie?
Maar dat is ook niet zo moeilijk om beter te zijn dan het saaie BotWquote:Op woensdag 20 december 2023 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ER, beste game sinds BotW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |