Ja idd! Dat is het fijne aan die week tussen kerst en Oud & Nieuw. Niet dat ik dol ben op schoonmaken, maar die frisse startquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:26 schreef Sumppi het volgende:
Fris het nieuwe jaar in.![]()
M'n man speelt Hogwarts Legacy. Volgens mij wel een aanrader.
Ja echt!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:38 schreef Sumppi het volgende:
Wat lief en tof dat ze dan precies het goede spel voor je weet uit te zoeken.
Oh... wel leuk bezoek? Dan ben je morgen iig wel vrij?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:53 schreef Sumppi het volgende:
Helemaal vergeten dat we vanmiddag bezoek krijgen. Was in de veronderstelling dat het morgen zou zijn en had met Kerst geen zin om in m'n agenda te kijken.
Nu aan het wachten tot de vloer droog is.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:04 schreef Sumppi het volgende:
Rustig aan. Je hebt ook nog even voor het nieuwe jaar begint.Heb je tot die tijd nog verplichtingen?
Ja, wel heel leuk bezoek.Ik ben alleen niet het leukste gezelschap.
Ja agenda is leeg tot mijn verjaardag en dan direct hectiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even ademen
Gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag zes januari jarigquote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef Sumppi het volgende:
Fijn dat er even niks hoeft na de drukte.
Super leuk!quote:Op woensdag 27 december 2023 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Net een puzzelmat gekocht. Nu kan ik eindelijk puzzelen zonder dat de katten tussendoor alles weer slopen.
Wat super dat je zo genietquote:Op woensdag 27 december 2023 21:17 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind de dagen tussen Kerst en Oud en Nieuw altijd alsof je in een soort vacuum zit of zo. Nou ja, ik heb maar van het vacuum genoten: gesport, lekker geluncht met mijn man en daarna vanaf 16u aan het naaien. Vanavond ook nog even aan gewerkt. Het moeilijkste is af. Ik kan hem nu niet meer verprutsen, dus ik kan hem met een gerust hart een nacht laten liggen. Morgen alleen nog omzomen. En dan heb ik een nieuwe mooie vintage-inspired jurk erbij!
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 27 december 2023 21:23 schreef Donna het volgende:
Leuk!
Vreemde dagen zijn het idd.
Ik ben bij een vriendin uitgenodigd met oud&nieuw, leuk. De meiden zijn bij hun vader en ik heb geen zin om naar m'n moeder te gaan.
Wat goed dat je zulke mensen om je heen hebtquote:Op woensdag 27 december 2023 21:30 schreef Donna het volgende:
Ja, alleen was op zich ook wel prima geweest, denk ik, geen idee. Maar tis toch minder gezellig he? En ik mag haar vriend ook graag en hij begon meteen dat we wel sushi konden bestellen (mijn lievelings) enzo, dus das echt heel attent.
Dat is hier onmogelijk met al die herrie. En ik ben gewoon (geheel ongegrond) bang voor brand door al dat vuurwerk.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef Brokkel het volgende:
Als ik alleen zou zijn, zou ik ook lekker om half 11 naar bed gaan, denk ik. Ik vind het zelf altijd een drama. Tot 12u opblijven, dan al die takkeherrie, daarna naar bed. En de dag erna brak, omdat ik zo'n oud wijf ben dat er niet meer tegen kan om na 12u naar bed te gaan
Dat begrijp ik wel. Dat heb ik met Halloween. Al die ongezellige dingen.. het is hem niet voor mijquote:Op woensdag 27 december 2023 22:01 schreef Brokkel het volgende:
Heerlijk toch, Cots! Ik heb echt niks met Oud&Nieuw. Als ik 1 feestdag zou mogen wegstrepen van het jaar, dan zou het O&N zijn. Jouw avond klinkt ook heerlijk ontspannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |