Oh hoe kansloosquote:Op maandag 18 december 2023 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik trouwens nog even klagen over de Efeling vandaag.
Het was wat drukker dan de vorige 2 keer, toen was er echt bijna niemand.
Nu was er de hele dag 5-10 minuten wachttijd. Behalve bij de Python, daar hebben we 30 min moeten wachten. Is niet erg, maar we stonden echt voor 2 van de domste personen ever. En ze hielden hun mond maar niet. Beetje stoer lopen te doen over dat ze 100km per uur door het dorp rijden zonder rijbewijs. Ik haat mensen soms echt![]()
En daar moet je dan 30 minuten bij in de wachtrij staan.quote:Op maandag 18 december 2023 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik trouwens nog even klagen over de Efeling vandaag.
Het was wat drukker dan de vorige 2 keer, toen was er echt bijna niemand.
Nu was er de hele dag 5-10 minuten wachttijd. Behalve bij de Python, daar hebben we 30 min moeten wachten. Is niet erg, maar we stonden echt voor 2 van de domste personen ever. En ze hielden hun mond maar niet. Beetje stoer lopen te doen over dat ze 100km per uur door het dorp rijden zonder rijbewijs. Ik haat mensen soms echt![]()
Echt leuk ook dat het zo'n verrassing voor je was.quote:Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een kerstpakket gekregen na de borrel
quote:Op maandag 18 december 2023 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Zonder de inzet van vrijwilligers draait de maatschappij niet meer hoor![]()
Ik mocht ook pakketten uitdelen aan mijn vrijwilligers. Ze krijgen hetzelfde als de vaste werknemers.
Ja!quote:Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Echt leuk ook dat het zo'n verrassing voor je was.![]()
Leuk. Mijn moeder is ook vrijwilliger en mocht een cadeaubon uitzoeken. Ze ging weer voor Rituals, daar is ze gek op. Zal haar even helpen met bestellen donderdag.quote:Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een kerstpakket gekregen na de borrel
Dit is echt mega knap, wat mooi!quote:Op maandag 18 december 2023 15:05 schreef Patapon het volgende:
Mijn eerste gehaakte armband is af. [ afbeelding ]
Lief dat je haar helpt!quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk. Mijn moeder is ook vrijwilliger en mocht een cadeaubon uitzoeken. Ze ging weer voor Rituals, daar is ze gek op. Zal haar even helpen met bestellen donderdag.
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.quote:Op maandag 18 december 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ben maar een vrijwilliger
Ja niet normaal....quote:Op maandag 18 december 2023 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hoe kansloos
Lekker asociaal en egoïstisch
Ja de volgende keer loop ik echt wel even terug de rij in. Liever 15 minuten langer wachten dan.quote:Op maandag 18 december 2023 18:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En daar moet je dan 30 minuten bij in de wachtrij staan.
Met DHL weet je het nooit....quote:Op maandag 18 december 2023 20:15 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Nu wachten op een bestelling die vandaag uiterlijk 17:15 zou komen. Wat denken jullie? Komt de DHL vandaag nog langs met mijn pakket?
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 18 december 2023 20:15 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.
Ik zag een mooie jurk en mooie armband voorbij komen! Mooi gemaakt.
Hier aan het aftellen tot donderdag, dan heb ik vakantie en hoef ik pas in het nieuwe jaar weer te werken.
Wat een drukke weken zijn dit toch altijd met diverse verplichtingen, verjaardagen etc.
Verder van de week een stomme blessure opgelopen. Gisteren daarom noodgedwongen veel tijd op de bank/ in bed doorgebracht. Helaas lukte handwerken niet, dus toen maar dom tv kijken én de kerstboodschappen online besteld! Die worden 24-12 thuisbezorgd.
Vandaag wel weer gewerkt en net ook weer een wat kunnen handwerken: ik kon namelijk weer zitten. Jippie!
Nu wachten op een bestelling die vandaag uiterlijk 17:15 zou komen. Wat denken jullie? Komt de DHL vandaag nog langs met mijn pakket?
quote:Op maandag 18 december 2023 20:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ze kan veel, maar online bestellen enzo vindt ze lastig.
Beterschap Irriquote:Op maandag 18 december 2023 20:15 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.
Ik zag een mooie jurk en mooie armband voorbij komen! Mooi gemaakt.
Hier aan het aftellen tot donderdag, dan heb ik vakantie en hoef ik pas in het nieuwe jaar weer te werken.
Wat een drukke weken zijn dit toch altijd met diverse verplichtingen, verjaardagen etc.
Verder van de week een stomme blessure opgelopen. Gisteren daarom noodgedwongen veel tijd op de bank/ in bed doorgebracht. Helaas lukte handwerken niet, dus toen maar dom tv kijken én de kerstboodschappen online besteld! Die worden 24-12 thuisbezorgd.
Vandaag wel weer gewerkt en net ook weer een wat kunnen handwerken: ik kon namelijk weer zitten. Jippie!
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.quote:
Wel vervelendquote:Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.
Het komt vanzelf goed.
Ik heb al mijn Kerstboodschappen al binnen/ besteld. Dus hopelijk geen gedoe meer in de winkel (ik ga er wel van uit dat al mijn bestelde boodschappen bezorgd worden)
O dat is wel handig laten bezorgen. WIlde ik ook maar wil toch het vlees zelf doenquote:Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.
Het komt vanzelf goed.
Ik heb al mijn Kerstboodschappen al binnen/ besteld. Dus hopelijk geen gedoe meer in de winkel (ik ga er wel van uit dat al mijn bestelde boodschappen bezorgd worden)
Beetje kunnen uitrusten vandaag?quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Borrel van gisteren betaal ik nu de prijs van. Kom tot niks en ben zo moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |