Stand #3361quote:
Het is net dat andere Zweedse merk. En het type bevat (ongeveer) de motorinhoud in cc.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:17 schreef DTF het volgende:
Saab is Zweeds, daar is het koeler.
Ik weet alleen niets va auto's, laat staan van Saab.
Is er een Saab 900? of 9000?
En dat is het correcte antwoord!quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:22 schreef DTF het volgende:
Jeroen Krabbe is de enige andere actuer die ik ken in The Living Daylight, naast Timothy Dalton
Koptelefoons ?quote:
Yes!quote:
Oh, excuus. Nou ja, dan heb je een makkelijk punt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij heb ik dus vraag ook ooit eens gesteld.
Tomba la Bomba
quote:
Iets met bier?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
Het is vooral bekend - berucht - geworden omdat er mee gegooid wordt.
Klopt, maar er komt nog iets voor.quote:
Dat zocht ik inderdaad.quote:
quote:(29 december 1977) is een voormalig Nederlands schaatser die vanaf het seizoen 2001-2002 op een Belgische licentie ging schaatsen.
Wie isquote:besloot daarop om de weg van Bart Veldkamp te volgen en werd na Veldkamp de tweede schaatsbelg.
Initialen ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:59 schreef pipster het volgende:
Nee, die niet. Deze man heeft verder ook nagenoeg niks gewonnen. Daarom heeft hij het nog even als Belg geprobeerd.
Andre Vreugedenhil!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:35 schreef pipster het volgende:
Haha iets minder met vogels.
Zelfde letters als Arend, achternaam zoiets als het tweede woord van 2023, maar dan heuvelachtiger....
Ja die!quote:
Dat neem je heel goed aan.quote:
Het schoot me vannacht te binnen.quote:
Stand #3361quote:
Ja, dat was dus het andere waar ik aan zat te denken.quote:
Dat kloptquote:
quote:
Primaquote:
Wat is ******** ?quote:De ******** vormen in de Mesopotamische mythologie (Sumeriërs, Akkadiërs, Assyriërs en Babyloniërs) een groep godheden die verwant zijn en soms overlappen met de ****** (de 'Vijftig Grote Goden') en de Igigi (de mindere goden).
Anunnaki, maar ik reken het goed.quote:
Oui!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:48 schreef slaveloos het volgende:
architectuur en gelijknamige boulevard in Parijs?
Halloquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:48 schreef slaveloos het volgende:
architectuur en gelijknamige boulevard in Parijs?
Helemaal goedquote:
Een kennerquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:27 schreef slaveloos het volgende:
An der schone blauwe Donau? Heet t zo?
Zo heet 't!quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:27 schreef slaveloos het volgende:
An der schone blauwe Donau? Heet t zo?
Groot liefhebber, geen house maar Straussquote:
Zekersquote:
Tevens de eerste.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:38 schreef Burnett het volgende:
Wie is de laatste Nederlandse Wereldkampioen schaken bij de mannen?
Ooit een handtekening van meneer Euwe gekregen..., kan 'm nergens meer vinden.quote:
Zekers!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |