abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211660544
Mag ik trouwens nog even klagen over de Efeling vandaag.
Het was wat drukker dan de vorige 2 keer, toen was er echt bijna niemand.
Nu was er de hele dag 5-10 minuten wachttijd. Behalve bij de Python, daar hebben we 30 min moeten wachten. Is niet erg, maar we stonden echt voor 2 van de domste personen ever. En ze hielden hun mond maar niet. Beetje stoer lopen te doen over dat ze 100km per uur door het dorp rijden zonder rijbewijs. Ik haat mensen soms echt :')
pi_211660554
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Nu was er de hele dag 5-10 minuten wachttijd. Behalve bij de Python, daar hebben we 30 min moeten wachten. Is niet erg, maar we stonden echt voor 2 van de domste personen ever. En ze hielden hun mond maar niet. Beetje stoer lopen te doen over dat ze 100km per uur door het dorp rijden zonder rijbewijs. Ik haat mensen soms echt :')
Oh hoe kansloos _O-
Lekker asociaal en egoïstisch
pi_211660560
Zonder de inzet van vrijwilligers draait de maatschappij niet meer hoor :D

Ik mocht ook pakketten uitdelen aan mijn vrijwilligers. Ze krijgen hetzelfde als de vaste werknemers. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211660571
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 18:38 schreef Sarabi het volgende:
En daar moet je dan 30 minuten bij in de wachtrij staan. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211660589
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
:o ik heb een kerstpakket gekregen na de borrel :o
Echt leuk ook dat het zo'n verrassing voor je was. :D O+
pi_211660624
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Zonder de inzet van vrijwilligers draait de maatschappij niet meer hoor :D

Ik mocht ook pakketten uitdelen aan mijn vrijwilligers. Ze krijgen hetzelfde als de vaste werknemers. O+
O+

Hier ook iedereen hetzelfde
pi_211660630
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Echt leuk ook dat het zo'n verrassing voor je was. :D O+
Ja!
pi_211660632
En ik zag mooie Kerstkleding en een armband voorbij komen. Kan haast niet geloven dat die armband gehaakt is?!
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2023 @ 19:37:51 #109
382129 crew  Donna
pi_211661180
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
:o ik heb een kerstpakket gekregen na de borrel :o
Leuk. Mijn moeder is ook vrijwilliger en mocht een cadeaubon uitzoeken. Ze ging weer voor Rituals, daar is ze gek op. Zal haar even helpen met bestellen donderdag. O+
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2023 @ 19:38:07 #110
382129 crew  Donna
pi_211661185
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 15:05 schreef Patapon het volgende:
Mijn eerste gehaakte armband is af. [ afbeelding ]
Dit is echt mega knap, wat mooi!
pi_211661822
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Leuk. Mijn moeder is ook vrijwilliger en mocht een cadeaubon uitzoeken. Ze ging weer voor Rituals, daar is ze gek op. Zal haar even helpen met bestellen donderdag. O+
Lief dat je haar helpt!
pi_211661998
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! Ik ben maar een vrijwilliger
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.

Ik zag een mooie jurk en mooie armband voorbij komen! Mooi gemaakt.

Hier aan het aftellen tot donderdag, dan heb ik vakantie en hoef ik pas in het nieuwe jaar weer te werken.

Wat een drukke weken zijn dit toch altijd met diverse verplichtingen, verjaardagen etc.

Verder van de week een stomme blessure opgelopen. Gisteren daarom noodgedwongen veel tijd op de bank/ in bed doorgebracht. Helaas lukte handwerken niet, dus toen maar dom tv kijken én de kerstboodschappen online besteld! Die worden 24-12 thuisbezorgd.

Vandaag wel weer gewerkt en net ook weer een wat kunnen handwerken: ik kon namelijk weer zitten. Jippie!

Nu wachten op een bestelling die vandaag uiterlijk 17:15 zou komen. Wat denken jullie? Komt de DHL vandaag nog langs met mijn pakket?
pi_211662171
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh hoe kansloos _O-
Lekker asociaal en egoïstisch
Ja niet normaal....

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En daar moet je dan 30 minuten bij in de wachtrij staan. :')
Ja de volgende keer loop ik echt wel even terug de rij in. Liever 15 minuten langer wachten dan.

quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 20:15 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Nu wachten op een bestelling die vandaag uiterlijk 17:15 zou komen. Wat denken jullie? Komt de DHL vandaag nog langs met mijn pakket?
Met DHL weet je het nooit....
Hoevaak ze hier na 22u nog aanbellen....
pi_211662213
quote:

[..]
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.

Hier aan het aftellen tot donderdag, dan heb ik vakantie en hoef ik pas in het nieuwe jaar weer te werken.

Wat een drukke weken zijn dit toch altijd met diverse verplichtingen, verjaardagen etc.

Verder van de week een stomme blessure opgelopen. Gisteren daarom noodgedwongen veel tijd op de bank/ in bed doorgebracht. Helaas lukte handwerken niet, dus toen maar dom tv kijken én de kerstboodschappen online besteld! Die worden 24-12 thuisbezorgd.

Vandaag wel weer gewerkt en net ook weer een wat kunnen handwerken: ik kon namelijk weer zitten. Jippie!

Je hebt gelijk...
En het is heel erg leuk om te doen

Wat balen van je blessure! Veel beterschap en neem je hersteltijd :*

DHL heeft bij mij het record van 23.00 behaald. Dus er is een kans
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2023 @ 20:41:05 #115
382129 crew  Donna
pi_211662442
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lief dat je haar helpt!
Ja ze kan veel, maar online bestellen enzo vindt ze lastig.
pi_211662489
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ze kan veel, maar online bestellen enzo vindt ze lastig.
O+
pi_211665424
Nou, lekker is dat op je vrije dag om 6:30 wakker zijn. Maaaar ik heb nu wat aan mijn dag :')

DHL kwam uiteindelijk rond 21:00 met excuses.

Ik ga maar eens langzaam wakker worden en dan naar de winkel: houdbare spullen voor Kerst halen.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 07:48:27 #118
388664 crew  Dotteke
pi_211665590
quote:

[..]

Beterschap Irri
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211666436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Beterschap Irri
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.

Het komt vanzelf goed.

Ik heb al mijn Kerstboodschappen al binnen/ besteld. Dus hopelijk geen gedoe meer in de winkel (ik ga er wel van uit dat al mijn bestelde boodschappen bezorgd worden)
pi_211666467
Goedemorgen,

Gisteren was zo spannend dat ik er nu buikpijn van heb _O-
Lekker rustig aan vandaag. De kerstboodschappen worden vandaag bezorgd. Of eigenlijk twee weken gezond eten en hapjes voor kerst + oud en nieuw.
Zaterdag komen de boodschappen die ik nodig heb voor bij mijn moeder

Verder een beetje series kijken vandaag, er zit gewoon niet zoveel meer in
pi_211666471
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.

Het komt vanzelf goed.

Ik heb al mijn Kerstboodschappen al binnen/ besteld. Dus hopelijk geen gedoe meer in de winkel (ik ga er wel van uit dat al mijn bestelde boodschappen bezorgd worden)
Wel vervelend
En fijn dat je dat gedoe achter de rug is *O* scheelt weer stress dunkt me
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 11:17:18 #122
388664 crew  Dotteke
pi_211667078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Irri-tante het volgende:

[..]

Het komt vanzelf goed.

O dat is wel handig laten bezorgen. WIlde ik ook maar wil toch het vlees zelf doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211667088
Straks kerstfeest bij dagbesteding, donderdag bij begeleid werk.

Loopt nog steeds goed.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_211668014
Borrel van gisteren betaal ik nu de prijs van. Kom tot niks en ben zo moe
pi_211671611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Borrel van gisteren betaal ik nu de prijs van. Kom tot niks en ben zo moe
Beetje kunnen uitrusten vandaag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties