Flodderquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou dat valt allemaal wel mee hoor. Allemaal losse flodders.
Viel mij een beetje tegen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:59 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM wordt met de grond gelijkgemaakt in FB.
Had je liever een centraal kanker of hartpatiënten topic gezien in VBL ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie al dat er in VBL nu een topic HOOLS is waar boomers hun ziektes kunnen bespreken
Ik heb geen ban-rechten.quote:
Je hebt al genoeg kankertopics geopend.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je liever een centraal kanker of hartpatiënten topic gezien in VBL ?
Deze boomer opent met graagte.
Een nieuw topic zal meer in jouw voordeel zijn maar fijn dat je hem lekker dwars kunt zitten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:14 schreef GGMM het volgende:
Het biedt troost dat ik z'n poging het nieuwe topic te openen om zeep geholpen heb.
Dit zijn de kleine dingetjes in het leven die mij vrolijk maken.
Ben je voor of tegen meer Marokkanen ?quote:
Het is Kerst. Met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Doe allemaal even normaal enzo.
Het is bijna kerst
Schrijven ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een KLB topic schrijven. Dat zal ze allemaal leren.
IK BEN ZIEDEND.
Maar je post hier dus weer?quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Kerst. Met een hoofdletter.
Net zoals het doot is.
Goudvis.quote:
Kost toch geld ? Dat trek ik niet met m'n voedselbank.quote:
Zijn wel streams voor geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost toch geld ? Dat trek ik niet met m'n voedselbank.
Tering is zo 20e eeuws.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang die teringlijers vrijdag maar de dertiende maand overmaken klaag ik niet.
Luie gast is dat ook.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Dat topic escaleert helemaal uit de pan. Waar blijft @:Erasmus als je hem nodig hebt????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |