Stand #3361quote:
Ik ken haar niet. Jason Donovan ?quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:51 schreef DTF het volgende:
Met wie is Isla Fisher getrouwd?
Australische actrice die ooit speelde in een serie Paradise Beach en de film Scooby Doo.
[ afbeelding ]
Die inderdaad!quote:
Die ja…. Zuchtquote:
Niet de allermoeilijkste vraag die hier voorbijkomt, dacht ik.quote:
Is presentator / sportverslaggever .quote:Op maandag 18 december 2023 15:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kijk al jaren geen TV meer en toch ken ik dat gezicht. Dus hij moet wel redelijk bekend zijn.
Overigens krijg ik wielrenvibes maar ik kan er compleet naast zitten.
Mark Uijterhoeven ?quote:
Dat is hem!quote:
Van wie en wanneer zijn de legendarische woorden: 'Dat is 'm'?quote:Op maandag 18 december 2023 16:10 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat is hem!
Stand #3361
6 tong80
5 Bargehassus
5 Quyxz_
12 DTF
6 Berkery
4 thabit
8 pipster
1 Burnett
1 slaveloos
2 FireFox1
Klopt. Tijdens een wedstrijd in de jaren 80.quote:
'Dat is 'm, dat is 'm, we gaan weer naar Mexico'quote:
Mijn vraag stond nog. Grun en van Loen trouwens. Is tevens m'n wanneer beantwoord door jouw vraag.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:11 schreef slaveloos het volgende:
België ging naar Mexico vanwege een traumatisch doelpunt vandie niet goed gedekt wer door
![]()
Wie zijn deze heren?
Ik krijg zo'n vermoeden dat jouw vraag dab verband houdt met de vraag van Slaveloos. En dus over de goal van Grun gaat.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn vraag stond nog. Grun en van Loen trouwens. Is tevens m'n wanneer beantwoord door jouw vraag.
Stand #3361quote:
quote:In de statistiek is dehet midden van een verdeling of gegevensverzameling;
Mij ook!quote:
Ik denk dat je een originele contaminatie met nulmeridiaan heb gemaakt.quote:
Correctquote:
Stand #3361quote:
Vanochtend de 22ste gehad. Vroeger eerder straalbezopen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:06 schreef Berkery het volgende:
Ze ziet er stralend uit. Marie Curie.
Stand #3361quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:06 schreef Berkery het volgende:
Ze ziet er stralend uit. Marie Curie.
quote:Johannes Theodorus (Jan), ook: Jean Theodor
, (Poerworedjo (Nederlands-Indië), 20 december 1858 – Den Haag, 3 maart 1928) was een van de belangrijkste Nederlandse beeldend kunstenaars uit de periode 1880-1910. Aanvankelijk schilderde hij in impressionistische stijl, maar via het pointillisme ontwikkelde hij zich tot symbolistisch schilder.
Ook was hij actief als portrettekenaar en ontwierp hij keramiek, reclameaffiches en boekbanden. De Nederlandse art nouveau wordt vaak met zijn werk geassocieerd. In de laatste twintig jaar van zijn leven was hij sterk rooms-katholiek geïnspireerd.
Hij was de vader van Charley, grootvader van de kunstenaar Edgar Fernhout en de cineast John Fernhout en overgrootvader van Rik Fernhout - vier generaties kunstenaars.
Jan Topoor ?quote:
Toorop,maar ik zie de autocorrect door de vingers.quote:
Wat is autocorrectquote:Op woensdag 27 december 2023 16:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Toorop,maar ik zie de autocorrect door de vingers.
Stand #3361
8 tong80![]()
5 Bargehassus
6 Quyxz_
12 DTF
7 Berkery
4 thabit
10 pipster
1 Burnett
1 slaveloos
3 FireFox1
Wanneer je Toorop schrijft, maar je PC/Tablet/Smartphone het verandert in Topoor.quote:
Oh, die shit gebruik ik nooit. Zou niet weten hoe. Ik ben m'n eigen goeddunken.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wanneer je Toorop schrijft, maar je PC/Tablet/Smartphone het verandert in Topoor.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, die shit gebruik ik nooit. Zou niet weten hoe. Ik ben m'n eigen goeddunken.
Stand #3361quote:
Stand #3361quote:
Quitoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:12 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
De hoofdstad van Equador, graag
Correct.quote:
Ramses ?quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:51 schreef Berkery het volgende:
Welke Nederlandse zanger had een Egyptische vader en een Poolse moeder?
Yesquote:
Sorry ik lag in bed. Ga nu weer terug. Jij of een ander mag de nieuwe vraag stellen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yes
Stand #3361
9 tong80
5 Bargehassus
6 Quyxz_
12 DTF
8 Berkery
4 thabit
10 pipster
1 Burnett
1 slaveloos
4 FireFox1
1 Opzoeknaarvrienden
Sterkte man. Serieus.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik lag in bed. Ga nu weer terug. Jij of een ander mag de nieuwe vraag stellen.
Nee. En waarom quote je niet ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Kesha? Geloof wel dat dat een vrouw is.
Bonoquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:13 schreef tong80 het volgende:
Ben er een uurtje of 3 verwacht ik.
Voor welke zanger begint om elf uur TikTok?
Stand #3361quote:
Ik mis er nog twee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ik trap af met Boris Johnson, Tony Blair, David Cameron, Liz Truss en Rishi Sunak.
Stand #3361quote:
Yes!quote:
Stand #3361quote:
Het is net dat andere Zweedse merk. En het type bevat (ongeveer) de motorinhoud in cc.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:17 schreef DTF het volgende:
Saab is Zweeds, daar is het koeler.
Ik weet alleen niets va auto's, laat staan van Saab.
Is er een Saab 900? of 9000?
En dat is het correcte antwoord!quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:22 schreef DTF het volgende:
Jeroen Krabbe is de enige andere actuer die ik ken in The Living Daylight, naast Timothy Dalton
Koptelefoons ?quote:
Yes!quote:
Oh, excuus. Nou ja, dan heb je een makkelijk punt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij heb ik dus vraag ook ooit eens gesteld.
Tomba la Bomba
quote:
Iets met bier?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
Het is vooral bekend - berucht - geworden omdat er mee gegooid wordt.
Klopt, maar er komt nog iets voor.quote:
Dat zocht ik inderdaad.quote:
quote:(29 december 1977) is een voormalig Nederlands schaatser die vanaf het seizoen 2001-2002 op een Belgische licentie ging schaatsen.
Wie isquote:besloot daarop om de weg van Bart Veldkamp te volgen en werd na Veldkamp de tweede schaatsbelg.
Initialen ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:59 schreef pipster het volgende:
Nee, die niet. Deze man heeft verder ook nagenoeg niks gewonnen. Daarom heeft hij het nog even als Belg geprobeerd.
Andre Vreugedenhil!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:35 schreef pipster het volgende:
Haha iets minder met vogels.
Zelfde letters als Arend, achternaam zoiets als het tweede woord van 2023, maar dan heuvelachtiger....
Ja die!quote:
Dat neem je heel goed aan.quote:
Het schoot me vannacht te binnen.quote:
Stand #3361quote:
Ja, dat was dus het andere waar ik aan zat te denken.quote:
Dat kloptquote:
quote:
Primaquote:
Wat is ******** ?quote:De ******** vormen in de Mesopotamische mythologie (Sumeriërs, Akkadiërs, Assyriërs en Babyloniërs) een groep godheden die verwant zijn en soms overlappen met de ****** (de 'Vijftig Grote Goden') en de Igigi (de mindere goden).
Anunnaki, maar ik reken het goed.quote:
Oui!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:48 schreef slaveloos het volgende:
architectuur en gelijknamige boulevard in Parijs?
Halloquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:48 schreef slaveloos het volgende:
architectuur en gelijknamige boulevard in Parijs?
Helemaal goedquote:
Een kennerquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:27 schreef slaveloos het volgende:
An der schone blauwe Donau? Heet t zo?
Zo heet 't!quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:27 schreef slaveloos het volgende:
An der schone blauwe Donau? Heet t zo?
Groot liefhebber, geen house maar Straussquote:
Zekersquote:
Tevens de eerste.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:38 schreef Burnett het volgende:
Wie is de laatste Nederlandse Wereldkampioen schaken bij de mannen?
Ooit een handtekening van meneer Euwe gekregen..., kan 'm nergens meer vinden.quote:
Zekers!quote:
quote:
Larry Davidquote:Op maandag 15 januari 2024 23:24 schreef slaveloos het volgende:
Wie heeft naast Jerry Seinfeld de serie Seinfeld bedacht?
Ook niet meer aan beginnen, ontzettend gedateerd inmiddelsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Larry David
heb overigens nog nooit een aflevering van Seinfeld gezien
Ha, ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Larry David
heb overigens nog nooit een aflevering van Seinfeld gezien
Nee. Maar het is daar ook lekker weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:51 schreef Bargehassus het volgende:
Laat ik ook maar een gokje doen: California?
Florida?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is daar ook lekker weer.
Bingo.quote:
Wow, helemaal goed!quote:
Al Gore ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Hehe! Ik weet helaas nog niet de hoofdsteden van alle staten maar deze wel.
Welke kruidige democraat verloor in 2004 de verkiezingen van George W. Bush?
Correctquote:
Niks ongeveer. Precies 1990. Augustus, als ik het snel uit m'n hoofd zeg.quote:
Onze ouwe NSDAP'erquote:
Putschquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:43 schreef DTF het volgende:
Hoe wordt een coup d'état in het Duits genoemd?
Selbstverständlich!quote:
Stand #3361quote:
En dat is meteen correct!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Meerdere opties. Eerste gok is Peterhansel
Eritrea ?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:21 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Welk land kreeg formeel op 24 mei 1993 onafhankelijkheid van Ethiopië?
Stand #3361quote:
Hij rende op blote voeten.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:25 schreef tong80 het volgende:
Wat was er bijzonder aan de Ethiopische Olympische Marathonwinnaar Abebe Bikila?
Klopt. Werd twee keer Olympische kampioen. Eén keer blootvoets.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hij rende op blote voeten.
Lang leve school!
Adidas en Puma ? Adi Dasler kreeg ruzie.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:24 schreef Bargehassus het volgende:
Werd volgens mijn geheugen genoemd in het boek dat wij gebruikten voor het vak Nederlands op de middelbare school, al heb ik geen ik geen idee meer waarom... Toen Bargje nog een brugpiepertje was.
Van welke twee bekende sportmerken zijn de oprichters broers?
Jawohl, Herr tong80!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Adidas en Puma ? Adi Dasler kreeg ruzie.
Welke Oost-Duitse zong dat ze van Herman hield?quote:Op zondag 21 januari 2024 13:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jawohl, Herr tong80!![]()
Stand #3361
15 DTF
14 Bargehassus
12 Quyxz_
11 pipster
11 tong80
10 Berkery
8 FireFox1
7 slaveloos
4 thabit
2 Burnett
2 Opzoeknaarvrienden
Nina Hagenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Oost-Duitse zong dat ze van Herman hield?
Stand #3361quote:
Zekersquote:
Beter bekend als CMYKquote:
Nopequote:Op maandag 22 januari 2024 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
Diomedes klinkt Grieks. Griekenland en Turkije?
quote:
Dode Zielen is een bekend werk van hem.quote:Velyki Sorotsjyntsi, nabij Mirgorod, 1 april 1809 – Moskou, 4 maart 1852) was een Russische schrijver van Oekraïense oorsprong. Hij was de eerste grote Russische prozaïst van de 19e eeuw, maar schreef ook poëzie.
Tsjechow ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:59 schreef pipster het volgende:
[..]
Dode Zielen is een bekend werk van hem.
Wie =?
Als je deze bedoelt https://nl.wikipedia.org/wiki/Noam_Chomsky dan nee...quote:
vaag belletje bij Gogol in de verte.. maar dit is Tolstojquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef pipster het volgende:
Nikolaj Gogol lijkt hem niet te gaan worden...
Wie schreef Oorlog en Vrede?
Yes!quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:29 schreef slaveloos het volgende:
[..]
vaag belletje bij Gogol in de verte.. maar dit is Tolstoj
Gogol ?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:33 schreef slaveloos het volgende:
Samuel Beckett liet zijn hoofdpersonen in een toneelstuk heel lang wachten, maar waarop?
Oh ja. Had nog geen Harold Pinter op.quote:
die was t inderdaadquote:
Yes!quote:
Je bent warm.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:24 schreef DTF het volgende:
Vliegveld noord-oost doet me denken aan belangrijk WO2 eiland.
Iwo Jima of Okinawa bijvoorbeeld.
Helaas.quote:
Prima gokquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuke vraag, maar ik weet het niet. Gok op Guam.
quote:
Ik ook geweldige reeks!quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:31 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thorgal
Die las ik als puber
Tsja, je dacht... maar ze is toch echt in Brussels geboren!quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:34 schreef DTF het volgende:
Ik neem aan Audrey Hepburn, kan geen ander bedenken.
Maar ik dacht dat die uit Arnhem kwam.
Steve Bruce was een, net als van der sar, voetballer van Manchester United. Courtney Cox speelde in Scream en in een clip van Bruce Springsteen. De trainer van Man. U, Ferguson werd the Boss genoemd, net zoals Springsteen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:57 schreef DTF het volgende:
Wat linkt de volgende dingen;
- Van der Sar
- Snorkels
- Scream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |