Woorden van een wijs man.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Doe allemaal even normaal enzo.
Het is bijna kerst
Pas een jaar of 20.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie al dat er in VBL nu een topic HOOLS is waar boomers hun ziektes kunnen bespreken
Schouder uit de kom?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een KLB topic schrijven. Dat zal ze allemaal leren.
IK BEN ZIEDEND.
Zijn ze een beetje gul bij de bank?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
De pakketbezorger (DHL, ter info) kwam net een pakket brengen. Ik was helemaal van slag want ik heb niks besteld.
Was het mijn kerstpakket
Voedselbank?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje gul bij de bank?
Ze doen sinds de crisis al niet meer aan kerstpakketten (kk roverheid) dus dit gegeven slaat in als een bom op de werkvloer kan ik je vertellen. Het is wel jammer van de jaarlijkse running gag.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje gul bij de bank?
Ik vorige week dinsdag.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Coco het volgende:
Kreeg die al vorige week donderdag binnen.
Ik kreeg ook zo'n hipsterrugzak rest was wel non-woke.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen sinds de crisis al niet meer aan kerstpakketten (kk roverheid) dus dit gegeven slaat in als een bom op de werkvloer kan ik je vertellen. Het is wel jammer van de jaarlijkse running gag.
Maar mwah, beetje standaard. Zo'n hipsterrugzak, een spel ganzenborden, aardbeiensiroop, bonbons, amandelkoekjes, chips, oude kaas, tomatenchutney, amandelen en wijn.
Ik dacht dat jij zo'n lieve jongen was maar je stem in het hokje deed deze barbaarsheid al vermoedenquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er dus WEL voor de VBL-user.
Jouw werkgever heeft echt een teringhekel aan zijn personeel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen sinds de crisis al niet meer aan kerstpakketten (kk roverheid) dus dit gegeven slaat in als een bom op de werkvloer kan ik je vertellen. Het is wel jammer van de jaarlijkse running gag.
Maar mwah, beetje standaard. Zo'n hipsterrugzak, een spel ganzenborden, aardbeiensiroop, bonbons, amandelkoekjes, chips, oude kaas, tomatenchutney, amandelen en wijn.
Zolang die teringlijers vrijdag maar de dertiende maand overmaken klaag ik niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw werkgever heeft echt een teringhekel aan zijn personeel.
Gordelroos?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een KLB topic schrijven. Dat zal ze allemaal leren.
IK BEN ZIEDEND.
Zo'n kanketas?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je gaat een foto van je kop posten?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even geduld maat. Zometeen kan je lachen
Nee zo'n ding met zo'n bovenflap die je zeg maar kan openklappen.quote:
Dit lijkt meer op een gordelvest die je bij de ME krijgt.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee zo'n ding met zo'n bovenflap die je zeg maar kan openklappen.
[ afbeelding ]
Oh die is wel lelijkquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee zo'n ding met zo'n bovenflap die je zeg maar kan openklappen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |