Dit laat zo wel heel erg zien dat het stemacties zijn tbh, sorry not sorry.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
The national en porcupine tree bewijzen anders.
Omdat je suggereert dat het de jeugd wat kan schelen dat de heren van Bankzittes wel of niet muzikaal onderlegd zijn. Interesseert ze geen zak.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ik de jeugd onderschat?
Ja, het zal vooral te maken hebben met wat er in de keuzelijst stond. En vooral hoeveel nummers.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
The national en porcupine tree bewijzen anders.
Is waar hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit laat zo wel heel erg zien dat het stemacties zijn tbh, sorry not sorry.
Op Spotify luisteren er mensen uit alle hoeken van de wereld. Maar een klein deel daarvan bestaat uit Nederlanders, en een nog kleiner deel daarvan geeft een f*ck om de Top 2000.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
I Need My Girl heeft 156 miljoen streams op Spotify, maar Henk en Ingrid kennen ze niet dus is het een stemactie.
Inderdaad staan recente nummers in met veel minder streams. Ook als je enkel naar Nederland zou kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
I Need My Girl heeft 156 miljoen streams op Spotify, maar Henk en Ingrid kennen ze niet dus is het een stemactie.
Helaas heb je gelijk. Staat genoeg rotzooi in die zo vervangen kan worden door soul bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:09 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ja, het zal vooral te maken hebben met wat er in de keuzelijst stond. En vooral hoeveel nummers.
Ik de poging meer zwarte muziek in de lijst te krijgen zijn er bijvoorbeeld heel veel nummers van zwarte artiesten toegevoegd, dat heeft alleen maar averechts gewerkt volgens mij, behalve een tijdelijke binnenkomst van Miles Davis
Bron van fan-gepush?quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het verschil met die genoemde artiesten is dat die allemaal 'hitjes' hebben gehad die óók op Radio 2 werden gedraaid. Porcupine en National kwamen pas op de keuzelijst dankzij fan-gepush. Als Arcade Fire-fans dat deden dan hadden we allang Rebellion Lies in de lijst gehad.
vooralsnog zou het niet erg zijn om deze gewoon rond 1900-2000 te hebben imoquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:11 schreef MielMonteur het volgende:
Zelfde punt als net met Nachtzuster; prima plaat, maar bij lange niet zo iconisch als een Killing Me Softly of een Karma Chameleon
Al jaren hetzelfde liedje...quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
Deze wedstrijd ver pissen duurt langer dan Echoes.
zeker, dit is een leuke bietjesquote:
Ja vind ik ook. Al heeft Arcade Fire z'n momentum al wel in het verleden liggen helaas. Instant Street en Anesthetize zijn trouwens de andere oud Snob #1s die de Top 2000 nooit hebben gehaald.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik blijf het intens random vinden dat Rebellion Lies er nooit in heeft gestaan. AFAIK hebben alle voormalige Snob-nummer 1s het zo'n beetje allemaal gehaald, behalve die.
Hier bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/(...)0_deel_en_inspireer/quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bron van fan-gepush?
Er zijn echt heel veel jaren waarin juist Rebellion Lies stemacties waren, was hier ook iemand die daar altijd aan meedeed (ik stemde er ook altijd op maar vanwege mijn favo nummer). Uit betrouwbare bron wel eens vernomen dat Rebellion Lies daardoor altijd geweerd is. Sinds AF er in staat is Rebellion Lies een beetje opgegeven helaas.
Jaa echt welquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:16 schreef 4-elements het volgende:
De schatkamer verliest nogal wat schatten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |